22.Bölüm

11.4K 604 119
                                    

Selaaam, bölüme başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.

Bölüm |+18| içermektedir. Rahatsız olacaklar için başladığı kısmı belirteceğim.

İyi okumlar~

İyi okumlar~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Bunu sevmedim ben çok kabarık böyle hafif bir şey olsun istiyorum ne yapayım." Derginin diğer bir kapağını çevirirken Selin ve Neşe'nin bayık bakışlarını üstümde hissediyordum.

"Bu beşinci dergi. Toplam yüzkırk beş gelinlik eledin hayır yani ne bekliyorsun anlamıyorum. Onlarca gelinlik eledin." Dediğinde üzgünce dudaklarımı büzdüm ve arkama yaslandım. Tamam belki biraz fazla abartmıştım ama seçemiyordum ki?

"Tamam kızım büzme dudakalarını şimdi rastgele bir dergi seçelim ve rastgele bir sayfa açalım soldaki gelinlik düğünde giyeceğin gelinlik olsun yoksa bu iş uzadıkça uzayacak." Selin'in ortaya attığı fikir ile memnuniyetle başımı sallayıp gözüme kestirdiğim bir dergiyi aldım.

"Bir sayı söyle haydi?" Dedim hevesle Neşe'ye. Umarım güzel bir şey denk gelirdi.

"Elli sekiz." Dediğinde dayanamayarak dergiyi ona uzattım.

"Al sen aç sayfayı ben açamayacağım sanırım." Dergiyi eline alıp sayfaları çevirmeye başladığında elimle yüzümü kapadım. Bu evlilik işi düşündüğümden çok ama çok zordu. Çağlar'ın bana evlilik teklifi etmesinin üstünden tam iki ay geçmişti. O günden bir ay sonra yüzük takmıştık.

Ben kına istememiştim.

Gerek yoktu. Bindallı giyip elime kına yakılmasada olurdu.

O kına şarkısını da duymak istemiyordum zaten.

Ne annemin bir yelkeni ne de babamın bir atı vardı.

Onun dışında her şey eskisine göre iyiydi.

Önemli bir gelişme ise Sema teyzenin beni artık kabul etmesiydi. Çağlar'ın annesi.

"Vallahi şanslı kızsın. Sen nasıl eledin bunu." Düşüncelerimden ayrılıp bakışlarımı elindeki dergi sayfasına çevirdim.

"Güzelmiş." Diye mırıldandım.

"Güzel mi,sadece güzel mi? Harika kızım. İşaretliyorum bunu." Başımı yavaşça salldım.

"Ay şok oldun da kal mı geldi sana. Aman neyse sıra davetiyede onu da hemen seçelim." Selin davetiye örneklerini kalkıp aldı.

"İnşallah bunda çok zorlanmam."
Dedim yine heyecanlı bir tonda.

Bir süre örneklerde göz gezdirdim.

TATİL KÖYÜNDE AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin