Part 9.

1.4K 83 12
                                    

*iitsfaith követni kezdett téged.*
Ez állt a képernyőn, amikor bekapcsoltam a telefont. Mivel ismerős volt a neve ezért rámentem a profiljára. Ja igen. Payton nővére. Tényleg. Visszakövettem, majd leraktam a telefont. De nem telt el 10 másodperc, már rezgett is, jelezve hogy üzenetem érkezett.
iitsfaith :hello szomszéd, nincs kedved mászkálni a városban? 😎
me:miért is ne? Rám férne💁‍♀️
iitsfaith:akkor nyomás, már unatkoztam.
Kicsit össze szedtem magam aztán elindultam kicsit kiszellőztetni a fejemet a seggfej Payton kedves nővérével. Na jó, annyira nem seggfej.

-Na és merre megyünk? - kérdeztem miközben körbenéztem egy teljesen idegen helyen. Erre még nem voltam, tekintve hogy kb 1 hete lakunk itt nem is lett volna alkalmam eljönni idáig.
-Nem tudom, csak sétálunk. Vannak itt olyan helyek ahol garantáltan nem jártál még. - mondta izgatottan.
-Ohh, ha tudnád mennyi. - nevettem el magam.
-Na jó, akkor mutatok párat.
-Amúgy tök jó hogy a szomszédban laksz. Mármint érted. Amikor Payton mondta hogy egy lány költözött szembe, leesett egy kő a szívemről. Meg ahogy mondta, szerintem neki is. - mesélte. Ezen kicsit meglepődtem.
-Hogy érted ezt?
-Hát örültem hogy a közelben lesz talán valaki akivel elmehetek ide oda. Akikkel szoktam lógni azok kicsit messzebb laknak. És Payton mondta hogy nagyon kedves vagy. - mosolygott.
-Ohh. Hát igyekszem. Na és Payton mit mondott még? - nevettem.
-Ömm... Ennyit. Asszem. - láttam rajta, hogy ez nem igaz, csak nem akarja elmondani. Hát persze. Vagy azt mondta el neki, hogy mekkorát taknyoltam deszkával és hazáig cipelt, vagy hogy részegen majdnem bedrogoztak és aznap szintén hazavitt. Csak nem a saját szobámba, hanem hozzá. Ezek miatt ég a pofám rendesen. Vagy az is lehet hogy csupa jót fecsegett rólam, és nem akarja hogy megtudjam.
-Tudod, miután ideköltöztünk, ez 1 hete volt kb. elmentem deszkázni. Ééés egy nagyot estem az utcán aztán a drága öcséd rejtélyes módon ott termett mögöttem 10 másodperc alatt és hazavitt. És ezt nem meséltem senkinek el még. - csaptam össze a tenyeremet és kínosan elnevettem magam.
-Komooly? - nevetett.
-Igen... Szóval ezt nem is mondta? - érdeklődtem. Ilyenkor úgymond bevetem a kém-énemet hogy kiderítsem miket kotyogott ki rólam az a seggfej.
-Nem. De nem mondthatom el amiket mondott. Ez olyan tesós szabály féle. Megígértük egymásnak hogy ami titok, azt senkinek sem mondjuk el.
-Értem.
-És amúgy... Fiúk terén mi a helyzet? - kérdezte kíváncsian.
-Öhm.. Hát mivel új vagyok itt ezért nincsen jelölt. Mielőtt elköltöztünk, volt egy, de rosszul végződött szóval ja. Miért?
-Jaa öhm... Csak kérdeztem.
-Mivel fura vagyok, és nem valami szépség, ezért nem igazán figyelnek fel rám. - nevettem a saját nyomoromon. Hát, ez van. Mondjuk ott a pultos gyerek. Hagyjuk, a nevét se tudom...
-Öm.... - kezdett bele valamibe. - Basszus, hallgatnom kéne. Utálom ezt.
-Mit? - kérdeztem.
-Mindegy. Csak utálok titkolózni.
De amúgy ne mondj ilyet. Biztos van valaki akinek bejössz. Csak nem veszed észre. - nézett rám sejtelmes tekintettel. Ez fura. És én mondom magamat furának.
-Nem, nincs. Ha lenne, tudnék róla. - tettem szét a kezeimet.
-A fiúk néha csak apró jeleket adnak. Csak figyelj. Azt ahogy néz rád. Meg ilyenek.

Miután szerelmi tanácsadást kaptam Faithtől már későre járt ezért inkább haza mentünk. Én eldöntöttem hogy netflixen fogok sorozatot nézni. Vagy Riverdale, vaaagy Vámpírnaplók. Mindet imádom.
Előkészítettem mindent a sorozat nézéshez, majd beizzítottam a gépet és mielőtt elkezdhettem volna a sorozatot (választásom a Riverdale-re esett), rezgett a telefonom. Ki az már megint?
Seggfej🍑:Hallom elvoltatok ezzel a majommal🐒mi jót csinálsz?
me:ha seggfej alatt a nővéredet érted, akkor igen, elég jól elvoltunk. Beszélgettünk erről-arról. Veled ellentétben ő nem seggfej🤗és amúgy sorozatot néz(nék)ek. És te, seggfejkém?
Seggfej🍑:amikor seggfejnek hívsz, azt érzem, hogy tényleg seggfej vagyok, pedig nem🧐én unatkozok és azért írtam. Ha kérdezhetem, akkor mégis miről beszélgettetek?
me:szerelmi tanácsadást kaptam😎de amúgy a seggfej fiúkról (is). Csodálom hogy nem mesélted neki hogy mekkorát taknyoltam a múltkor deszkával. 😂
Seggfej🍑:miket mondott neked? 😳
me:nyugi, nem árulta el a titkaidat.
Seggfej🍑:megnyugodtam🥴lehet egy kérésem? 🥺
me:hallgatlak
Seggfej🍑:esetleg átmehetnék sorozatot nézni? 🥺😂
me:NEM
Seggfej🍑:LÉGYSZIIII
me:jó, de viselkedsz.
Seggfej🍑: repülök bogaram.
Ez hülye. Na mindegy. Nem tudom jó ötlet e ez az egész. Mármint anya megint ki fog akadni.
Gyorsan felhúztam egy rövidnadrágot mert egy szál bugyiban voltam mert ugye itthon vagyok és nem számítottam arra fél órával ezelőtt hogy egy hím nemű társaságában fogok sorozatot nézni.
-Megjöttem. - dobta be magát az ágyamba.
-Ugye nem képzelted, hogy majd elterülsz az ágyamon? - álltam meg az ágy előtt.
-De. De ha zavar akkor nem. - ült fel.
-Seggfej. - ültem le mellé majd bekapcsoltam a sorozatot.
-Most tényleg az voltam.
-Valóban. De kuss és nézzed. - mutattam a képernyőre.

Nem tudom már hányadik résznél tartottunk amikor bealudt. Először nem vettem észre, csak amikor egyenesen rádőlt a vállamra. Láthatólag bealudt. Nagyszerű. Arról nem volt szó hogy itt is alszik.
-Ébredj már fel, hallod. - bökdöstem meg az ujjammal.
-Mivaan. - horkantott fel.
-Hajnali 2 van. Aludni szeretnék. - kapcsoltam fel a villanyt.
-Neemár. Kapcsold le. - takarta el a szemét.
-És akkor hogy fogsz kitalálni sötétben?
-Sehogy.-fordult meg, majd bedobta magát a párnák közé. Fantasztikus.
Kénytelen leszek egy ágyban aludni vele. Harmadszorra is. Őszintén, amég meg nem ismertem azon a csodás napon, addig egy ősbunkó taplónak tartottam. És nem hittem volna hogy majd egy ágyban fogok aludni vele. HÁROMSZOR IS.
-Akkora egy seggfej vagy. - nyomtam le a villanyt majd elbotorkáltam az ÁGYAMIG.
-Az lehet. - morogta a párnába.
-Jóéjt seggfej.
-Van alvós macid? - kérdezte.
-Nincs. - nevettem.
-Nekem van. - mondta majd átkarolt és hozzám bújt. Hirtelen mozdulni sem tudtam. Mi ütött belé? Nem akartam köcsög lenni és kihajítani, ezért inkább hagytam. Soha sem aludtam még így senkivel, főleg nem fiúval. Ha ezt Avery megtudná, hogy Payton Moormeier mellettem alszik és alvós macinak használ, tuti kivinné a plafont.

Na hiii
Ez nem lett valami izgalmas rész, elismerem, de ígérem a következő jobb lesz.
Eddig hogy tetszik? Ja és dobj már meg egy csillaggal légyszi🥺

𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/Where stories live. Discover now