Usiedliśmy na kanapie w domu Jeona. Moja głowa była zapełniona mnóstwem pytań.
-Nie wiem od czego zacząć, więc pytaj co chcesz wiedzieć. - zaczął.
-Ja nie wariowałem, prawda? Czytałeś mi w myślach? A potem na serio słyszałem twój głos w głowie? - mówiłem.
-Oczywiście, że nie zwariowałeś Tae. Potrafię czytać w myślach i komunikować się przez myśli. Oczywiście robię to tylko w tedy kiedy chcę. Umiem to kontrolować, ale przyznaję, że w przypadku twojej osoby robiłem to wyjątkowo często. - za te słowa uderzyłem go w ramię, na co się zaśmiał. Jak mógł no.
-Pijesz krew? Zabijasz ludzi? Możesz jeść normalne jedzenie?
-Tak, piję krew. Faktycznie jest ona ludzka, ale zazwyczaj nie zabijam. W całym swoim życiu zabiłem dużo osób, ale ostatnio tego nie robię. Nie musisz się bać. Tobie nigdy nic nie zrobię. - dodał, gdy zobaczył moją przerażoną minę. - Mogę jeść ludzki jedzenie, tylko się nim nie najadam. Czuję smak, ale nic poza tym.
-To nawet spoko. Przynajmniej nie tyjesz od słodyczy. - Jungkook parsknął śmiechem. - Na czym polega różnica między tobą a demonem i wampirem?
-Przede wszystkim ich da się zabić. Jest pewien rodzaj broni, który może ich zabić lub poważnie zabić. Są to bronie zrobione z prochów stworzeń nadprzyrodzonych. Mnie nie da się zabić ani chociażby zranić. Jestem również szybszy i silniejszy. Mam więcej mocy niż oni. Oni muszą spać co trzy dni. Ja nie potrzebuję snu, ale mogę spać. To chyba są najważniejsze różnice.
-Okej... - starałem się przyswoić wszystkie informację. - Masz jakąś swoją formę? W sensie jak wampiry mają czerwone oczy i pazury, to ty też masz coś takiego?
-Może najlepiej jak ci pokażę? Oczywiście jeśli chcesz. - mówiąc to wstał z kanapy.
-J... ja... um... - nie powiem bałem się co zobaczę. Bałem się, że będzie wyglądał przerażająco. - Tak. Tak chcę to zobaczyć - odpowiedziałem pewnie, patrząc mi w oczy. Na twarzy Jeona zawitał pewny siebie uśmiech.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
W tym rozdziale bardziej poznaliśmy istotę, którą jest Jeon.
W następnym poznamy jak wygląda po "przemianie"!
Jak wam się podoba rozdział kochani?
CZYTASZ
Forever || Vkook
Fanfiction"-Czym ty jesteś? - zapytałem przerażony. On się tylko zaśmiał pod nosem kręcąc głową i odszedł. " Top!Jk, bottom!Tae, wamipry i inne stworzenia nadprzyrodzone