VII

802 46 12
                                    

Znowu trzeba się udać do szkoły. Jungkook znowu mnie zabrał ze sobą, więc chociaż nie musiałem iść na nogach.

Jak zwykle udałem się do moich przyjaciół.

-Mam dość. Dzisiaj wyjątkowo mi się nic nie chce. - zacząłem mówić na wstępie.

-Ciebie też miło widzieć Tae. - przewrócił oczami Yoongi.

-Tak tak, a w ogóle zbliżyłeś się do tego nowego? - zapytał Jin.

-No można powiedzieć, że się za kumplowaliśmy.

-Ale podoba ci się? - dopytywał Jimin.

-Dlaczego jak z nim gadam to od razu, że mi się podoba? - przewróciłem oczami.

-Ponieważ wydaję się fajny i jest człowiekiem. A ty dawno nie gadałeś z ludźmi. - wyjaśnił Namjoon.

I tu mieli rację. Dawno nie rozmawiałem z człowiekiem. Może taka znajomość mi nie zaszkodzi?



Niby dzień minął spokojnie, ale na przed ostatniej lekcji wydarzyło się coś dziwnego. Na matematyce ta stara prukwa wzięła mnie do odpowiedzi. Ja oczywiście w głowie panikowałem.

Nie uczyłem się więc nic nie umiałem. Mimo paniki wstałem i poszedłem do tablicy.

-Dobrze Taehyung, napisz na tablicy wzór na pole trójkąta w trygonometrii. - Nie miałem pojęcia o czym o na do mnie gada.

~1/2 razy a razy b razy sin alfa~

Usłyszałem głos Jeona w mojej głowie. Rozumiecie? Głos w mojej głowie. Ja chyba wariuję. 

~Nie wariujesz, a teraz pisz co ci powiedziałem~

Okej, to jest coraz bardziej dziwne. Mimo moich wątpliwości zapisałem to co mi przekazał chyba Jeon. Ale jak on to niby zrobił? 

-Bardzo dobrze Taehyung. - zadała mi jeszcze 2 pytania i jedno działanie. Za każdym razem podpowiadał mi ten głos w mojej głowie. Dlatego dostałem 6. Odpowiadałem bezbłędnie.

Wracając na miejsce spojrzałem na Jungkooka, ale ten rysował w zeszycie. Nie wydawał się nawet zainteresowany lekcją. 

Musiało mi się zdawać. Przecież to jest nawet nie możliwe. On jest człowiekiem. Jimin i reszta nic od niego nie wyczuli, a żadna istota nie potrafi chować swojego zapachu.

Do końca dnia rozmyślałem nad tym co się dzisiaj wydarzyło. Nie chciałem o tym rozmawiać z Jeonem, bo wziąłby mnie za wariata.

Ja chyba serio wariuje.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I co myślicie? Czy Tae wariuje?

Forever || VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz