Part 14.

1.3K 69 10
                                    

Ki kellett találnom valamit, hogy Averynek ne úgy tűnjön, mintha direkt titkoltam volna, hogy Paytonhoz közöm van valamilyen szinten. Ezért majd áthívom Paytont és úgy állítom be mintha meglepetés lenne Avery számára.

A nap lassan telt, én unatkoztam. De tényleg nem csináltam semmit a mai nap folyamán. Csak voltam. Léteztem. Payton elment valahova ezért vele sem tudtam találkozni.

Este 20:57.
Komótosan sétálok ki a fürdőből egy kiadós fürdés után, törölközővel magamon, a szekrény felé indulok. Kell valami pizsoma szerűség.
-Szia! - dugta ki a fejét Payton a szekrényből.
-Baaaaazd+ seggfej! - ijedtem meg majd rávágtam a szekrényajtót.
-Áuuu. - jött egy hang belülről.
-Nekem vágtad az ajtót. - nyihogott.
-Máskor majd talán nem ijesztgetsz. - mondtam, majd kinyitottam az ajtót megint.
-Kifelé. - mutattam az ágy felé.
-Máris főnök. - fogta a fejét. Csóró. Hát így járt. Kell másokat ijesztgetni ugye?
-Merre jártál? - vettem ki egy szettet a szekrényből.
-Csak egyik haveromnál, zenei alapot csináltunk. - ült le az ágyra.
-Értem. Ömm elfordulnál? Vagy kimennél? - mutattam fel a ruháimat.
-Minek? - mondta tettetett komolysággal.
-Öltöznék.
-Öltözz. Nem zavar. - mosolygott perverzen.
-De engem igen. De akkor inkább bemegyek a fürdőbe. - indultam el a fürdőszoba felé majd magamra zártam az ajtót.
-Tudod, eljön az az idő, amikor látlak majd ruha nélkül. - mondta nyugodt hangon. Bennem megállt az ütő.
-Tudod, eljön az az idő, Payton, hogy úgy foglak tökön rúgni, hogy egy hétig nem ülsz.
-Gonosz vagy.
-Miért lennék gonosz? - sétáltam ki a fürdőből felvont szemöldökkel.
-Mert tökön akarsz rúgni.
-Mert megérdemled. A perverz megjegyzéseid miatt.
-Hát de most na. Azok csak úgy jönnek. - forgatta a szemeit.
-Ne forgasd a szemed. - mondtam majd a tükröm felé fordultam és elkezdtem felkötni a hajam. (ne értsétek félre xd)
-Mert akkor mi lesz? - állt fel majd lassan oda sétált mögém.
-Mi legyen? - néztem rá a tükörben.
-Csak nyugodj meg. Látom hogy feszült vagy. - mondta halkan, majd a kezeit a derekamra helyezze és lassan átölelt hátulról. Megjelentek azok a híres pillangók a hasamban. Mi ez a fura érzés?
-Mond el, hogy mi a baj. - fúrta a fejét a nyakamba miközben ölelt.
-Avery, ugye a barátnőm, jövő héten ide látogat. - sütöttem le a szemeimet.
-És ez miért baj?
-Mert szerintem a ő a legnagyobb rajongód és nem tudja hogy szomszédok vagyunk. - sóhajtottam.
-Basszus. És akkor mi lesz?
-Arra gondoltam, hogy majd egyik nap áthívlak amikor itt lesz, és úgy állítjuk be a dolgot hogy meglepetés. Már ha nem zavarnak a sikonyálós rajongók. - nevettem.
-Engem nem.
-Gondoltam. Elkényeztetett kis pávagyerek vagy akit minden lány szeret.
-Ohh, szóval minden lány. Akkor te is szeretsz? - nézett fel egy pillanatra.
-Azt nem mondtam... - jöttem zavarba.
Ugyanis hiába tagadnám, akkor sem változna semmit, hogy igenis szeretem ezt a seggfejet.
-Tudom hogy szeretsz. - szorított magához mégjobban.
-Túl sokat tudsz már.
-Nem baj az. De... Egy valamit még nem tudok. Amit már régóta szeretnék tudni. - fordított maga felé.
-M... mi az? - kérdeztem zavarodottan.
Nem szólt semmit, csak lassan az ajkait az enyémre tapasztotta és megcsókolt. Lassan, érzékien, ahogy még senki más. Ebben a pillanatban elvesztem. Elvesztem a hirtelen érzelmekben, amik akkor törtek rám és csak erősítették az iránta érzett vágyaimat.
-Akartam tudni, hogy milyen lehet a csókod íze. - vált el tőlem majd a szemembe nézett. Zavarban voltam. Valószínűleg paradicsom vörös lehetett a fejem.
-Mostmár tudod. - mosolyodtam el majd hozzá bújtam.
-Sokkal jobb, mint ahogy elképzeltem. - szorított magához.
-Itt alszol? - kérdeztem.
-Szeretnéd? - nézett a szemembe.
-Igen.
-Akkor jó.



Na haliii.
Megjöttem az új résszel. Aki erre várt, az most remélem örül😊💞
Ja és amúgy a fenti képen már vagy 1 órája röhögök😳😂
Ha tetszik a rész akkor ⭐ és 💬

𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/Where stories live. Discover now