Tesos P.O.V.
Prie manęs prijungta tiek daug aparatų, kad net ausyse ūžia. Mano kūnas visas ranuotas ir sugipsuotas. Man taip skauda... Skausmą jaučiu kiekviena ląstele. Aš visa suparalyžuota. O blogiausia, kad viską jaučiu, bet padaryti ar pajudėti negaliu...
Harry P.O.V.
Atsibudau ant sofos. Aplink begiojo seselės ir daktarai. Šalia sedėjo apsiverkusios merginos ir nuliūdę vaikinai. Tes!
- Kur Tes!? Ar jai viskas gerai!?
- Ji palatoje, bet jos būklė vis dar nestabili...,- paaiškino Lous.
- Ne, ne, ne... To negali būti... Aš negaliu jos netekti... Ir vėl...,- pradėjau verkti ir užsidengiau veidą,- Aš noriu ją pamatyti. Dabar.
- Daktaras leidžia eiti tik artimiesiems...,- užjaučiančiu balsu pasakė Pezz.
- Man nerūpi. Aš noriu ją pamatyti ir pamatysiu,- atsistojau ir nuėjau iki jos palatos.
Paketus durų rankeną mano širdis pradėjo daužytis beprotišku greičiu. Apsižiūrėjau ar niekas nemato ir įsliūkinau vidun. Iš po lėto artėjau prie jos lovos ir vis labiau nervinausi. Vis artėjau ir artėjau kol priėjau. Pamačiau jos suglebusį kūną ir be jokių emocijų veidą. Vargšelė... Atsisėdau ant šalia esančios kedės. Tai mano kaltė. Mano meilė dabar guli čia ir kovoja dėl savo givybės dėl manęs... Kodėl ji? Kodėl ne aš? Paėmiau Tes ranką.
- Aš tave myliu. Prašau nepalik manęs. Prašau. Pabusk...
Tesos P.O.V.
Harry arėjo prie mano lovos ir pradėjo kažką šnibždėti.
- Aš tave myliu. Prašau nepalik manęs. Prašau. Pabusk...,- vos tramdydamas ašaras pasakė jis.
Kaip norėjau jam pasakyti tą patį ir pabučiuoti deja negalėjau... Mano skruostu nusirito ašara. Tai pamatęs Harry prišoko arčiau mano lovos vis dar nepaleisdamas mano rankos.
- Tes girdi mane?,- viltingai paklausė,- Atleisk man... Man nesvarbu ar tu mane myli ar ne, ir ar dar kada norėsi mane matyti, bet prašau pabusk...
- If you walk away I know I failed
I know I'm wrong even If I'm right
And if you stay I promise you
To treat you right and
Never let you go again (o-oh)
And If I had another chanse
To start it all over again
I make you happiest girl in the world
And never ever let you go again...,- sudainavo, o aš apsiverkusi užmigau.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...