Herkese güzel geceler :)
Bugün de size başka sürprizle geldim.
Hikayemizin geçtiği en önemli mekanları sizinle paylaşıyorum. Bakalım en çok neresi sizi heyecanlandıracak. Bana yazmayı ve beğendiğiniz mekana yorum bırakmayı unutmayın!!!
Öperim
E.Ç.
***
ARK
Suların yuttuğu bir dünyada ayakta kalmış son kara parçası. Ana kara.
Büyük duvarlarla etrafını çevreleyen sonsuz okyanustan ve teneke şehrin kirinden ayrılıyor. Gökyüzüne uzanan gökdelenler, aralarından süzülen uçan trenler, yeşillerle kaplı binalar, şelaleler, köprüler... Kısacası bir cehennemin ortasında korunmuş son cennet.
Buradaki seçilmiş insanlar şık evlerde yaşıyor, güzel okullara gidiyor, kültür, bilim, sanatı doyasıya yaşıyor.
*
TENEKE ŞEHİR
Seçilmişlerden olmayanların, Ark'a giremeyenlerin yaşadığı, suyun üzerine inşa edilmiş bir şehir. Adı gibi teneke kutularda, kötü koşullarda, üst üste alt alta hayatta kalmaya çalışıyor burada insanlar.
Yalnızca N.O.A.H.'nın izin verdiği şekilde yaşayabilir, onlara dikte edilen işleri yapabilir, belli şeyleri öğrenebilirler. Çalışmak dışında teneke şehri terk etmeleri yasak. Ve her hareketleri 7/24 dronlarla kontrol altında tutuluyor.
*
TÜNELLER
Eskiden Ark ve teneke şehir arasında ulaşımı sağlamak için inşa edilmiş yollar. Ama artık kaçakçıların kontrolünde. Uyuşturucu, fuhuş, yasadışı ne varsa Ark'a girmesinin yolu bu tüneller.
*
LABORATUVAR
Dr. L'in tünellerin içinde kendine kurduğu özel alan. Ekibiyle birlikte araştırmalarını burada yapıyor ve teneke şehrin halkını burada tedavi ediyor.
*
MARKET
Teneke şehrin ve hatta Ark'ın en popüler mekanı. N.O.A.H. yönetiminin bile teneke şehirde olmasına göz yumduğu tek eğlence. Normalde her akşam teneke halkı evlerine tıkan sokağa çıkma yasağı perşembe geceleri kalkıyor ve market kuruluyor.
Ark'ın seçkin halkının bile aklını çelecek kadar cezbedici bir pislik yuvası market. Çünkü her perşembe yasadışı malzemeler tezgahlara diziliyor, takaslar yapılıyor, yasaklı eğlenceler sabaha kadar insanların aklını başından alıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
N.O.A.H. - I
Science Fiction***Watty 2021 Bilim Kurgu kazananı*** ***Watty 2021 En Etkileyici Dünya ödülü*** ***ScifiTR Bilim Kurgu tatil yarışması 1.si*** --- Bir kurdun keskin dişleri, bir kaplanın pençeleri, bir maymunun çevikliği veya bir kartalın kanadı... Sel felaketiyle...