Bölüme başlamadan önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
İyi okumalar 👽
***
BİR HAFTA SONRA ;
"Kalk artık uykucu." Tepemdeki sesi umursamdan yatağa daha çok gömüldüm. Dün gece epey geç saatlerde yatmıştım. Uyumak istiyordum.
"Zeynep,kalksana kızım." Homurdanarak gözlerimi açtım.
Çağlar kollarını önünde kovuşturmuş bir şekilde tepemde dikiliyordu. Dirseklerim üstünde doğruldum.
"Ne var ya!" Diye çemkirdim gözlerimi ovarken.
"Saat iki Zeynep,kalk hadi." Gözlerimi belerterek ona baktım. O kadar uyumuş muydum yahu?
"O kadar uyumuş muyum cidden?" Kafasını olumlu anlamda salladı.
"Sabahtan beri uyanmanı bekliyorum. Canım sıkıldı. Kalk hadi."
Saçımı kaşıyarak yataktan çıktım ve Çağları umursamadan banyoya girip kapıyı kapattım.
Dün gece geç saatlere kadar dizi izlemiştim. Ve hâli ile sabah uyanamamıştım.
Banyoda rutin işlerimi hallederek içeriye girmeden önce saçlarımı topuz yaptım.
"Ben aşağıya iniyorum,bir şeyler hazırladım." Hâlâ odada olan Çağlar'a kısaca baş sallayarak dolabıma yöneldim.
Birkaç gündür hava fazlası ile sıcaktı. Mermere yumurta kırsak pişecek haldeydi. Şimdi o asfalt değil miydi demeyin,ormanda asfaltı nereden bulayım ben.
Diz üstü kot bir etek ve beyaz ince askılı crop alarak üstüme geçirdim.
Topuz yaptığım sarı saçlarımı açarak güzelce taradım ve salık bıraktım. Yüzümdeki kızarıklıkları kapatıcı ile kapatarak gözüme ince kuyruklu bir eyeliner çektim. Kirpiklerimi hacimlendirerek dudağıme toz pembe bir ruj sürdüm. Fazlalığını peçete ile aldıktan sonra hazırdım.
Odadan çıkarak aşağıya indim. Mutfaktan harika kokular geliyordu. Çağlar bu işte gerçekten yetenekliydi.
Her eve lazım ideal bir erkekti.
"Ee bugün ne yapıyoruz." Diye sordum mutfağa girerken.
"Bugün bungee jumping yapacağız." Şaşkınca Çağlar'a baktım.
"Hadi canım cidden mi?" Diye sordum heyecan ile.
Lise yıllarında yapmak istediğim sporlardan biriydi.
"Evet,neden şaşırdın ki." Ocaktan aldığı tavayı masaya bırakarak karşıma oturdu.
"Hiç, beklemiyordum sadece." Diye mırıldandım.
"ATV ile gideceğiz. Ben, her şeyi ayarladım." Bakışlarımı kaldırarak yüzüne baktım ve arkama doğru yaslandım.
"Bedavaya mı hallettin?" Diye sordum sakince. Elbet bir ücret ödemişti.
Hemde ikimiz adına.
Bu kadarına gerek yoktu.
"Hayır." Sesli bir soluk aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATİL KÖYÜNDE AŞK
Teen FictionSıcak dudaklarının tenime değmesi karnıma sancılar girmesine sebep oluyordu. Yabancısı olduğum ne kadar duygu varsa hepsi Çağlar sayesinde gün yüzüne çıkıyordu. Dudakları boynuma doğru inerken başımı hafifçe geriye yatırarak daha fazla alan sundum...