Özel Bölüm

9.7K 600 54
                                    

Selaaam sonunda beklenen Özel Bölüm’ü yazdım.

Tek özel bölüm olacak. Umarım sizi tatmin eder.

Bazı kısımlarda Asel'in konuşmalarına yer vereceğim ve akışı bozmayarak düzgün bir şekilde yazacağım.

“Aaa ne kadar iyi konuşuyor..” “ Şu kadarlık bebek böyle iyi mi konuşur?” Tarzı yorumlar görmek istemiyorum.

Keyifli okumalar ❤️

***

İki Yıl Sonra ;

"Bana heyecan yaptırma Neşe. Kızımın doğum günü, sorunsuz geçsin istiyorum." Panikle konuşup etrafa bakınırken duvara balonları asan Selin bir kahkaha patlattığında bende ona katıldım.


"Cidden çok komiksiniz kızlar (!)  Sessiz olun biraz Asel'i zar zor uyuttum." Sema anne fısıltılı konuşurken Asel'in ne kadar zor uyuduğu aklıma doluştu.

Bugün Asel'im tam iki yaşında basıyordu,iki yıl aslında uzun bir zaman dilimi gibi gözüksede değildi.

Onu ilk kucağıma aldığım gün tıpkı dünmüş gibi geliyordu, zaman o kadar çabuk geçiyordu ki anlamak mümkün dâhi olmuyordu.

Çağlar şuan işteydi. Şükür oda mezun olmuş bir hastanede işe başlamıştı.

Asel'in ağlama sesini işitince masaya yerleştirdiğim süsleri bırakıp hızla üst kata çıktım ve Asel'in bulunduğu odaya girdim.Beşikte doğrulup ağlamayı kesen bebeğime baktım. Gün geçtikte bana benziyordu. Sarı saçları, küçük burnu,ağzı...

Çok güzel bir kızdı.

"Uyandın mı benim prensesim. Gel anneye." Kollarımı uzattığımda dişlerini gösterip gülmeye başladı. Küçük ellerini uzatıp yerinde heyecan ile zıpladı, kucağıma gelmek için.

"Acıktın mı sen anneciğim hadi gidip mama yiyelim." Asel'i kucağıma alıp kızların yanına indim.

"Prenses uyanmış." Kızlar Asel'in başına üşüşürken Asel'i Neşe'nin kucağına bıraktım.

"Uyandın mı sen teyzem? Nasıl da güzel pü maşallah." Selin, Asel'in yanağını sıkıp, şebeklik yaparken, "Siz bakın ona ben mamasını hazırlayayım." Diyerek yanlarından ayrıldım.

***

Makyajımı bitirdikten sonra pufumdan kalkıp son kez saçlarımı düzelttim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajımı bitirdikten sonra pufumdan kalkıp son kez saçlarımı düzelttim.

Çok hoş olmuştum.

TATİL KÖYÜNDE AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin