Bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın.
İyi Okumlar
•••
Utanarak saçlarımı önüme aldım ve her utandığımda yaptığım gibi boynumu kaşımaya başladım.
Kimsenin bana iltifat etmesine alışık değildim. Hele bir erkek tarafından,hemde tanımadığım bir erkek tarafından..
"Eğer boynunu biraz daha kaşırsan derin kalkacak." Çağlar’ın sesi ile elimi boynumdan çektim. Bazen fazlası ile kaptırıyordum kendimi.
"Şey, dalmışım ben ya." Çağlar ile yürümeye devam ederken mideme vuran açlık ile hızlı bakışlarımı etrafta gezdirdim.
"Burada yemek yiyebileceğim bir yer var mı, dünden beri açım." Çağlar'a ithafen konuştum.Gerçekten dünden beri düzgünce bir şeyler yiyememiştim eğer biraz daha aç kalırsam düşüp kalırdım herhalde.
"Evet,biraz ileride küçük bir yer var, yemekleri harikadır istersen gidelim." Kafamı olumlu anlamda sallayıp onu takip etmeye başladım.
"Ama benim çantam evde kaldı, gidip alayım ben, sen önden git." Çağlar önden gittiğinde bende yerimde bir kaç saniye durdum. Ve arkamı döndüm ve eve doğru yürümeye başladım.
Salına salına eve girdim. Ve aklıma gelen fikir ile sırıttım. Neden gidipte dışarıya para verecektim ki? Evdeki dolaplar tıka basa doluydu.
Aklıma Çağlar gelirken evden çıkıp gittiği yere doğru koşmaya başladım.
"Çağlar!" Kadrajıma giren adamla düşük volümle bağırdım.
Yerinde durup dönerken tebbesüm ettim.
"Gitmeyelim oraya evde yerim ben." Çağlar bana doğru yürürken gözlerimi kaçırdım.
"İyi fikir. Evde her şey var zaten." Yanımdan yürümeye başladığında sessiz kaldım.
O da aynı şekilde sessizlik ile karşılık verdi.
Kısa bir sürenin sonunda eve girdik.
"Ben odama çıkıyorum duş alıp öyle yiyeceğim." Dedim, kendimi rahatsız hissediyordum. Biraz gevşemem gerekiyordu.
"Rahatına bak,bende odamda olacağım." Çağlar gözden kaybolurken bende valizimi sürüyerek yukarı çıktım ve kalacağım odaya girdim.
Valizimi yatağın üstüne devirip valizi açtım, içinden birkaç parça kıyafet aldım.
Sanırım yerleştirme işini yarına bırakacaktım.
Odanın içinde banyo olması işime gelirken banyoya girip kapıyı kilitledim.
Ne olur ne olmaz sonuçta?
Sıcak suya bedenimi bırakırken tüm uzuvlarım rahatlamış ve gevşemişti.
Hissettiğim yorgunluğu az da olsa üstümden atmıştım.Fazla suyun altında kalmayıp durulanarak duşakabinden çıktım. Havluyu bedenime sardım. Banyoyadaki dolaplara malzemelerimi yerleştirip kapı arkasına astığım iç çamaşırlarını üstüme geçirdim. Rahat,yazlık eşofman takımını da hızlıca giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATİL KÖYÜNDE AŞK
Teen FictionSıcak dudaklarının tenime değmesi karnıma sancılar girmesine sebep oluyordu. Yabancısı olduğum ne kadar duygu varsa hepsi Çağlar sayesinde gün yüzüne çıkıyordu. Dudakları boynuma doğru inerken başımı hafifçe geriye yatırarak daha fazla alan sundum...