Praktycznie przez cały film zakrywałem oczy rękami. Nienawidzę horrorów. Zawsze potem boję się chodzić sam po domu. Była dopiero połowa filmu, a ja już nie wytrzymywałem z przerażenia. Jak już miałem dalej w myślach narzekać na film, Jungkook zatrzymał film. Spojrzałem na niego pytająco. On się tylko uśmiechnął.
-Nie będziemy tego dalej oglądać. Nie chcę byś potem się bał Tae. - wyjaśnił.
I to mnie zaskoczyło. Pomyślał o tym jak będę się czuć po tym filmie. Było to z jednej strony uroczę.
Pokiwałem w zrozumieniu głową. Ale jak nie będziemy oglądać filmu to co będziemy robić.
-Tae? - spojrzałem na niego, by kontynuował. - mogę cię namalować?
Okej, jak myślałem, że wcześniej byłem w szoku to nie znałem tego uczucia. Nie spodziewałem się tego po nim.
-Um... chyba tak, chociaż nie wiem czy nadaję się na modela. -zaśmiałem się. Jungkook prychnął pod nosem i poszedł, jak się okazało, po sztalugę, ołówki, farby i pędzle.
-Mam się jakoś ustawić? - zapytałem. W końcu po prostu siedziałem na łóżku. Już pomińmy to, że nie wyglądałem korzystnie.
-Nie, teraz wyglądasz pięknie. - odpowiedział, a moja twarz spłonęła rumieńcem. Jungkook jeszcze włączył muzykę i zaczął szkicować. Na początku dziwnie się czułem gdy skanował wzrokiem całe moje ciało. Jednak z czasem szło się przyzwyczaić. Siedzieliśmy w ciszy, która była przerywana tylko przez lecącą w tle muzykę. Ta cisza nie była niezręczna, była bardzo przyjemna. Nie chciało się jej przerywać.
-Skończyłem szkic.
-Pokaż. - Już chciałem zaglądnąć, lecz Jeon szybko zabrał płótno i oparł je o ścianę za sobą. Oczywiście malunkiem do ściany.
-Zobaczysz gdy będzie całkowicie skończony.
-Okej - westchnąłem - Jest już bardzo późno, pójdę już do siebie.
Jungkook pokiwał w zrozumieniu głową i odprowadził mnie do drzwi.
-To do jutra Taehyungie.
-Do jutra Jungkookie. - wspiąłem się na palce i ucałowałem jego policzek. Oczywiście od razu po tej czynności, niczym prawdziwy tchórz, uciekłem. Wparowałem do domu zamykając za sobą drzwi. W myślach odtwarzałem jego zdzwiony wyraz twarzy.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
I jak się podoba rozdział?
Co sądzicie o naszych bohaterach?
CZYTASZ
Forever || Vkook
Fanfiction"-Czym ty jesteś? - zapytałem przerażony. On się tylko zaśmiał pod nosem kręcąc głową i odszedł. " Top!Jk, bottom!Tae, wamipry i inne stworzenia nadprzyrodzone