Milyenek is az átlagos reggelek?
A nap fénye bevilágít az ablakon, madarak csiripelnek odakint, nyújtózol egy jó nagyot az ágyadban.
Ehelyett úgy ébredsz, hogy egy híresség melletted fekszik, szorosan hozzád bújva miközben az egyik karja rajtad pihen és ő békésen szunyókál.
Ez nem egy átlagos reggel.
Jó, nem mondthatom hogy rossz. Csak hogy ha úgy nézzük akkor szerencsés vagyok, mert kb 4 millió ember vár erre a pillanatra, de szegények akár életük végéig várhatnak. Én meg vagyok annyira szerencsés, hogy vele aludhatok. Sokak szerint. De erről senki sem tud.Valahogy ki kéne jutnom a fürdőbe anélkül hogy felébresszem.
Lassan elkezdtem lehámozni magamról a kezét majd igyekezni nem felébreszteni, aztán halkan elmentem felöltözni.Miután végeztem, halkan becsuktam magam mögött a fürdőajtót.
-Már azt hittem itt hagytál. - ült az ágyon álmos fejjel, kócos hajjal. Póló nélkül. Kicsit sokáig tartogathattam a szememet rajta mert elnevette magát.
-Tetszik a kilátás? - nézett kacér arccal. (már ha van ilyen xd).
-Kussolj seggfej és öltözz fel. - vágtam hozzá gyorsan mielőtt elvörösödik a fejem.
Hogy tetszett e a látvány? Az igazat megvallva igen. Na de kinek nem tetszene? Ez még nem azt jelenti hogy be is jön. Vagy talán mégis. De csak talán.
-Hát oké, de te meg gyakorolhatnád hogy hogyan hazudj egy fiúnak anélül, hogy észrevenné.-húzta fel a pólóját. - Ja, és egy jó tanács. Ne bámuld feltűnően a testemet, mert még a végén azt fogom hinni hogy tetszem. - kacsintott majd hirtelen átváltott az arca szomorúba.
-Hülye vagy. - nevettem, majd megkerültem és az ablakomhoz sétáltam hogy kinyissam szellőztetni. De visszarántott.
-Kérek egy ölelést mielőtt elmegyek. - mosolygott kisfiúsan. Erre megöleltem és szorosan magához húzott mégjobban.
-Na léptem majd írok. Csók. - köszönt el
-A seggemre esetleg. - kiabáltam utána. Erre visszafordult.
-Hát, ha szeretnéd oda is. - vágott perverz fejet.
-Na húzz innen Payton seggfej Moormeier. - néztem rá összehúzott szemöldökkel. Mekkora egy barom ez a gyerek.Miután elment, nekiálltam kicsit rendet rakni a szobámban. Bár nem vagyok az a rendetlen tipus, azért szép nagy kupleráj szokott lenni nálam.
Úgy 11 óra felé kicsit megéheztem ezért lementem a konyhába enni valamit.
-Jó reggelt. - köszöntem.
-Inkább jó napot, nem reggel van drágám. - mondta anyu.
-Jólvan, eddig takarítottam.
-És megtudhatnám, hogy a szomszéd fiú megint mi az ördögöt keresett nálad? Itt aludt? - kérdezősködött.
-Ahj. Átjött filmet nézni, és igen itt aludt, de a földön. - magyaráztam.
-Akkor jólvan. De szemmel láthatóan izzik köztetek a levegő. - mutogatott a fakanállal amivel gondolom főzött.
-Nem szállhatnánk már le a témáról? Csak barátok vagyunk, ennyi. - emeltem fel a hangomat.
-Én nem úgy láttam, de rendben. Azért még nem kell kiabálni.
Megforgattam a szememet majd kivettem a hűtőből egy tejszeletet és felmentem vele a szobámba.Halii
Tudom hogy régen volt rész, és bocsii csak sok dolgom volt. A szobám kész lett végre szóval ezzel már nincs gond. Mostantól megpróbálok gyakrabban hozni részeket.
Ha tetszett akkor vote vagy komment❤️
YOU ARE READING
𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/
FanfictionMadison Green (16) és családja Charlotte-ba költözik. Az átlagos lány élete egy találkozás után egyre gyorsabban kezd el változni.