Hát eljött ez a nap is. Péntek van, Avery ma érkezik hozzánk. Remélem sikerülni fog beadni neki azt, hogy Paytonnal csak barátok vagyunk. És remélem nem szeretne majd ide költözni amikor megtudja, hogy a régóta imádott álom pasija és egyben a képzeletbeli férje a szomszédban lakik. Vagyis szemben, de mindegy.
Reggel gyorsan kipattantam az ágyból majd hosszas keresés után megállapodtam egy itthoni fekete nadrágban és egy piros pólóban. Felöltöztem, majd leballagtam reggelizni.
-Jó reggelt család. - köszöntem, mert mindenki lent volt. Ez fura.
-Jóreggelt drágám. Hogy aludtál? - kérdezte apa.
-Hát jól. Köszi, vagy mi. - néztem furán. Tényleg szokatlan ez nekem, mert nem szoktak velem beszélgetni még ennyit sem. Valami történt. Vagy történni fog, csak nem mondják el nekem.
-Kiviszlek Avery elé a reptérre. Vagy apáddal mennél? - kérdezte anya.
-Hát igazából nekem mindegy. De bárki is jön velem, légyszi ne említsétek neki Paytont mert kitér a hitéből. Szerveztem neki egy kis melepetést. - mondtam izgatottan.
-Rendben. Mivel Avery 1 hétig lesz nálunk, ha csak előbb nem akar haza menni, ezért légyszíves ne a szomszéd fiúval lógj, hanem vele. Vagy jöhet ő is. - legyintett az egyik kezével anyu miközben a másikkal az ebédet keverte. Persze fakanállal, nem a kezével. Ha a kezeddel kevered akkor égési sérülést okoz. Csak mondom.
-De anya. Annak a szomszéd fiúnak neve is van. - mondtam unottan.
-Payton. - mondta a húgom vigyorogva miközben engem nézett. A kis sunyi.
-Igen, tudom hogy az a neve de én jobban szeretem szomszéd fiúnak hívni.
-Jól van anya. - ettem tovább a reggelimet.
-Eléggé ismered már a várost, hogy Averynek megmutasd? - kérdezte apa felnézve az újságból.
-Hát nagyjából. Majd megkérem Paytont hogy mutassa meg nekünk.
-Mindig az a fiú. Komolyan mondom, ez hihetetlen, George. - hitetlenkedett anya apának. Hát bármennyire is hihetetlen, mégis igaz.
-Baj hogy vannak barátaim? - kérdeztem magasabb hangon.
-Hát de ő nem is csak barát. - kuncogott Jess magában.
-Jess. Hallgass. - csitítottam el. Komolyan mondom ilyen lepcses szája hogy lehet valakinek?
-Nem baj, csak ez rá fog menni a tanulásra és minden másra is hogy állandóan vele vagy.
-Hát ti hihetetlenek vagytok. - forgattam meg a szemem majd felfutottam a szobámba. Hogy lehetnek ilyen... Ilyen nem is tudom milyenek? Kész agyrém ez a család. Már értem miért lett olyan elbaszott szegény Sarah is. Na ő meg a másik véglet.
Egy hirtelen ötlettő vezérelve átmentem Paytonhoz. Hiányzott. Meg csak beszélni akartam valaki normálissal.
Bekopogtam majd vártam.
Faith nyitott ajtót.
-Sziaa Madi, gyere be. - tessékelt be kedvesen a lakásba. Ők miért ilyen kedvesek egymással is meg úgy mindenkivel? Az én szüleim meg a hugom miért nem ilyenek?
-Szia Faith. Hogy vagy mostanában? - viszonoztam kedvességét.
-Köszönöm, megvagyok. Te? Paytonnal hogy vagytok?
-Hát megvagyunk. Nagyjából minden oké, hozzá jöttem mert beszélni szeretnék vele. - mondtam az ujjaimat tördelve.
-Fent van az emeleten, menj csak fel nyugodtan.
-Okés köszi.-mondtam majd felsiettem a lépcsőn. Az ajtaja résnyire nyitva volt, ezért beláttam. Éppen valami idióta videojátékkal játszott, fején a füles, ezért gondolom nem hallotta amikor jöttem.
-Óhogyaza.... Büdös k*rva istenit már. Josh bazdmeg ne engem célozz hanem az ellenfelet. Istenem... - ordibált a gép felé. Na hát ez teljesen kész. Egy darabig még figyeltem ahogy játszik, majd lassan besétáltam a szobájába és megálltam mögötte. Megsimogattam a haját amire egy nagyott ugrott.
-Aztabüdöskurvaélet. - kapott a szájához.
-Madi. Megijesztettél. - mondta levegőt kapkodva.
-Bocsánat. - nevettem. Végülis tökre vicces volt az egészt szituáció.
-Hiányoztam? - tette le a játék kontrollert az asztalra majd felém fordult.
-Ami azt illeti, igen. Meg akkor áll a terv? - kérdeztem, majd bele ültem az ölébe.
-Persze.
-Amúgy ki az a Josh?
-Az egyik haverom. Vele játszottam, hallottad? - nevetett.
-Igen. - kuncogtam (xd).
Még kicsit beszélgettünk, megbeszéltük a tervet pontról pontra majd elmentem haza mert lassan indulunk a reptérre Averyért.
YOU ARE READING
𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/
FanfictionMadison Green (16) és családja Charlotte-ba költözik. Az átlagos lány élete egy találkozás után egyre gyorsabban kezd el változni.