AA1 | Started.
Aku ialah Nur Atiqah binti Mohd Azli aku berumur 18 tahun. Aku adalah anak yatim piatu dan mempunyai seorang kakak yang bernama Nur Afiqah binti Mohd Azli.
Kakak tidak menggangap aku seperti adiknya kerana dia mengatakan aku anak pembawa sial. Ketika itu ayah dan mak ingin mengambil keputusan SPM aku tetapi mereka terlibat di dalam kemalangan.
Selepas itu kakak terus berubah.
Tok
Tok
Tok"Woi, perempuan kau keluar sekarang" kakak menjerit disebalik pintu kayu itu.
Aku membuka pintu dan terus ditarik oleh kakak menuju ke ruang tamu.
Dia terus menolak aku ke kaki seorang lelaki yang memakai cot .
Tak panas ke pakai benda alah tu. Dah lah memalam pulak tuhh.
"Ni perempuan yang kau nak ni. Tapi mana duit aku"kata kakak kepada lelaki yang berada didepan aku ini.
"Kak, apa ni kenapa kakak jual adik dekat diorang"sayu aku berkata.
Pang!!
Pipi aku ditampar oleh kakak.
"Kau diam jelah bising pulak perempuan ni kau dengar sini tau. Pasal kau ayah mak mati sebab kau aku kurang kasih sayang dari mak dan ayah lah dasar betina sundal" maki kakak kepada aku sambil sebelah tangannya menarik rambut aku.
Aku menangis teresak-esak di hadapan kaki kakak.
Lelaki itu memetik jari dan datang seorang lelaki yang membawa sebuah beg yang amat besar.
"Ni duit kau RM 100,000 ingat kau jangan cari perempuan ni lagi" katanya jelas suaranya amat serak dan basah.
Aku melihat kakak mengambil beg itu dan berkata
"Kau boleh bawa perempuan ni berambus"kata kakak sungguh tidak adakah rasa kasihan dari kakak kepada aku.
Mereka menarik tangan aku untuk mengikuti mereka keluar dari rumah dan jelas kelihatan beberapa kereta alphad hitam dan sebuah kereta lamborghini berwarna merah garang.
Aku berdegil untuk lari sebelum sampai ke pintu rumah.
"Ouhh.. yah sebelum terlupa"katanya.
"Buat apa aku nak beli adik kau kalau aku boleh dapat dia dengan cara lebih bagus dan percuma sahaja"tambahnya lagi.
"Apa kau cakap aku tak paham" balas kakak dalam nada tertanya tanya.
Dia senyum sinis dan
Bang!!
Bang!!
Bang !!
Aku menoleh apabila terdengar bunyi tembakan dan melihat kakak sudah terbaring kerana
Tiga das tembakan terkena di dahi ,dada dan juga perut kakak.
Aku berlari untuk mendapatkan kakak tetapi dihalang oleh dua orang yang berbadan sasa.
"Bagi dia injection tu cepat" kata lelaki misteri itu dan semua menjadi gelap.
***
Aku bangun dari lena yang amat panjang dan memdapati seorang lelaki baring di sebalah aku.
Aku terkejut dengan kewujudannya dan ingin bangun dari pembaring tetapi dihalang oleh lelaki itu.
Sungguh erat perlukanya.
"Hmm diam-diam lah aku masih mengantuk ni" jelas sungguh suara nya amat serak apabila bangun daripada tidur.
Aku diam tidak tahu apa yang harus dilakukan?
Aku memusingkan badan dan melihat badannya penuh dengan ukiran yang tidak bisa hilang untuk selama-lamanya. Ukiran itu adalah tatto.
Aku berfikir seketika adakah dia seorang mafia dan aku adalah perempuan simpanan nya.
Huh
Serupa seperti novel di luar sana.
Apa yang terlintas di minda aku pada masa ini adalah untuk lari daripada tempat ini. Aku merungkaikan lilitan di pingang dan menuju ke kamar mandi.
Aku melangkah ke kamar mandi. Sungguh aku terpegun melihat dekorasi kamar mandi.
Bilik air ke ruang tamu ni. Besar macam dekat ruang tamu rumah aku saja.
Aku mula mencari sesuatu. Tingkap atau sesuatu yang boleh membantu aku untuk lari dari tempat ini.
Aku menusingkan badan aku sebanyak 360°.
Jumpa! Aku tersenyum dan mengambil kerusi untuk menjadikan tempat pijak.
Setelah dapat aku membuka tingkap nasib tak kunci..
Done aku dah dapat keluar belum lagi tinggi kot takan nak terjun mati aku.
Aku terus perlahan-lahan keluar dan hampir tergelincir.
Terkejut beruk aku dibuatnnya melihat kawasan sekeliling adalah hutan tebal.
Macam mana aku nak keluar ni.
_________
[#609words]
Don first chap.. sorry pendek.. chap akan datang mungkin Put akan banyakkan lagi patah perkataan.Vote | Comment
YOU ARE READING
Airil's Angel
Romance[Angel's Series Book 1] - Tajuk sebelum ni - I'm Belong To The Mafia. ___ Dia pembunuh. Dia licik. Dia ada segalanya. Tapi.. Aku akan menjatuhkannya kerana ingin akan kebebasan dunia luar. __________ When a love turn to obssession __________ "Woi pe...