Bölüme başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
İyi Okumlar
•••
Yağan yağmur saçlarımı ıslatırken elimdeki kahveyi son kez yudumladım.
Havaya karışan temiz havayı içime çekerek kafeden içeriye geçtim.
Yaklaşık bir ay olmuştu İstanbul'a geleli. Her şey şuan hemen hemen sorunsuzdu.
Taner ve Çağlar'ın sayesinde kafe işini bir ayda toparlamıştık.
Şuan son düzenlemeleri yapmak ve eleman bulmak için çabalıyorduk.
Bunlarda tamam olunca açılışını yapacaktık.Selin'de ara sıra gelip gidiyordu. O da bazı organizasyon işlerinde bize yardımcı olmuştu. Neticesinde bir kafe açmak kolay bir iş değildi. Zahmet ve emek gerektiriyordu.
Nemlenen saçlarımı elimle dağıtıp elimdeki boş kupayı tezgaha bıraktım.
İç yerimde gözlerimi gezdirip memnuniyetle gülümsedim.
Sonunda her şey istediğim gibi oluyordu.
Şık bir yer olmuştu. Ben başta nasıl bir düzen yapacağımı bilememiş olsamda küçük yardımlar sayesinde içime sinmişti.
Masaları ve sandalyeleri beyaz renkliydi. İç taraftaki tezgahın bir duvarı limon sarısıydı. Tezgahın hemen yanında birde kitaplık vardı. Çoğu gencin buraya gelme hayali ile yerleştirmiştik kitaplığı.
Tatlı bir havası vardı. Bana öyle geliyordu belkide bilmiyorum.
Saçlarımı tek omzumda toplayıp şapkamı başıma geçirdim sonrasında montumu üstüme geçirdim.
Çağlar bugün okula gitmişti. Gidip onun için bir şeyler hazırlayabilirdim.Sağ olsun boş olduğumuz vakitlerde bana yemek yapmayı öğretiyordu.
Etrafı kontrol ederek çantamı koluma taktım ve kafeden çıktım. Bileğimde ki saati kontrol ettim. Çağlar'ın gelmesine daha üç saat vardı.
Yanaklarımı şişirerek of'ladım.
Gün içinde onunla sürekli beraber olmaya o kadar alışmıştım ki onu özlemeden edemiyordum.Ellerimi cebime sokarak otobüs durağına doğru yürüdüm.
Birkaç saat daha sabretmem gerekiyordu.
•••
Hazırladığım masaya memnuniyet ile bakıp elimi belime yerleştirdim.
Fırında kaşarlı mantar, kıymalı sebzeli makarna yapmıştım,ortayada küçük bir salata tabağı iliştirmiştim. Hepsinin görüntüsü mükemmeldi fakat tatlarından emin değildim. Tariflerini internetten almıştım. Güzel olduklarını düşünüyordum.
Dış kapının açılıp kapanma sesi geldiğinde mutfaktan çıktım.
"Hoşgeldin sevgilim." Montunu asan Çağlar'ın yanına vardım.
"Hoşbuldum, burnuma enfes kokular geliyor neler yaptın?" Elini belime sardığında "Üstünü değiştir ve gel. O zaman görürsün." Dedim ve onunla beraber içeriye geçtim.
Kolları arasından sıyrıldım.
"Peki güzelim,sen nasıl istersen. Sende benimle gelmek ister misin?" Gözlerimi devirerek başımı olumsuz anlamda salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATİL KÖYÜNDE AŞK
Teen FictionSıcak dudaklarının tenime değmesi karnıma sancılar girmesine sebep oluyordu. Yabancısı olduğum ne kadar duygu varsa hepsi Çağlar sayesinde gün yüzüne çıkıyordu. Dudakları boynuma doğru inerken başımı hafifçe geriye yatırarak daha fazla alan sundum...