AA | 39

5.7K 255 17
                                    

AIRIL'S ANGEL 39 | kerja





"I've told you many time Qistina. But you never listen to me" diakhir percakapan Airil tertawa sinis memandang Qistina yang terikat dan dibiar dilantai tanpa makan dan minum selama seharian.

Airil berura-ura ingin menamatkan video call itu namun dihentikan apabila Qistina menjerit kuat.

"Lepaskan I Airil! Isteri you yang tinggalkan you! Kenapa I pula yang you nak hukum!" Airil berdecit sinis. Qistina buat-buat lupa apa yang Qistina sendiri lakukan?

Lupakah gadis itu?

"Memang isteri aku lari. Tapi, kau lupa siapa yang menjadi penyebab isteri aku lari? Kau lupa!?" serentak itu Airil laju memutuskan panggilan. Takut jika marah tidak dapat dibendung, mungkin sekarang Airil sudah bergerak balik untuk menghukum Qistina.

"King dah tutup call. So, your time to stay alive and healthy is finished b*tch" Christ memasukkan telefon bimbit miliknya ke dalam poket. Walaupun jauh di sudut hati tidak sampai hati ingin membunuh dan menyeksa seorang wanita, Christ terpaksa lakukan semua itu.

Jika tidak, pasti nyawanya pula yang melayang. Tidak sanggup Christ ingin mengadaikan nyawa demi perempuan seperti Qistina. Langsung tidak mendapatkan untung.

"Bring that 'things' come to me" seorang lelaki berpakaian serba hitam mendatangi Christ dengan sebuah drill ditangan. Skru yang sikit panjang turut dibawa oleh lelaki tersebut.

"Berdirikan dia. Sandarkan sekali dia dekat dinding" setelah drill itu dihulur kepadanya, Christ terus mengarahkan orang bawahan untuk menyandarkan Qistina ke dinding.

Buat seketika jemari Christ menyentuh dagunya. Memikir posisi yang bagus untuk membuat 'sesuatu'.

"Tahan sikit tau. Aku nak 'tampal' kau dekat dinding ni supaya senang sikit kerja aku untuk next proses" Qistina mula melawan supaya badanya dapat dilepaskan.

Qistina tidak dapat untuk menjerit sama sekali. Mulutnya sudah disumbat dengan baju yang dia pakai sebentar tadi.

Manakala badannya hanya tertutup dengan pakaian dalam kerana dress merah yang dia gunakan telah dikoyak dan disumbat ke dalam mulutnya.

"Diam lah aku nak drill kulit kau ni. Biar dia ter'tampal' dekat dinding. Diam eh?" tergeleng-geleng kepala Qistina apabila mendengar ucapan Christ dengan lagak seperti orang gila.

Pang

"Aku suruh kau duduk diam-diam kan? Susah sangat ke nak duduk diam?" terteleng kepala Qistina apabila ditampar oleh Christ. Terasa pedih di pipi apabila Christ menampar dirinya.

"Kau ni tak boleh duduk diam lah" kata Christ sambil matanya memandang tajam Qistina yang tidak diam sejak tadi.

"Nah ambil ni. Pergi simpan. Susah nak pakai 'benda' ni kalau perempuan ni tak tahu diam. Tapi, kau bawakkan tukul yang ada. Cepat sikit! Aku nak buat cara 'manual' pulak" seperti lipas kudung budak bawahan Christ mendengar arahan dari bossnya.

Christ kalau sudah sampai perangai gilanya itu semua benda akan dihancurkan. Memang tidak segila Airil, tapi bila Christ mengamuk keadaan akan menjadi tegang sama seperti bila Airil mengamuk.

"Tahan dia kuat-kuat" apabila tukul yang diminta oleh Christ sudah didapatkan, tali yang mengikat kedua tangan Qistina dibuka. Badan wanita itu dilekapkan pada dinding di belakang.

Tangan milik Qistina didepakan.

Qistina menggengam kuat tangan miliknya ketika menyedari bahawa Christ memegang pergelangan tangannya.

Airil's AngelWhere stories live. Discover now