Merhabalaar, bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın..
İyi Okumalar 🍃
•••
Gözlerimi sevdiğim adamın göğsünde açarken dudaklarımda minik bir tebbesüm canlandı. Başını kaldırarak hâlâ kapalı olan gözlerini öperek parmaklarımın tersini yüzünde gezdirdim.Hafif kıpırdanmaya başladığında geri çekilerek yeniden göğsüne yattım.
"Bebeğim." Uykudan dolayı boğuk olan sesi kulaklarıma dolarken başımı ona doğru kaldırdım.
"Efendim?"
"Uyanmışsın."Dudaklarımı kıvırarak başımı salladım.
"Fazla uyumuşuz, kalkıp duş alalım." Gerçekten fazla uyumuştuk. Bir saat uyumayı planlarken o belirli olan saati fazlası ile aşmıştık.
"Tamam, kalkalım hadi." Çağlar yerinde doğrulduğunda boğazımı temizledim.
"Beraber mi yapacağız?" Diye sordum çekingence.
"Evet, zaten her şeyi görmedik mi? Saçlarını ben yıkamak istiyorum bir'tanem." Çıplaklığına umursamdan ayağa kalktığında bende kendimi cesaretlendirerek arkasından banyoya girdim.
Haklıydı. İkimizde göreceğimizi görmüştük. Utanacak ne vardı ki?
Duşakabine girdim.
Çağlar suyu açtığında sıcak su ikimizin üstüne doğru dökülmeye başladı.
"Her sabah benim göğsümde uyanmalısın... Çok güzelisin." Yüzünü yüzüme doğru eğdiğinde yutkunarak gözlerine baktım.
"Olur." Dediğimde avuçlarını yanaklarıma bastırarak dudaklarımın büzülmesine sebep oldu. Hafifçe eğilerek gözlerime baktı.
"O kadar güzel ve tatlısın ki seni kendime hapsedip kimseye göstermemek istiyorum."
"Olmaz ki öyle." Dedim safça.
"Olur olur." Yaklaşarak burnumun ucunu öpüp geri çekildi.
"Sen öyle diyorsan..."
"Hadi güzelce yıkanıp kahvaltı edelim." Diyip yüzüme muzipçe bakmaya başladı.
"Ama ondan önce yapmanız gereken bir şey var." Anlamayarak yüzüne baktığımda üstüme doğru yürüdü. Sırtım fayans ile temas ettiğinde dediğini güçlükle idrak ettim.
"Burda mı?" Bedenimi havaya kaldırıp kucağına aldığında şaşkınca yüzüne baktım.
Olmazdı ki böyle...
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATİL KÖYÜNDE AŞK
Teen FictionSıcak dudaklarının tenime değmesi karnıma sancılar girmesine sebep oluyordu. Yabancısı olduğum ne kadar duygu varsa hepsi Çağlar sayesinde gün yüzüne çıkıyordu. Dudakları boynuma doğru inerken başımı hafifçe geriye yatırarak daha fazla alan sundum...