Mivel Averyvel sikeresen elcsesztem a dolgokat, ezért ki kellett találnom valamit, amivel helyre hozhatnám. De fogalmam sincs mivel. Avery nagyon makacs lány.
-Aves. - mentem le hozzá a nappaliba.
-Ne mondj semmit. Nem érdekel. - csitított el.
-De... Sajnálom. El akartam mondani de féltem. - kezdtem el magyarázkodni. Igazából tényleg el akartam neki mondani.
-2szer is volt rá alkalmad. Nem tetted. Ennyi volt. Haragszom. És holnap haza megyek. Vagy még ma. - mondta de közben rám se nézett. Fájt, de tudtam hogy én csesztem el mindent.
-Rendben van. Ahogy érzed. Fent leszek. - fordultam meg, majd elindultam fel a szobámba, ahol Payton várt.
-Na, hogy ment? - állt fel az ágyról.
-Hát... Nem jártam sikerrel. Holnap haza megy. Vagy ma. - csuktam be az ajtót lassan. Minden az én hibám.
-Basszus.
-Mindent elcsesztem. - dőltem hanyadt az ágyamon.
-Ketten csesztük ezt el.-feküdt le mellém.Délután 3 körül lehetett, amikor valaki kopogott az ajtón.
-Nyitva. - mondtam.
-Madi. 1 óra múlva indul a gépem. Gondoltam elköszönök tőletek, azért annyira nem vagyok bunkó. - nyitott be Aves.
-Biztosan elmész? - kérdezte Payton.
-Igen.
-Avery. Mind a ketten sajnáljuk. El akartuk mondani. - folytatta Payt.
-Nem érdekel. Nem mondtátok. Kész vége, nem kell túlragozni. Különben sem érdekel a sajnálatod, te is csak egy beképzelt fasz vagy mint a többi. - vágta hozzá Aves a szavakat. Hű. Nem gondoltam volna hogy ilyen szavak fogják elhagyni a száját Payton felé. Ez... Meglepett. A legnagyobb rajongója volt Paytonnak.
-Ejha. Hát, nem gondoltam volna hogy ez a véleményed rólam, de köszi. - lepődött meg Payt. Nem csodálom.
-Nem ez volt. Nem érdekes, Madi, ne keress mostanában. Sziasztok. - megfogta a bőröndjét amibe idő közben bepakolta a cuccait és elhagyta a szobámat. Végleg. Pár napja jött, de már el is ment. A hülyeségem miatt. A legjobb barátnőm volt, vagy nem tudom még így gondolja e. Nagyon nagyon utáltam magamat emiatt.
-Hé, ne szomorkodj. Majd megbékél. - simogatta meg a hátamat Payton.
-És ha nem? Ő a legjobb barátnőm. És sikerült elcsesznem. - kezdtem el sírni.
-Nyugodj meg. Minden rendben lesz.Miután Payt haza ment, én meg kisírtam magamat, lementem a konyhába valamit enni.
-Madi, Avery miért ment el? - rohant le anya amint kiértem a konyhába.
-Nos, hát, össze vesztünk. És haza ment. - mondtam egyszerűen.
-De min vesztetek össze?
-Nem mondtam el neki hogy Paytonnal együtt vagyunk, és ezen megsértődött.
-Jaj drágám. Miért titkoltad el?
-Nagyon jól tudod.Ez a nap is baszottul unalmas lesz. Annyi mindent terveztem Averyvel amég itt lesz, hogy majd elviszem ide oda, de hát haza ment. Mert elcsesztem mindent. Jobb lesz ha lezárom és próbálok másra koncentrálni.
Gondoltam Paytonnal elmegyünk valahova ketten.
Át is indultam hozzá a szomszédba hogy beszéljek vele, de amikor oda értem nyílott az ajtó és egy barna hajú csaj lépett ki rajta.
-Öhm, szia. Te ki vagy? - kérdeztem meglepetten.
-Laura vagyok. Paytonhoz jöttem, de már megyek is. - mondta, majd el is imdult. Lefagyva álltam ott a verandán. Mit keresett nála egy csaj? Megcsal? Vagy csak barát?
-Sziaa Madi, gyere be, gondolom Paytonhoz jöttél. - nyitott ajtót Joanne.
-Öhm, igen, szia, hozzá jöttem. - mondtam zavartan, majd elindultam felfelé a lépcsőn.
Résnyire nyitva volt az ajtó, amin pont beláttam. Éppen a pólóját húzta fel. Na most. Az előbb ment el a csaj, ezen nem volt póló. Hogy mi a jó büdös francot csináltak ezek azt nem tudom, de kezdtem ideges lenni.
-Khm, szia. - álltam meg az ajtóban.
-Sziaaa édes. - jött közelebb.
-Ki volt az a csaj aki az előbb távozott? - kezdtem mindjárt a lényeggel.
-Laura? Ja csak Dylan huga, eljött a dalszövegért amit írtam. - legyintett lazán. Ahaa.
-Azért húztad éppen most fel a pólódat, ugye?
-Pólót cseréltem, mert át akartam menni hozzád. De mivel itt vagy, ezért felesleges volt. - jött oda hozzám majd megcsókolt.
-Rendben. Már azt hittem hogy más lánnyal voltál. - bújtam hozzá.
-Te nem bízol bennem? - tolt el magától, majd komoly arccal kezdett el vizslatni.
-Dee, csak te bárkit megkaphatsz és félek.
-Nem kell félned, nekem csak te kellesz és meg ne forduljon a fejedben hogy más lánnyal vagyok. - nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jól van naa.
-Na, és mit csináljunk a nap hátralevő részében?
-Nemtudom, elmehetnénk sétálni. - vetettem fel az ötletemet.
-Jó, benne vagyok.Miután elindultunk valamerre sétálni, kezdett sötétedni. Kb fél 9 volt, ilyenkor kevesen vannak az utcán.
Paytont mellesleg letámadta egy csapat rajongó, amit nem szívesen néztem végig dehát muszáj volt.Na halihoo
Meghoztam az újabb részt, rövidke lett dehát most erre futja. Nincsen sok időm mostanában 🥺
Ha tetszik vote és komment hogy folytassam e.
FONTOS!!
Aki még nem követ instán, az légyszi kövessen be, és akár írhat is privátban mert nincsenek barátaim.
Az előző instámat feltörték (rip 1,9k) szóval most új van. Aki bekövet azt nagyon fogom szeretni🥺❤️(instám:m__zsofii)
YOU ARE READING
𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/
FanfictionMadison Green (16) és családja Charlotte-ba költözik. Az átlagos lány élete egy találkozás után egyre gyorsabban kezd el változni.