IV

834 41 7
                                    

O dziwo lekcje minęły spokojnie. Jeon niczym mnie nie zaskoczył. Nie odzywał się i zachowywał jak pierwszego dnia. Nie było go również na stołówce na długiej przerwie. Zawsze wychodził jako pierwszy z klasy po dzwonku.

Na ostatniej lekcji nie postąpił inaczej. Wyszedł jak najszybciej z klasy nie czekając na mnie. Postanowiłem iść jak najszybciej za nim, w końcu miał mnie odwieźć. Rzuciłem krótkie "pa" do przyjaciół i ruszyłem szybkim krokiem do wyjścia. Jak się okazało Jeon czekał na mnie opierając się o maskę samochodu i palił. Wyglądał za dobrze w tym momencie. Podszedłem do niego i stanąłem przed nim.

-Papierosy są niezdrowe. - powiedziałem gdy się zaciągnął. Jungkook podszedł do mnie jeszcze bliżej i wydmuchał dym prosto na moją twarz. Zacząłem ręką odganiać dym i spojrzałem na Jeona. Na jego twarzy widniał cwany uśmieszek. Wyrzucił papierosa i zaczął kierować się do samochodu, co ja też uczyniłem. Usiadłem na miejscu pasażera i zapiąłem pasy. Droga do domu minęła mi bardzo szybko, ponieważ przez całą drogę śpiewaliśmy piosenki z lat 80.

Wysiadłem z jego samochodu i ruszyłem do drzwi. Otworzyłem drzwi, ale ciągle czułem jego wzrok na sobie. Obróciłem się i spojrzałem mu w oczy. Uśmiechnąłem się i wszedłem do domu. Oparłem się o drzwi plecami. Po chwili ruszyłem do mojego pokoju. Myślałem o mojej relacji z Jungkookiem. Nie wiedziałem jak to nazwać. My po prostu się znamy. Chciałbym go lepiej poznać i to bardzo, ale on nie daję mi na to okazji. Nawet w samochodzie nie chcę rozmawiać.

Był wieczór, a mnie nadal męczyły te głupie myśli. Wstałem z kanapy i udałem się do wyjścia. założyłem buty i wyszedłem na zewnątrz. Dobrze wiedziałem gdzie idę. W końcu gdy już byłem przed drzwiami, uśmiechnąłem się szeroko. Zapukałem w nie, jednak te bardzo szybko się otworzyły. Za nimi stał zaskoczony Jungkook.

-Hej Tae, coś się stało? - zapytał zachrypniętym głosem. Powtarzam. Zachrypniętym.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Może kiedyś poznamy bardziej Jungkooka.

Jak wam się podoba rozdział? co o nim myślicie?

Forever || VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz