3.Bölüm

1.9K 175 55
                                    


Yıldıza dokunup, bol bol yorum yapın lütfen!! Şimdiden teşekkür ediyorum! ❤️

İyi okumalar!! ( ˘ ³˘)♥︎

Hissettiğim tek şey cayır cayır yanıyor olmamdı. Sanki ölmüşüm, ruhum cehenneme hapsolmuş da günahlarımın bedelini ödüyordum. Bedenimde gezinen eller değdiği yerleri yakıyordu. En çokta boğazımda ki parmaklar canımı yakıyordu. Hayır, hayır bedenimde değil. Ruhumda geziniyordu bu eller. Daha siliklerdi. Ne yapmıştım da bunu hak etmiştim bilmiyorum. Neyin içine girmiştim ben?

Acıyla çırpınan bedenimin havalandığını hissettim. Ardından soğuk havanın bedenimi ferahlattığını. Beni burada bıraksınlar ve çevremi saran cehennem ateşim sönsün istiyordum. Kapı açılmaya benzer bir ses işitim ardından karmaşık konuşma sesleri.. Sanki kalabalık bir ortama girmiştim. Neredeydim ben? Bilincim gitmeden önce Logan'ın sesini duymuştum. Kurtaracağım demişti. Halen kurtaramamış mıydı? Canım çok yanıyordu. Ne kadar bilinçsiz kaldım?

"Getirin, getirin." Uzaktan gelen kadın sesi yaşlı birine aitti. Kimdi? Bahsettikleri Amara'mıydı? Büyük annemin arkadaşı.. "Tanrım ne olmuş ona?" dedi tekrar. Gördüğü şeyden dehşete düşmüş olduğu belliydi. Nasıl bir durumdaydım? Kendimi cehennemde işkence görüyormuş gibi hissettiğime göre oldukça berbat olmalıyım.

"Lanetlenmiş." dedi daha yakınımda ki bir ses. Logan? Evet oydu. Derinden gelen kalın sesini nasıl tanımayım? Lanetlenmek? O da ne demekti? Bu hissettiğim acının karşılığı bu muydu? Bilincimin tekrar gittiğini hissettim. Karanlık beni sararken alnımda ılık nemli dudakları hissettim. Karanlıktan beni korur gibiydi. Beni içine almak isteyen sonsuz karanlık koruyucumu görmüş gibi geri çekildi. Bir yerde uzanıyordum. Yumuşak bir yatak."Dayan. Ben buradayım." dedi tekrar aynı sesin sahibi. Kendimi zorlayıp sesin sahibinin yüzünü görmeyi amaçladım. Gözlerime çarpan yoğun ışık nedeniyle yine yummak zorunda kaldım. Artan acılarım ile inlemeden edemedim.

"Savaşıyor. Oldukça güçlü bir kız." dedi tanımadığım bir ses. "Tıpkı annesi gibi." Ne? Annem mi? Beni bırakan kadın mı? Ölürüm de onun gibi olmam. Ben bebeğimi bırakmazdım ne olursa olsun. Hayatta yapayalnız kalmasına neden olup onun ızdıraplı bir hayatının olmasına asla göz yummazdım. Birisi ruhumu sıkıp çekiyormuş gibi hissettim. Acıyla inleyerek kıvrandım. Birisi bileklerimi tutup başımın yanına sabitledi. Keskin acının gelişi ile daha çok kıvrandım. Belim havalanıp yay şeklini aldı. Başım arkaya düşerken çığlığım dudaklarımdan kaçtı.

"Amara! Çabuk ol!!" diye kükredi Logan. Bileklerimi tutan o muydu? Sesi çok yakından gelmişti. Bacaklarımı çırparak acıdan kurtulmak istedim. Çekmeye çalıştığım bileklerimi sıkı sıkı tutuyordu. Acı her yanımdaydı.

Amara diye tahmin ettiğim kadın anlamadığım dile bir şeyler söylemeye başladı. Dua gibiydi sözler. Benim ızdırabımı azaltan, ateşimi söndüren bir etkisi vardı. Kelimeler söylendikçe daha da rahatlıyordum. Gitmek istemeyen acı ani baskın yaptı, yine başımı arkaya atarak çığlık attım. Sanki saf acı boğazımdan yukarı yükselip görünür hale geldi. Boğazımı sıkan parmaklar bırakmak istemiyordu.

"Çok güçlü bir iblis!" dedi biri. Gloria? Kıyafetlerimin üstümden çıkarıldığını hissetim. Ardından bedenime konulan ıslak bezleri. Buz gibi bezler cayır cayır yanan bedenime yağmur etkisi yarattı. Amara kelimeleri söyledikçe parmaklar sıklaşıp beni bırakmamak için direniyordu. Boğazımdan yukarı hayvani kükreme yükseldi. Bulunduğum mekanın derinden sarsıldığını hissettim. Bu ses bana ait olamazdı. "Bırakın beni!" diye bağırdım aynı hayvani sesle. Hayır, hayır! Bağıran ben değildim. Ruhumun hemen yanında boğazımı sıkan varlıktı. Bileklerimi kurtarıp boğazımda ki parmakları çekmek için çırpınıyordum ama bileklerimi öyle sıkı tutuluyordu ki çırpındıkça sadece canım yanıyordu. Kelimelerin hızı ve sesi yükseldi. Bedenimin havalandığını hissettim. Bedenimi saran rüzgar saçlarımı birbirine karıştırıyordu. Hortumun içindeymiş gibi hissettim. Üzerime ata biner gibi binen heybetli beden beni yatakta tutmaya çalışıyordu. Ağzımdan aşağı boğazıma akan acı bir sıvı hissettim. Birisi dudaklarıma baskı yapıp içmem için zorladı. Başımı iki yana sallayıp kurtulmaya çalıştım. Aynı el daha da sıklaşıca, sıvıyı zorla yutup midemle buluşmasını sağlamak zorunda kaldım. Akıp geçtiği yerlere buz etkisi yarattı. Cayır çayır yandığım ateş sönüp, gitti. Kelimeler durup, ortalık sessizliğe büründü. Bedenim sertçe yatakla buluştu. Üstümde ki bedenin ağırlığını hisseder oldum. Bedenimde ki tüm güç akıp giderken karanlık beni kendine çekti.

GECE KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin