AA | 16

9.3K 358 4
                                    


"Ai... Airil.. tolong lepaskan saya" rintih Atiqah sambil tangan nya cuba untuk merungkaikan tali yang mengikat kedua-dua tangan nya di kepala katil.

"What? No.. kau tak dapat lagi hukuman. Mana boleh lepas macam tu je. Lagipun, kita dah nak kahwin tapi kau yang buat hal" kata Airil tenang sambil merenung wajah Atiqah yang masih lagi cuba untuk merungkaikan ikatan di tangan nya.

"Tak ! Awak tolong lepaskan saya. Saya janji saya tak buat lagi dah... saya janji Airil" Atiqah mencuba lagi untuk mendapat kan belas kasihan daripada Airil.

Jika sebelum ini dia dapat tak kan sekarang dia tak mahu cuba kan ? Tapi hati nya merasakan yang kali ini dia tidak akan terlepas dari hukuman yang akan di berikan oleh Airil.

"Okay, look here. Aku tetap akan bagi kau hukuman untuk kali ini sayang. I'm sorry. I just can't. Aku tak boleh lupa apa yang kau buat masa kita dekat Mall !" Atiqah merasakan bulu romanya mengakkan apabila Airil mendinginkan lagi suaranya.

Betul, kali ini dia tidak dapat terlepas dari cengkaman Airil.

"Soooo.... shall we start ? " ujar Airil dengan nada yang penuh maksud. Atiqah yang mendengarkan itu merasakkan riwayat dirinya akan tamat sebentar sahaja lagi.

"Ish.. jangan lah risau... aku cuma nak bagi kau pengajaran sahaja" Airil terus melangkah ke arah satu almari besar yang berada di dalam bilik itu lalu dikeluarkan satu beg berwarna hitam. Beg itu sangat besar.

Apakah kandungan di dalam beg itu? Bahaya sangat kah kandungan barangan di dalam beg itu?

Airil mencapai sebilah pisau yang berukuran sederhana besar lalu dillihat pisau itu dengan pandangan penuh maknanya.

Dia bergerak ke arah Atiqah lalu dibelai wajah cantik Atiqah dengan pisaunya itu.

"Kalau lah aku toreh muka kau yang cantik ni... agak-agak Syawan suka lagi tak dekat kau ? Dia akan kacau kau lagi tak ? Sebab aku rasa.. kalau muka kau dah tak cantik mesti dia dah tak suka kau.. And at that time.. kau menjadi hak aku sepenuhnya... Wow ! That's great.. Aku boleh bayangkan masa tu kita akan bahagia.. hanya ada kau, aku, dan our future baby. Right honey ?" Airil sudah kelihat seperti orang gila.

Rambutnya sudah menjadi serabai dan dia hanya mengenakan seluar jeans nya dan singlet putih di badannya.

"Tak... Airil please saya janji saya tak buat lagi... Airil tolong lah jangan buat macam ni... Airil..." Atiqah cuba sekali lagi untuk memujuk Airil melebihi batas.

" No ! Not this time ! Kali ni kau kena rasa hukuman daripada aku ! Biar kau rasa serik !" Airil sudah menjadi berang. Iris matanya sudah bertukar menjadi hitam sepenuhnya.

Airil terus tersenyum sinis dan memikirkan apa yang terlintas di otak nya.

Airil melihat tangannya yang masih lagi memegang sebilah pisau yang berukuran sederhana itu lalu diletakkan di tepi pipi Atiqah. Airil mula memasukkan sedikit penghujung bilah pisau itu kedalam pipi Atiqah.

Dia mula menoreh pipi mulus Atiqah itu dengan perlahan-lahan. Atiqah hanya mampu menjerit dan menangis untuk meminta Airil berhenti daripada melakukan perkara-perkara yang luar dari jangkaannya.

Airil melihat air mata Atiqah yang mengalir dari tubir matanya mula merasa kasihan. Namun, perasaan itu ditolak ketepi sejauh yang mungkin. Dia tidak boleh lemah ! Dan Atiqah harus menerima hukuman !

"Ada aku suruh kau nangis ke sial !? Aku tak suruh kan !? Eh.. betina jawab la sundal !?" Airil sudah menjerkah Atiqah dengan lantang kerana soalan yang di tanya olehnya dibiarkan bergitu saja.

"Hiks.. hiks.. t..tak.." Atiqah menjawab dengan suara yang hanya mereka berdua sahaja yang mampu mendengarkan nya.

"Good. Jangan nangis ya ? Game kita ni belum habis lagi. Kita sambung ya sayang ?" Airil seperti orang gila pada waktu itu

Dia terus mengangkat semula pisau itu lalu dia terus mengelap darah Atiqah yang ada pada pisau itu dengan bajunya. Dia terus magacukan semula pisau itu di pinggang Atiqah.

Lalu dia membuat seperti aktiviti nya seperti sebentar tadi tetapi, pada kali ini torehan menjadi sedikit dalam dan darah yang keluar dari bekas torehan itu lebih banyak dari bekas torehan di pipi Atiqah.

Airil yang melihat perkara itu terus membaling jauh pisau itu lalu melepaskan tali ikatan di tangan Atiqah.

"Sayang... sayang... Abang tak sengaja... abang... tak boleh kawal kemarahan abang..." setelah ikat di tangan Atiqah itu terlerai Airil terus menarik Atiqah di dalam dakapan nya. Atiqah sudah menjadi lemah kerana terlalu banyak darah yang keluar dari tubuhnya.

Secara tiba-tiba Airil menukarkan nama panggilannya?

Atiqah tidak mengambil kisah lagi kerana dirinya tiada tenaga sekarang.

Atiqah mula rasa tidak bermaya pada tubih badannya sehinggakan dia hendak berbicara pun sedikit susah kerana dirinya terasa seperti tiada tenaga lagi.

Atiqah mula pengsan di dalam pelukan yang diberikan oleh Airil. Airil merasakan yang Atiqah sudah tidak menyedarkan diri terus menggoncangkan badan Atiqah supaya wanita itu sedar.

Airil terus mengangkat Atiqah dengan gaya bridal style dengan cepat lalu dia mengarahkan salah seorang anak buahnya memanggil doktor untuk Atiqah.

"Atiqah.. sayang.. bangun sayang.. John !! Call doctor now !! It's urgent !! Faster !!" Lelaki yang bernama John yang berdiri di luar bilik seksaan itu terus memaggil doktor sesuai dengan arahan yang diberikan oleh Airil.

_______


[#818words]

Airil's AngelWhere stories live. Discover now