X

807 43 9
                                    


Ręce ułożył na mojej talii. Patrzył mi cały czas w oczy. Ja nie mogłem wytrzymać tego dziwnego napięcia jakie się między nami utworzyło. Co chwilę mój wzrok zlatywał na jego usta.

Jungkook schylił się lekko i naparł, dosyć agresywnie, swoimi ustami na te moje. Poczułem się zagubiony w tej sytuacji, ponieważ nigdy się nie całowałem. Nie chciałem wyjść na głupka, który całować się nie potrafi. Dlatego stałem i tylko pozwalałem Jeonowi ruszać powoli swoimi ustami.

Gdy już miałem zacząć panikować, Jungkook pogładził mnie uspokajająco po talii. W tedy odważyłem się zrobić to co podpowiadało mi serce. Oddałem pocałunek. Poczułem jak na ten ruch Jeon uśmiecha się. Zarzuciłem ręce na jego kark, a dłonie wplątałem w czarne włosy Jeona.

Nigdzie się nie spieszyliśmy z pocałunkiem, ale i tak był bardzo intensywny. Jungkook co chwilę lizał moja dolną wargę, ale ja nie wiedziałem o co mu chodzi. Przecież nie miałem doświadczenia. jednak Jeon dostał to czego chciał nawet bez mojego rozumienia całej sytuacji. Wgryzł się w moją dolną wargę, na co jęknąłem. Wykorzystał sytuację i dołożył do pocałunku język. Nawet nie próbowałem walczyć o dominację w pocałunku. I tak bym przegrał.

Oddaliliśmy się od siebie, a Jeon oparł swoje czoło o to moje. Uśmiechnąłem się sam do siebie. Spojrzałem na niego. On patrzył prosto na mnie z tym swoim uśmieszkiem.

-Chodź się kąpać. - powiedział i już go przede mną nie było. Obróciłem się i zobaczyłem jak ściąga koszulkę, z zaraz za nią spodnie. Zarumieniłem się na widok jego umięśnionego ciała. 

W samych bokserkach podszedł do mnie i patrząc mi w oczy złapał mój nadgarstek. Przybliżył moją rękę do swojej klatki piersiowej. Dotknąłem go, ale nie puścił mojego nadgarstka. Zaczął kierować moją rękę w dół. Mój wzrok wędrował za moją ręką. W końcu mogłem się przyjrzeć jego mięśniom. Znaczy nie to, że jakoś bardzo chciałem to zrobić od kiedy go zobaczyłem... No dobra nie ma co się oszukiwać.

Jeon odwrócił się i zaczął iść w kierunku wody.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Co myślicie o rozdziale??

Forever || VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz