Part 13.

1.3K 43 21
                                    

"-Van egy kis nutella a szádon. - jött közelebb, majd egy pillanat alatt lenyalta a szám a széléről a nutellát.
-Fuuuuuujjj, Payton, normális vagy ember? - kezdtem el sikítozni és törölgetni a számat.
-Most mivaan? Nem kell így zsepit pazarolnod. Ne hisztizz már. - nevetett fel. Ne hisztizzek? Oké.
-Mekkora egy paraszt vagy. Fúj! - mondtam már halkabban.
-Nyugi már, mostam fogat. - tette fel a kezeit így-🤷🏼‍♀️ (bocs nem tudom ezt hogy mondják xd)
-De akkor is! Megnyaltál te seggfej. - mondtam szúrós tekintettel.
-Igen, tudom. - mosolygott perverzen.
-Le foglak egyszer csapni mint a legyet.
-De nyugiiii már. Nem történt semmi. - nevetett. Egyszer úgy is letörlöm a képéről ezt a mosolyt.
-De történt. Megnyaltad a számat baszki. - akadtam ki.
-És ha például megcsókollak, akkor is ennyire kiakadsz, vagy mi? - kelt ki magából ő is. Na az hiányzott volna még.
-Az meglehet, sőt, még pofán is váglak. - mosolyogtam ördögien.
-Az még belefér. - rántotta meg a vállát majd visszaült abba a pózba amiben eddig volt és folytattuk a filmezést.
-Gyerekek mi volt ezt a hangzavar? - nyitott be anya a szobámba.
-Semmi anya, csak összevesztünk a nutellán. - legyintettem majd elnevettem magam.
-Aha. Azért esett szó csókolózásról, ugye? - húzta fel a szemoldökét. Ó, basszus.
-Nem történt semni anyu! - sóhajtottam.
-Hát jó. - mondta majd becsukta az ajtót.
-Hú, ez meleg volt. By the way, finom volt a nutella a szádon. - fordult felém majd neki könyökölt az ágytámlának.
-Máskor a seggemről is lenyalhatod. - vágtam oda neki, majd büszkén fordítottam a fejemet a képernyő felé.
-Nagyon szívesen. - súgta a fülembe.
-Akkor nyakon váglak.
-Megéri.
-De lapáttal.
-Nézzük azt a filmet inkább. - fordult el sóhajtva.

A film véget ért, Payton az ágyamban alszik MÁR MEGINT. Kurvajó.
-Seggfej. - pöcköltem meg a fülét. Tudom, kedves vagyok.
-Naaaa. - morogta a párnába.
-Seggfej, menj haza aludni. - mondtam hangosabban.
-Neem. Inkább gyere ide. - rántott be egy random mozdulattal az ágyba, majd magához húzott és aludt tovább. Én meg néztem mint a luki nyúl.
Ez a 4. eset hogy itt alszik. Nálam. Egy ágyban velem. És nincs köztünk semmi. Á, dehogy. Csak lenyalta a számról a nutellát, perverz és félreéethető jeleket ad, deee nem, nincs semmi köztünk. De ténlyeg. A faszt nincs.

Reggel egyedül ébredtem. Ez a seggfej megint eltűnt, csak tudnám hova.
-Payton, itt vagy? - kérdeztem kómás hangon. Nem jött válasz. Akkor nincs itt.
Lassan kikeltem az ágyból, majd kerestem magamnak valami tűrhető ruhát mára.
Egy szürke melegítő és egy fekete pulcsi megteszi.
Felöltöztem, megcsináltam a hajamat majd lementem reggelizni.
-Jó reggelt. - ásítottam.
-Jó reggelt drágám. Payton korán elment, sietett valahova, de szólt hogy adjam át hogy majd átjön délután csak dolga van. - hadarta el anya.
-Ohh, kösz hogy szóltál. Mi lesz ma az ebéd? - haraptam bele egy palacsintába.
-Még nem tudom. Rendeljünk pizzát?
-Felőlem?!
-Na és Averyvel beszéltél már?
-Basszus, ki is ment a fejemből. Nem tudhatja meg hogy Payton a szomszédom. - kezdtem el pánikolni.
-Vagy beadhatnád neki egy meglepetésnek is akár. - vetette fel az ötletet.
-Tényleg. Ezt még ki kell találnom. Mikor is érkezik?
-Kb jövő héten kedden. Azt hiszem.
-De az már csak 5 nap... - dörzsöltem a fejem. - Meddig lesz itt?
-3-4 napig elvileg. Vagy ahogy akarjátok. Felőlem akár 2 hétig is itt lehet.

Na haliii
Ez egy kicsit rövid rész lett nade holnap hozok egy hosszabbat is. Abban picit ugrunk az időben Avery érkezéséig.
Remélem tetszik. (amúgy sorry ha arra vártatok az előző részben hogy megcsókolja. Ez most nem jött össze. Nagyon gonosz vagyok tudom.)

𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/Where stories live. Discover now