Tae pov
Otworzyłem powoli oczy. Od razu wszystko we mnie uderzyło. Każdy zapach, każdy dźwięk. Wszystko było takie wyraźne. Rozejrzałem się po pokoju, aż moim wzrokiem natrafiłem lustro, a konkretniej moje odbicie. Nie musiałem do niego podchodzić, by zobaczyć moje czerwone oczy. Otworzyłem usta i przejechałem językiem po kłach. W moich myślach pojawiło się tylko jedno zdanie.
Udało się.
Na samą tą myśl ogromny uśmiech zagościł na moich ustach.
-Już wstała księżniczka? - zapytał Jeon, który pojawił się w drzwiach.
Ja szybko wstałem i podbiegłem do niego się przytulić. I jak mówię szybko to mam na myśli piekielnie szybko. Nie byłem do tego przyzwyczajony przez co praktycznie wpadłem na Jungkooka. Chociaż Jeon nawet nie drgnął od mojego uderzenia. No tak, jest o wiele silniejszy.
Jungkook objął mnie w talii i spojrzał mi w oczy z szerokim uśmiechem. Uśmiechy nie schodziły nam z twarzy. Nie potrzebowaliśmy żadnych słów. Oboje wiedzieliśmy co to wszystko oznacza.
Będziemy razem już na zawsze.
-Jezu jakie to jest dobre!! - krzyczałem gdy Jeon dał mi spróbować krwi. On tylko uśmiechnął się na moje słowa.
-Wiem, ale pamiętaj, że musisz opanować to pragnienie krwi. - przerwał - Musisz to przez tydzień opanować.
-Wiem... - odpowiedziałem. Przecież doskonale wiem jaki jest plan. - zrobię wszystko.
Jungkook podszedł do mnie i zabrał moją twarz w swoje dłonie. Dał mi buziaka w czółko.
-Wiem Tae, wiem, że się postarasz. Ja ci we wszystkim pomogę. - po jego wypowiedzi pocałował mnie.
Mamy środę. Minęły już 3 dni od kiedy jestem wampirem. Nie chodziłem do szkoły wraz z Jungkookiem. Nie jestem jeszcze na to gotowy. Chociaż nauczyłem się już wielu rzeczy. Opanowałem już szybkie przemieszczanie się, chowanie kłów. Nawet odkryłem moją moc. Jest to leczenie innych. Nadal mam problem z opanowaniem swojego głodu. Jungkook bardzo dobrze sprawdził się jako nauczyciel. Nie powiedział mi tylko jednego. Nie powiedział tego, że będę na niego mega napalony.
Praktycznie od 5 godzin siedzę sam w jego pokoju. Boję się wyjść, ponieważ gdy tylko go widzę to się podniecam. On nawet nie musi nic robić. A jeszcze myśl, że po mojej przemianie moglibyśmy się kochać całą noc nie pomaga.
Może to przejdzie? Bo nie chcę mówić o tym Jeonowi. Za bardzo się wstydzę.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
No to Tae od teraz jest wampirem hah
Jak myślicie jak potoczy się dalej ich historia?
CZYTASZ
Forever || Vkook
Fanfiction"-Czym ty jesteś? - zapytałem przerażony. On się tylko zaśmiał pod nosem kręcąc głową i odszedł. " Top!Jk, bottom!Tae, wamipry i inne stworzenia nadprzyrodzone