Bölüm 12

1.8K 241 102
                                    

Herkese güzel geceler,

İnatla, azimle, tüüüüüm işlerime rağmen, uykusuz kalaraktan, sabah akşam demeden yazmaya ve size yeni bölümler çıkarmaya devam ediyorum. 

O yüzden bu bölüme başlamadan NOAH hakkındaki fikirlerinizi duymak isterim. Nasıl gidiyor sizce hikaye? Mutlu musunuz, heyecanlı mısınız, bir isteğiniz var mı benden?

Gelelim bu bölüme...

En en en heyecanlı yerinde bıraktığımız önceki bölümümüze kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bölüm yine kurt çocuğun gözünden, çünkü daha elimden çekeceği var ;)

Keyifli okumalar canlar,

E.Ç

***

Are you a man or a monster?

***

BÖLÜM 12

Tyron

Sıçrayarak uyandım kabustan. Beni dibe çeken okyanus, yutmaya çalışan akrep, ayağımın altından kayan dünya, bedenime saplanan kurşunlar... Sayısız şekli vardı ardımda bıraktığım karabasanın. Gözümü açmıştım ama karanlığın ortasındaydım hala. Hayalle gerçek öyle iç içeydi ki savaştığım canavarlar peşimdeydi sanki. Neden, kimden kaçtığımı bile bilmeden doğrulup kalkmak istedim. Ama ilk hareketimle alt üst olmuştu dünya. Başım dönüyor, midem bulanıyor, şekiller birbirine karışıyordu.

Kafamın içindeki sarsıntıya tahammül edebilmek için gözlerimi yumdum sıkıca. Ta ki kulaklarım uğultular arasında anlaşılır bir ses yakalayana dek... Anında kasılmış, savunmaya geçmişti bedenim yeniden. Ayağımın üstüne basmaya çalıştığım an bu kez bıçaklar saplandı bacağıma. Kramp öyle şiddetliydi ki gerisin geri yere sermişti beni. Ah ve bir daha ah!

"Dur!" dedi aynı ses bu kez daha yakından. "Uzanman lazım!"

Oh, hayır. Bir an önce bana ne olduğunu anlamam lazımdı. Ama katlanılmaz acı dalga dalga bacağımdan vücuduma yayılıyor, doğru dürüst düşünmeme engel oluyordu. Ancak son anda fark etmiştim üzerime eğilen gölgeyi. Ani bir refleksle belime kadar doğrulup bulduğum ilk şeyi yakaladım. Parça parça seçti beynim görüntüleri. Bir el, bir iğne, bir kol, bir...

"Kat?"

Bir hırıltı gibi çıkmıştı isim boğazımdan. Diğer eliyle benimkini tutup bileğini pençemden kurtardı Kat. "Sadece ağrı kesici yapacağım," dedi enjektörü hafif yukarı kaldırıp. "Acıya dayanabilmen için."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
N.O.A.H. - IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin