HEPİNİZEEE HELLO
Bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
•••
Çağlar'ın dudakları bir kaç saniye yanaklarımda kalırken içimdeki ürperti ile gözlerimi araladım.
Onunda gözleri kapalıydı."Çağlar." Diye mırıldandım sessizce. Dudakları tenimden ayrılırken gözlerimiz bir biri ile kesişti.
"Hoşuma gitti bu." Gözlerime bakarak konuştuğunda anlamadığımı söyleyecekken bu sefer diğer yanağıma değdi dudakları.
"N-ne yapıyorsun." Dudaklarının iki yana kıvrılmasını hissederken başımı geriye çektim.
Ben oturmaya o da dikilmeye devam ediyordu. Nasıl bir durumun içinde olduğumuzu anlayamıyordum. Neden beni öpüyordu meselâ?
Neden kalbim bu kadar hızlı atıyordu?
Onun kalbide?
"Seni öpüyorum, görmüyor musun?" Rahat çıkan sesi ile gözlerimi kısarak yüzüne baktım.
"Hangi vasıfla öpüyorsun acaba beni?" Diye sordum asabice kendime engel olamayarak. Hoşuma gitmişti ama bunu bilmesine gerek yoktu.
"Arkadaşın olarak?" Kaşlarımı çattım.
Arkadaş demek ha?
Peki.
"Sen her arkadaşını böyle öper misin?" Diye sordum kıskanç bir tonda. Öpmüyordur değil mi?
Öpmesin canım...
"Evet." Dediğinde nefesimi tuttum.
"Hmm iyi, bende bundan sonra her arkadaşıma yanak uzatırım o zaman." Sitemli bir tonda konuşup yerimden kalktım ve içeriye girmek için yürümeye başladım.
Arkamdaki kahkaha sesi ile yerimde dururken duyduklarım kızarmama sebep oldu.
"Tâbii ki her arkadaşımı öpmüyorum güzelim. Sen özel olduğun için öptüm seni." Ellerimi boynuma atarken koşar adımlarla merdivenleri aşıp odama girdim.
Göğsüm hızla inip kalkarken bir elimi kalbimin üstüne attım.
"Ne olur bu kadar hızlı çarpma."
•••
ÇAĞLAR'DAN ;
Zeynep utanarak gözden kaybolduğunda yüzümdeki gülümseme ile oturarak arkama yaslandım.
İtiraf etmem gerekirse onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu. Hele o utangaç hâlleri dahada onu öpme isteği yaratıyordu ama kendimi dizginlemek zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATİL KÖYÜNDE AŞK
Teen FictionSıcak dudaklarının tenime değmesi karnıma sancılar girmesine sebep oluyordu. Yabancısı olduğum ne kadar duygu varsa hepsi Çağlar sayesinde gün yüzüne çıkıyordu. Dudakları boynuma doğru inerken başımı hafifçe geriye yatırarak daha fazla alan sundum...