XIX

737 37 7
                                    

Jeon wstał z kanapy i wyszedł na środek salonu. Popatrzył mi w oczy po czym je zamknął i skupił się na przemianie. Cała przemiana wydarzyła się bardzo szybko. Jungkook wyglądał trochę inaczej. Wstyd się przyznać, ale dla mnie lepiej (a nie wiedziałem, że tak się da). Połowa jego włosów zmieniły kolor na czerwony. Z jego głowy wyrosły małe czarne rogi. Nadal miał zamknięte oczy, więc przeniosłem mój wzrok na jego dłonie. Miał małe pazury, które były czarne tak samo jak jego palce. 

Wyczułem jego wzrok na sobie. Podniosłem głowę i napotkałem wzrokiem jego oczy. Białka miał czarne, a tęczówkę czerwoną. Miały coś w sobie. Coś przez co nie umiałem oderwać od nich wzroku. A może to nie oczy? Może to cała osoba Jeona sprawiała, że nie chciałem przestać się gapić? O dziwo nie byłem ani trochę przerażony. Ufałem mu.

-I co sądzisz? - zapytał i obrócił się wokół własnej osi.

-Ja... wow - nie miałem pojęcia co mu powiedzieć, a pewnie i tak już wyczytał odpowiedź z moich myśli.

-Fakt, wyczytałem - zaśmiał się, przez co ukazały się jego długie kły. - I dziękuję za wszystkie komplementy.

Podszedł do mnie i pociągnął mnie za rękę bym wstał. Byłem bardzo blisko niego. Widziałem jego oczy i kły z bliska, ale nie bałem się. Zaczynał mi się coraz bardziej podobać po "przemianie".

Po chwili, gdzie staliśmy i patrzyliśmy sobie w oczy, usłyszałem głos w mojej głowie.

~Nie boisz się mnie, prawda?~

-Oczywiście, że nie. Wiem, że nic mi nie zrobisz. Ufam Ci. - odpowiedziałem bez wahania. 

Jungkook uśmiechnął się na moje słowa i przyciągnął mnie do pocałunku. Od razu oddałem pocałunek. Jungkook drażnił swoimi kłami moją dolną wargę. Po chwili jego język wpełzł w moje usta. Przez ten czyn poczułem, że jest dłuższy niż zazwyczaj i ma trójkątny kształt. Normalnie same pozytywne zmiany.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Witam przychodzę z kolejnym rozdziałem!!

Jak wam się podoba to wszystko?

Forever || VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz