Dzisiaj jest pierwszy wrzenia, a to oznacza początek 3 klasy liceum. I to jest właśnie powód dlaczego stoję z moimi wyjątkowymi przyjaciółmi przed szkołą. Dlaczego wyjątkowymi pewnie zapytacie. Otóż są wampirami. Jestem jedynym człowiekiem w naszej grupce. Ale na szczęście nie jestem jedynym w całej szkole. Pomijając to, że nasza szkoła jest wypełniona takimi istotami.
Zazwyczaj ludzie nie wiedzą o istnieniu tego drugiego świata. Tej drugiej rzeczywistości. Ja się dowiedziałem rok temu od właśnie moich przyjaciół. Od tej pory znam zasady ich życia. Znam jak to wszystko działa. A przynajmniej wiem to co powinienem wiedzieć.
Moje przemyślenia przerwał dzwonek informujący, że mamy się udać na apel. Nasza szkoła nie była duża, dlatego każdy tutaj znał się z widzenia. I to właśnie dlatego bardzo szybko szkołę obeszła plotka o nowym uczniu. Nieliczni go widzieli. Niestety ja do tych nielicznych nie należałem.
W drodze na apel powiedziałem do chłopaków, że pójdę do toalety i potem do nich dołączę. Po drodze zastanawiałem się kim jest nowy uczeń? Będzie człowiekiem czy znowu jakimś wilkołakiem?
Wyszedłem zza zakrętu i właśnie w tedy go zobaczyłem. Siedział na parapecie na końcu korytarza. Wpatrywał się widok za oknem. Ubrany był cały na czarno. Przez podwinięte rękawy bluzy mogłem zobaczyć, ze jego skóra jest pokryta czarnym tuszem.
Z tego całego obserwowania jego osoby nie zauważyłem, że stoję w miejscu. A konkretniej stoję na środku korytarza i gapie się na niego jak psychopata. Ale nie zauważyłem jeszcze jednej ważnej rzeczy. Otóż nie zauważyłem, że teraz to on patrzył się na mnie. Złapaliśmy kontakt wzrokowy i aż mi serce stanęło. Mogłem zobaczyć jego twarz. Bardzo przystojną twarz. Idealną. Na jego ustach pojawił się mały uśmieszek. jego reakcja była dokładnie taka jakby czytał mi w myślach. Jednak jest to nie możliwe. Yoongi tłumaczył mi, że moc czytania w myślach jest mitem wymyślonym przez ludzi.
Cały zawstydzony odwróciłem się i wróciłem na apel. Mam nadzieję, że nie będziemy na siebie za często wpadać.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
I takim akcentem zaczynamy nową książkę :>>>
Jak wam się podoba pierwszy rozdział?
CZYTASZ
Forever || Vkook
Fanfiction"-Czym ty jesteś? - zapytałem przerażony. On się tylko zaśmiał pod nosem kręcąc głową i odszedł. " Top!Jk, bottom!Tae, wamipry i inne stworzenia nadprzyrodzone