34.Bölüm

922 101 20
                                    



Yıldıza dokunup, bol bol yorum yapan canlarıma teşekkür ediyor, öpücük yolluyorum. ( ˘ ³˘)♥︎




İyi okumalar!!❤︎


Krampus mu?

Yıl başı canavarı?

Koca karı hikayelerinde kalması gereken bir canavardı. Gerçek olduğunu sanmadığım bu canavar anlatılanlara göre yaramazlık yapan çocukları kaçırıp yiyordu. Her yıl noelde yetimhaneye bir kadın gelir ve bize hikaye anlatırdı. Anlattığı hikayeler içinde Krampus canavarı da vardı. Bize uslu olmamızı yoksa noel günü bu canavarın gelip bizi cezalandıracağını söylerdi. Tabi benim kafa o günler güzel inanmış ve bir de ona korkmuştum. Krampus denen canavar tabularımı bir kere daha yıktı. Artık her bir hikayede olan canavarın gerçek olma olasılığı var. Yataklarımızın altı güvende değildi. Geceleri uyansak bile aynaya bakmamalıydık. Koca karı anlatımı olan bu hurafeler bir gerçekliğin altında yatıyordu.

Evin içine girmiş yıkılmış durumda olan Misha'yı sakinleştirmeye çalışıyorduk. Marcus bir lider olarak mantığını ve soğuk kanlılığını devreye sokmuş olsada etkilendiği çok belliydi. Yinede anne baba olmak çok başkaydı. Daha yaşamamış olsamda karnında bebeğini kaybetmiş biri olarak çok etkilenmiştim. Gözlerimin sürekli dolmasına engel olamıyordum. Gerim gerim gerilmiştim. Kasmaktan çenem ağrıyordu. Yinede metanetli durup elimden geldiğince Misha'ya güç veriyordum.

"Kara köpekleri bağlamıştık ama kaçmış olmalı." Amara düşünceli haliyle konuştu. Diğerleri bölgeye dağılmıştı. Noel eğlencesi bizim için sona ermişti. Ortalıkta gezen bir canavar varken tehlikede olan çocukları umursamayıp eğlenemezdik. Marcus'un askerleri de diğer Russell üyeleriyle dağılmış canavarın izini sürüyordu.

"Bu canavarın gerçek olmadığını sanıyordum." diye mırıldandım.

"Bazıları gerçek." Logan geriye yaslanmıştı. Dalgındı. Zihnindeki tilkilerin cirit attığını görebiliyordum. Her zamanki gibi kaşları çatık sinsi ela gözleri tehlikeli bakıyordu.

"Madem kilitledik ve başına kara köpekleri koyduk diyorsunuz. Peki onu kim serbest bıraktı?" Biri yapmış olmalı. Yoksa nasıl kaçacak? Kara köpeklerin çoğu Kara Lordun emrindeydi ama Russell'lar tarafından yakalanmış ve eğitilmiş olanlarıda vardı. Hatta emin olmasam bile bir kaçı ajan olarak içeri sızdırılmıştı.

"Linda en son neredeydi?" dedi Gloria. Misha'nın diğer yanına oturmuş bir anne olarak acısını paylaşıyordu.

"Noel için hazırlıklar vardı. O da etrafta koşturuyordu. O zamanlar onu tutmak zor zaten. Aşırı heyecanlıydı. Sonra bir ara ben yemekleri kontrol etmek için mutfağa gittiğimde dışarı İsabella'nın yanına çıkacağını söyleyip gitmişti."

Normalde buraya gelme fırsatını geri tepmeyecek olan İsebella gelmemişti. Abisinden iyi fırça yemiş olmalı.

"Belki de hiç İsabella'nın yanına gitmedi." diye ortaya fikir attım. Nasıl yani derce baktılar. "Krampus'u nerede tutuyordunuz?" Hepsine hitaben sorarca baktım. Amara kaşlarını çattı. Logan ise anlamışça başını eğdi.

"Ayna'nın içinde."  Ahaaa!

"Linda'yı bir şekilde kendine çekip serbest kalmasını sağlamış olabilir."

GECE KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin