Part 12.

1.3K 45 9
                                    

A tegnapi nem tudom mi volt Paytonnal, csak annyit tudok, hogy valami csaj miatt lehetett, akiről szintén nem tudok semmit.

Mivel úgy délután fél 2 körül járhatott az idő, gondoltam elmegyek kicsit deszkázni, de most több sikerrel, és megpróbálok nem elesni, hogy utána ne Paytonnak kelljen felszednie a földről, bár ez most szerintem nem történne meg mert valami baja van.
Felöltöztem egy laza outfittbe, elővettem a deszkámat és a bejárati ajtó felé vettem az irányt.
-Any, elmegyek deszkázni, majd jövök. - mondtam, majd nyitottam is az ajtót, de anya utánam szólt.
-Aztán nehogy megint a szomszéd fiúnak kelljen haza hozni mert elestél. Ügyesen! - mondta, majd visszaült a kanapéra olvasni.
Elindultam a kihalt kertvárosi utcán valamerre, mivel már eléggé ismerem a környéket ahoz, hogy ne tévedjek el. Itt simák az utak, szóval nyugodtan lehet gurulni.

Miközben deszkáztam, láttam egy csapat korombeli könyköt a deszkaparkban ügyeskedni. Némelyik egész jól nyomta. De mivel én nem vagyok ennyire ügyes deszkázás terén, így inkább nem mertem bemenni közéjük. Maradok a sima gurulásnál.
Egy parkhoz értem, ahol egy szökőkút is volt és néhol egy egy pad.
Az egyik padon megpillantottam egy ismerős arcot. Ez az a lány a cipőboltból.
Gondoltam úgysem ismer már fel, ezért tovább mentem. Volna.
-Hé, szia! Nem te vagy... - mutatott rám.
-Dee. Azt hittem nem fogsz felismerni. - nevettem kínosan majd leszálltam a deszkámról.
-Dejó hogy találkoztunk. Megmondhatnád a nevedet. - vigyorgott.
-Madison Green, de szólíts csak Madinek. - mosolyogtam.
-Alysa Weeber. Hogy hogy erre? - kérdezte.
-Unatkoztam, gondoltam lejövök deszkázni.
-Néha én is szoktam. Velük. - mutatott a fiatalokra a deszkapark felé.
-És most miért nem velük vagy? - tettem fel a kérdést.
-Az egyik srác, Daniel... Nos hát, mi ketten... Érted... - piszkálta a pulcsiján a madzagot.
-Öhm... Nem igazán?
-Hát kavartunk, de azt híresztelte rólam hogy rajta kívül még 2 fiúval kavarok ami nem igaz. Nem vagyok az a fajta. - hajtotta le a fejét.
-Mekkora egy szemét. - tettem karba a kezeimet.
Elkezdtünk sétálni a parkban és közben beszélgettünk ilyen alap dolgokról. Egészen jóba lettünk.
-Tudod ki Payton Moormeier? - kérdeztem kíváncsian.
-Uhh hát azt itt ki ne tudná? - nevetett fel.
-Ezt hogy érted?
-Nagy nőcsábász a gyerek. Netán volt vele dolgod? - kerekedtek ki a szemei.
-A szomszédom... - halkultam el. Hogy nőcsábász? Azt eddig is tudtam. Gondoltam hogy nyomulnak rá a lányok és ő is a lányokra.
-Uhhh....
-Hát igen. A legjobb barátnőm nagy fanja de miután elköltöztünk Londonból azóta nem is tudja hogy Payton a szomszédom. Én mellesleg nem nagyon bírtam a gyereket.
-Múlt időben. Tehát most bírod, nem?
-Hát, azt hiszem. Jófej gyerek. Már 3szor aludt nálam.
-Hogy mi? - nézett rám hitetlenkedve.
-Ja de külön aludtunk. - tettem fel a kezem védekezően.
-Aztak.... Ha ezt Avani megtudja...-vakargatta a homlokát.
-Ki az az Avani?
-Nem tudod? Komoly?
-Igen, komoly.
-Payton ex barátnője. Amióta szakítottak a csaj egyfolytában követi Payton lépéseit és zaklatja.
-Ez durva. Akkor tegnap is azért lehetett annyira kiakadva.
-Lehet. Ha a csaj megtudja hogy létezel és Payton közelében vagy, akkor téged is zaklatni fog minden bizonnyal. Szóval vigyázz.
-Ohh értem. Azért tök jó, hogy ezt nem Paytontól tudom meg... - mondtam ironikusan.

Beszélgettünk még aztán elindultam hazafelé.

-Megjöttem! - kiáltottam el magam.
-Szia kicsim. Képzeld, Avery hívott, hogy 2 hét múlva meglátogat! - mondta boldogan.
Ó. Hogy. Az. A. Büdös. Jó. Isten.
-Komoly? - ennyi jött ki a számon.
-Igen. Miért, talán baj? Azt hittem barátnők vagytok. - ráncolta össze a szemöldökét.
-Azok vagyunk... Csak tudod.. El kell mondanom valamit. - mentem közelebb.
-Payton, a szomszédban, nos hát, ő egy amolyan celeb féleség. És Avery meg nagy rajongója. Szóóval ha Avery megtudja, hogy Payton a szomszédban lakik, akkor majd nem akar innen elmenni. - magyaráztam.
-Értem. - sokkolódott le.
-Apropó! Valaki szeretne veled beszélni odafent. - mutatott az emelet felé.
Gyorsabb léptekkel elindultam felfelé.
Benyitottam a szobámba és nagy meglepetésemre Payton Seggfej Moormeier ült az ágyamon. De nem látszott valami boldognak.
-Szia. - állt fel.
-Szia seggfej. - köszöntem vissza illedelmesen.
-Madi. Én sajnálom ahogy tegnap viselkedtem, csak... - pár másodpercig megállt.
-Csak? - kérdeztem.
-Ezt nehéz lenne elmagyarázni. Csak kérlek ne haragudj rám. - nézett a szemembe.
-Ha elmondod mi a baj akkor nem fogok. - ültem le az ágyamra majd odatessékeltem őt is.
-Az exed a problema? Aki mindig zaklat?-kérdeztem.
-Te ezt honnan tudod? - nézett rám ijedten.
-Egy csajtól akit ma ismertem meg. Mily meglepő, hogy egy idegentől tudok meg rólad dolgokat. - mondtam cinikusan.
-Jó, oké sajnálom. És igen, ő a probléma. Tegnap felhívott. Hogy... - itt nyelt egyet.
-Hogy? - kérdeztem mert sokáig csak bámult egy pontot.
-Hogy... Ha nem fekszem le vele akkor azt fogja híresztelni rólam megcsaltam amikor együtt voltunk. Több lánnyal. És hogy tönkre fogja tenni az életemet. - kezdtek könnyek folyni az arcán.
-Hé, nyugi. - bújtam az öléba majd átöleltem és simogattam a hátát.
-Madi, én nem akarom ezt. Azt akarom hogy vége legyen. Örökre. Hogy ne zaklasson tovább. - mondta halkan.
-Megoldjuk. - nyugtattam.
-Ne haragudj rám, hogy tegnap olyan seggfej voltam. Csak annyira szégyelltem magam.
-Semmi baj. Már megszoktam hogy seggfej vagy. - mondtam teljesen természetesen.
Erre csak kinevetett.
-Te így vagy igazi. - váltam el tőle egy pillantra és ránéztem. Majd visszabújtam hozzá. Olyan megnyugtató a közelsége.
-Köszönöm hogy te itt vagy nekem. - szorított magához.
-Bármikor.

Eldöntöttük, hogy ma is filmet fogunk nézni.
Lementem egy kis nasiért hogy zabáljunk is közben.
-Anya, Paytonnal filmezünk, ha nem baj. Csak gondoltam szólok, mielőtt még megkérdeznéd hogy a "Szomszédfiú megint itt volt? '-forgattam meg a szemem majd a végén dobtam egy mosolyt.
-Rendben. Érezzétek jól magatokat.
-Köszi.
Felmetem a csomó nasival aztán letettem őket az asztalra.
-Hol vagy seggfej? - kérdeztemmert Payton eltűnt valahová.
-Ez mire való? - jött ki a fürdőmből a szempillagöndörítő eszközömmel.
Én csak csípőre tett kézzel álltam előtte.
-Ez valami fogó, vagy mi a farok? - nézegett majd elkezdte összecsattogtatni.
-Payton, az egy szempillagöndörítő. És tedd le mert nem neked való. Egyébként is, mit kerestél? - nevettem a hülyeségén.
-Csak kezet mosni mentem aztán megtaláltam ezt a mágikus ketyerét és érdekelt hogy mi ez. - dobta be magát az ágyba.
-Hihetetlen vagy. - ráztam meg a fejem nevetve.
-Most miért? Ja amúgy adjál már egy kis chipset.
-Nagyképű seggfej vagy, aki előszeretettel foglalja el mások ágyát és zabálja fel a chipsét. - dobtam az arcába a chipses zacskót.
-Kösz. De amúgy csak a te ágyad. - kacsintott majd kibontotta a zacskót és elkezdett zabálni.
-Megtiszteltetés, Mr.Seggfej.-gúnyolódtam majd bekapcsoltam egy filmet és elkezdtem nutellát enni.
Ez a barom 4 perc alatt elpusztított egy zacskó chipset.
-Azért nekem is hagyhattál volna.
-Nem kértél. - vágott ilyen 'há most nagy ügy' fejet.
-Seggfej.
-Van egy kis nutella a szádon. - mondta, majd közelebb jött és...

Naaa hellokaa
Ezúttak egy több mint 1000 szavas részt hoztam nektek. Remélem várjátok a folytatást.
Szerintetek mi következik ez után? Írjátok le kommentbe hogy ti mire tippeltek😙❤️🍓

𝔸𝕕𝕛 𝕖𝕘𝕪 𝕠𝕜𝕠𝕥, 𝕙𝕠𝕘𝕪 𝕞𝕒𝕣𝕒𝕕𝕛𝕒𝕜 /𝑃.𝑀. 𝐹𝐹/Where stories live. Discover now