AA8 | Punisment
Airil membawa kereta ferrarinya untuk pergi keluar mencari gadis itu. Dia tidak boleh mengalah !
Dia harus mencari gadisnya.
Setibanya di highway Airil melihat ada seorang gadis yang berjalan seorang diri dan kelihatan nya itu seperti
Gadisnya !
"Thanks god, kau siaplah perempuan !" Kata Airil lalu memberhentikan keretanya di hadapan gadis itu.
***
Atiqah yang berada di jalan raya mencari rumah untuk bersembunyi daripada dan kalau boleh dia tidak mahu langsung berjumpa dengan lelaki itu.
Argghh... sejuknya.
Lebuh raya nampak kosong pada malam ini.
Tiba-tiba ada sebuah kereta yang datang dari arah bertentangan. Atiqah mengenal pasti kereta siapakah itu?
Kerana kereta itu berhenyi betul-betul di hadapannya.
Airil
Terus sahaja Atiqah berpusing ke belakang untuk berlari. Namun niat nya terhenti saat
Bang!
Airil melepaskan tembakan ke langit.
"Kalau kau berani sangat lari lah" ugut Airil.
Atiqah hanya menghiraukan ugutan Airil dan berlari menniggalakan Airil. Airil terus mengejar Atiqah.
Bang!
Atiqah terus terjatuh dan memegang betisnya yang di tembak oleh Airil. Dia mengesot ke belakang sambil menahan esak apabila melihat Airil ingin datang ke arahnya.
Atiqah masih lagi menahan sakit di betis kirinya."I told you don't make me angry tapi kau degil" kata Airil lalu mencepung Atiqah dengan cara bridal style
Manakala Atiqah mahu turun daripada dukungan Airil. Bukan Muhrim mana boleh !
Airil terus mencampakkan gadis itu di tempat duduk penumpang dan dia terus masuk ke dalam tempat pemandu. Wanita itu harus diajar !
Setelah mereka tiba di hadapan rumah Airil, Atiqah terus menjadi gelisah. Macam mana kalau Airil membuat sesuatu yang buruk kepada nya. Dia tidak mahu pisang berbuah dua kali.
Setelah Airil keluar dari yempat pemandu dia terus mencapai suntikan penenang untuk Atiqah. Dia membuka pintu di tempat Atiqah dan
Dia mencucuk ubat itu. Atiqah yang merasakan kepalanya semakin berat hanya pasrah.
***
"Arghhh..." Atiqah mengerang apabila dia bangun.
Dia cuba untuk menggerakan tangan dan kaki namun hampa.
Klik.
Atiqah terus memabdang kearah bunyi pintu dibuka. Dia terkejut itu Airil. Lelaki itu hanya memakai seluarnya sahaja Atiqah dapat melihat ukiran tatto di badan sasa milik Airil.
"Wakey makey kitten dan bangun ke okay lah kau dah bangun apa kata kita mulakan permainan okay" kata Airil jelas lelaki itu ingin melakukan sesuatu di luar jangkaan nya.
Airil terus mengeluarkan sesuatu dari kocek seluarnya dan itu kelihatan seperti remote namun hanya mempunyai dua punat. Satu berwarna hijau dan lagi satu berwarna merah.
"A...pa... ya....yang aw....awak n...na...nak b..u...buat?" Atiqah menjadi gugup apabila hendak berbica dengan Airil. Adakah dia selamat?
"Don't worry kitten it's will hurt you so much dear" Atiqah terkedu mendengarkan itu. Maknanya siksaan kali ini lebih menyakitkan?
"Get ready honey"selepas mengucapkan itu Airil terus menekan punat yang berwarna merah.
"Arghhh.... arghhhh.... arghhh..." terdongak(?) Kepala Atiqah apabila badannya direnjat elektrik. Kali ini seksaan yang harus dia hadapi ialah renjatan.
"Nak lagi ke kitten?" Tanya Airil. Dengan pantas gadis itu menggelengkan kepalanya. Cukup lah itu sahaja.
"Kau bisu ke perempuan !?" Jerkah Airil. Terhinjut bahu Atiqah apabila dijerkah dengan begitu kuat.
"Da...dah.. cu....cukup... sa...sakit.... sa...sa..ya... ja...janji... ta...tak... l...lari.. la...gi" bergetar suara Atiqah ingin mengucapkan itu. Ditambah lagi dengan betis nya yang ditembak oleh Airil semalam.
Apa yang dia tahu peluru telah dikeluarkan namun Airil sengaja tidak meletak kan ubat di lukanya balut pon tidak.
Atiqah memandang betisnya yang mula berdarah. Airil yang melihat mula berasa simpati tapi dia tetap tidak mahu menolong wanita itu kerana ego!
Atiqah telah pun menangis teresak-esak di atas kerusi itu lagi.
"Rest okay. Nanti aku sambung lagi 3 kali baru aku lepaskan kau okay" kata Airil.
"Awak... tol...tolong.. sa...saya... t..tak... n...nak" Atiqah mula merayu kepada jejaka itu.
"Tch. Boleh tapi kau kena ikut syarat aku. Tak banyak satu je" kata Airil.
"S...sa..saya.. i...kut je a..apa a..w..awak n..nak" kata Atiqah. Lalu Airil terus tersenyum sinis. Gadis itu telah masuk ke dalam perangkapnya !.
"Okay, kau jangan nak tukar fikiran pula ya" Airil terus membuka gari di tangan Atiqah dengan menggunakan kunci yang berada di dalam koceknya. Setelah itu dia terus mengangkat Atiqah dengan gaya bridal style .
Atiqah terus menyembamkan wajahnya ke dada Airil. Dia malu !. Manakala Airil hanya tersenyum sinis melihat gadis itu.
Airil terus meletakkan Atiqah di atas katil lalu badannya menghempap gadis itu. Atiqah yang seakan baru tersedar dari lamunan terus menjerit kecil.
"Apa awak cuba nak buat ni!" Kata Atiqah dalam nada marah namun masih lagi dikawal supaya tidak menaikkan kemarahan Airil. Sumpah dia takut !.
"Tadi kau juga yang terima syarat aku. So ni lah dia" kata Airil di sebelah telinga Atiqah lalu mencium cuping telinga nya. Dia mahu menggoda Atiqah.
Dia mahu Atiqah nikmat apabila mereka ingin melakukannya !.
"Tolong saya tak nak. Saya janji lepas ni saya tak buat dah" rayu Atiqah. Apabila dia mendengar ucapan itu dia terus menjadi takut. Dah lah sekarang ini sudah menginjak masa sudah ke 12 malam.
Tiba-tiba.....
♤______♤
[#815 words]
YOU ARE READING
Airil's Angel
Romantizm[Angel's Series Book 1] - Tajuk sebelum ni - I'm Belong To The Mafia. ___ Dia pembunuh. Dia licik. Dia ada segalanya. Tapi.. Aku akan menjatuhkannya kerana ingin akan kebebasan dunia luar. __________ When a love turn to obssession __________ "Woi pe...