Part 11

1.3K 58 4
                                    

A délutánom további része azzal telt, hogy idióta videókat néztem tiktokon és zabáltam. Laza napot akartam tartani. Bár eddig is az volt.
Mivel már kb este fél 8 is lehetett, ezért gondoltam lemegyek körülnézni kicsit a hűtőben. De egész nap ettem szóval nem is értem.
-Pont jókor. Kész a vacsi. Mi jót csináltál ma? - jött be a konyhába apu.
-Hát videókat néztem és nasiztam. Aztán most lejöttem enni de mondjuk nem is vagyok annyira éhes. - rántottam meg a vállamat.
-Értem. Nem valami izgalmas program. De anyád a kedvencedet csinálta. Szólj a hugodnak hogy jöjjön le. - mondta apu majd leült egy székre az étkező asztalnál. Felment szólni Jessnek hogy jöjjön vacsorázni, aztán mindannyian leültünk és elkezdtünk enni.
-Na, valaki meséljen valamit. - mondta anya miközben kiszedett egy darab Lasagnet a tányérjára. (igen, lasagne a kedvencem).
-Holnap elmehetek egy barátomhoz? Itt lakik a közelben. - kérdezte Jess.
-Mikor szereztél te barátokat? - lepődtem meg.
-A neten a napokban. - vigyorgott.
-Neked nem való az internet. Anyu ezt te engeded neki? - néztem furcsán anyára.
-Már nem kislány annyira. Neked is megengedem mindig hogy azzal a szomszéd fiúval legyél. Még azt is hogy itt aludjon. - mondta teljesen természetesen és evett tovább. Apu megállt az evéssel majd rám és anyára nézett felváltva.
-Hogy te meg a szomszéd gyerek... - kezdett nyugodta mutogatni felém. Ahh, tudom mi kezdődik. Megint oktatást kapok.
-Kislányom. Mond hogy nem egy ágyban aludtatok. - csukta le a szemeit majd sóhajtott.
-Apu. Nem. A földön aludt. És csak sorozatot néztünk, és csak azért volt itt mert könyörgött hogy átjöhessen. És csak barátok vagyunk. Leállhatnánk ezzel a témával? - tettem le a villámat majd kicsit megemeltem a szemöldökömet.
-Én úgy láttam hogy Madi és az a helyes szomszéd gyerek nagyon kedvelik egymást. - mondta a hugom miközben boldogan csócsálta a szájában lévő ételt. Nagyszerű.
-Tudod Jess, ha majd neked is lesznek igazi barátaid akkor megtutod milyen ez. - mosolyogtam rá.
-Most miért? Vannak barátaim! - mondta hisztizve.
-A kitalált szellemek akikkel beszélgetni szoktál? - vágtam vissza.
-Hagyd abba! Igen is vannak barátaim. - kezdett el mégjobban hisztizni.
-Lányok hagyjátok abba! Madi, 17 éves leszel. Lassan felnőtt létedre nem kéne a hugoddal veszekedned ilyenen. - mondta szigorúan anya. Igaza volt. Csak a kis mócsing fel tudja baszni az ember agyát rendesen.
-Bocs. - mondtam majd ettem tovább a vacsorám.
-Amúgy a szomszédok tök kedvesek. Payton anyukája is. Meg a nővére is. - mondta anya.
-Aha. - válaszoltam.

Miután végeztünk a vacsorával, segítettem anyának elpakolni. Persze mint mindig, Jess most is kihúzta magát a segítség alól. Mindig csak én segítek anyának pakolni.

Felmentem majd gyorsan lefürödtem. Mivel olyan negyed 9 felé lehetett az idő, gondoltam neki állok valami sorozatot nézni hogy ne unatkozzak.
Mivel Payton egész nap nem írt ezéet gondoltam ráírok.
Me: minden rendben seggfej? 🍑
De nem jött válasz 10 perc múlva sem.
Me:hallod. Baj van?
Seggfej🍑:nincs... Csak hagyj békén.
Ez fura. Még soha sem írt vagy mondott ilyet. Tehát valami baja van.
Me:Payton. Esküszöm átmegyek ha nem mondod meg mi a bajod.
Seggfej🍑:mondom hagyj békén. Kösz.
Felálltam, majd felkaptam egy felsőt és átbaktattam Paytonék házához és bekopogtam.
-Sziaa. Hát te ilyen későn? - nyitott ajtót Faith kedvesen.
-Szia. Paytonhoz jöttem, szeretnék vele beszélni. Hol van? - kérdeztem az ujjaimat tördelve idegesen.
-Öhm fent. A szobájában. Jobbra a második. - mutatott fel az emeletre.
-Okés köszi. - mondtam majd elindultam felfelé.
Megálltam az ajtó előtt majd bekopogtam.
-Faith most menj el. - jött egy hang a szobából. Egy fájdalmakkal teli hang. Itt tudtam hogy baj van.
-Madi vagyok. Minden rendben? - kérdeztem nyugtalanul, bár tudtam hogy semmi sincs rendben.
-Megmondtam hogy hagyj békén. - válaszolt idegesen.
-Aggódom miattad.
-Nem kell. Menj haza.
-Payton. Engedj be. - mondtam nyugodtan. Kicsit sem voltam nyugodt, de le kellett higgadnom.
-Csak menj el, oké? - kérdezte remegő hangon. Hallottam rajta hogy elsírja magát. Vajon mi történhetett megint? És nem tudok tenni semmit.
-A francba. - ütöttem egyet ajtóba. - Ha valamit csinálsz magaddal esküszöm megverlek. - mondtam majd leviharzottam a lépcsőn.
-Madi, valami baj van? - jött oda hozzám Faith.
-Az öcséd egy seggfej. Ennyi. De vigyázz, nehogy kárt tegyen magában. - mondtam majd elindultam haza.
-Ahj már megint? Kinyírom azt a csajt. - sóhajtott majd felfutott a lépcsőn.
Mi az hogy már megint? És milyen csaj? Na jó, ez nekem kezd kicsit zavaros lenni. Payton nem említett nekem eddig semmilyen csajt. Vagy hogy netán lenne barátnője.

Hazaérve felmentem a szobámba majd bedobtam magamat az ágyamba. Aztán elaludtam.

Eyooo new part cheeeeek.
Sziasztoook. Meghoztam az új részt. Ha tetszik ⭐

𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/Where stories live. Discover now