AA2 | Run I
Perlahan-lahan aku melangkah menuruni atap rumah supaya tidak tergelincir.
King pov
Aku bangun dari tidur dan meraba-raba disebelah aku.
Kosong?
Aku terdengar bunyi air dari bilik mandi mandi rupanya ingatkan lari tadi.
Setalah agak lama haihh.. takkan tak habis mandi lagi kott..
Terus aku mengetuk pintu seperti hendak roboh. Sah tiada sesiapa di dalam.
Aku menendang pintu dan ternyata tiada sesiapa aku mencapai handphone dan
"Hello, Ham betina tu lari cepat cari kalau tak aku bunuh kau dengan budak yang juga pagi ni" arah aku.
Aku terus melihat sekeliling bilik air dan mendapati salah satu tingkap terbuka.
Damn
Kau tunggu perempuan nanti aku dah dapat kau aku kejakan kau cukup-cukup.
Aku terus melangkah ke almari dan mencapai T-shirt putih dan mencapai sepucuk pistol dan menyelitkannya di pinggang.
Kau tunggu.
Atiqah pov
Aku berlari sejauh yang boleh supaya tidak ditangkap oleh lelaki yang membeli aku. Takkan aku nak ikut dia nama pun tak tau nak inikan pula nak duduk serumah
Aku mendengar derapan kaki yang sedang berlari seprtinya kearah aku.
"Woi perempuan mana kau? " jerit seorang lelaki sambil memegang sepucuk pistol.
Aku melihat sekeliling untuk mencari tempat untuk bersembunyi pokok ada sebuah pokok besar.
Dangan keputusan yang terburu-buru aku terus bersembunyi dicelah-celah akar pokok yang besar itu.
Aku menekup mulut menggunakan tangan supaya tidak mengeluarkan sebarang bunyi bising.
"Mana, perempuan tu !!"jerit seorang lelaki yang bertatto di kedua belah tangannya dan hanya ber t-shirt putih dan berseluar slack .
Tu lelaki tadi baring sebelah aku.
Tekupan pada mulut semakin dikuatkan kerana hendak bersin.
Jangan la sekarang kau nak bersin pulak.
Hacuuu!!..
ALAMAK.
Aku terbersin. Aku melihat mereka melihat kearah pokok yang dimana aku sedang bersembunyi .
Aku terus menekup dan terus berundur kebelakang supaya tidak dijumpai mereka .
King pov
Aku mendengar orang bersin dan mengangkat tangan keatas tanda untuk menyuruh mereka berhenti untuk mencari.
Aku pergi ke arah pokok besar itu dan melihat dia celah-celah pokok .
Aku melihat perempuan itu mengigil sambil menekup mulutnya. Takut ke kak?
"Woi perempuan berani ehh kau lari dari aku "jerkah aku sah dia terkejut kerana bahu nya terhinjut saat aku menjerkahnya.
"T....t...to....tolong jang....an apa-apakan sa....ya" kata perempuan itu
***
Atiqah pov
Lelaki itu mendekat dan menarik aku untuk keluar dari tempat itu.
Selepas itu dia mengusap pipi aku dengan lembut . Sambil matanya melihat ke mata aku.
Aku memandang ke rumput yang berada di tanah. Takut satu perkataan yang aku alami sekarang.
"Kenapa, kau lari"tanya dia lembut.
Diam.
Dia mencengkam pipi aku sambil berkata
"Kenapa kau lari dari aku betina sundal!!?? " tanya lagi
"Okay kau tak nak jawab kan?? Jom balik rumah kita" katanya sambil menarik rambut aku supaya mengikutinya .
Sakit dia membuat aku seperti binatang aku benci kau .
Author pov
'Aku kena bagi perempuan ni pengajaran supaya tak lari lagi dari aku' desis king di dalam hati.
Sambil dia menarik rambut Atiqah dia juga bersiul untuk menyakitkan hati perempuan itu.
'Boleh kau bersiul masa tarik rambut aku damn it aku benci kau' kata Atiqah di dlam hati.
Berani pulak nak luahkan itu kepada lelaki yang menarik rambutnya itu.
King terus melepaskan tarikan pada rambut gadis itu dan memimpin tangan gadis yang dia puja selama ini.
Atiqah tergamam adakah dia memimpin tangan aku dengan tangan kasar nya itu.
Buntu.
Dia seakan sayang kepada Atiqah tetapi Atiqah? Langsung tidak mengenalinya kerana setahu Atiqah mereka tidak pernah berjumpa apakan lagi berkenalan.
Setibanya di rumah.
King terus menarik tangan Atiqah menuju ke biliknya sementara Atiqah hanya menbuntuti takut hendak membantah.
"Mandi okay, kalau kau tak mandi nanti aku yang mandikan kau. Nak? " kata king sinis sambil mengusap kepala Atiqah .
Atiqah melangkah masuk ke dalam bilik air dan menutup pintu .
Knock
Knock
" Baby don't you dare to run away AGAIN okay" Atiqah hanya mendengar amaran itu sekadar buat endah tidak endah.
Dia melihat ke arah tingkap itu dan memanjat kerusi yang berada di dalam bilik air itu setelah berjaya.
Atiqah terdiam are you kidding me dia letak dawai dekat luar.
Shit
Damn
Fucking shit
Atiqah kembali menutup tingkap itu dan turun dari kerusi yang menjadi tempat panjatnya.
Hmm.. Macam mana nak lari? Aku tak suka.
Aku terus membuka baju dan membuka air di bath tub.
Sejujurnya aku tidak pernah mandi di dalam tab mandi mana lah aku sanggup nak beli.
Aku mengambil sabun dan berendam untuk seketika.
King pov
Aikkk... Lambat betul mandi dia lari lagi ke kurang ajar punya perempuan punya lah aku sayang kau.
Aku terus berlari ke pintu bilik air dan mengetuk pintu tersebut.
KNOCK!!
KNOCK!!
KNOCK!!
Tak jawab?
Sial
Siap kau
Aku terus mendang pintu itu dan
"Arrrgggggg........... "
♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧
Okay chap ni 766 word. Ada yang nak lebih panjang ke? Boleh je.
Don't worry okay.
YOU ARE READING
Airil's Angel
Romance[Angel's Series Book 1] - Tajuk sebelum ni - I'm Belong To The Mafia. ___ Dia pembunuh. Dia licik. Dia ada segalanya. Tapi.. Aku akan menjatuhkannya kerana ingin akan kebebasan dunia luar. __________ When a love turn to obssession __________ "Woi pe...