*13 Skyrius*

1.1K 61 0
                                    

Atsibudau nuo saulės spindulių kurie skverbėsi pro mano akių vokus. Nusisukau į šoną ir pamačiau Harry. Jis taip gražiau atrodė. Jo garbanėlės krito jam ant veido ir tai buvo taaaiiip mieeelaaa! Šypsena kilo mano veidu. Nusprendžiau jį nufotografuoti. Pasiėmiau telefoną ir jau po kelių sekundžių telefone tūrėjau 10 mielu Harry nuotraukų. Išsirinkiau gražiausią, mieliausią ir nusiunčiau ją Pezz, Sophiai ir Elai. Jos atrašė labai greitai ir visos tą patį sakynį: Awww... Jis toooks miiieeelas! Gavusi žinutę sukikenau. Pažiūrėjau kiek valandų. Buvo dar anksti, bet maniau, kad neužmiksiu tad išlipus iš lovos apsirengiau ir nulipau į apačią paruošti pusryčių. Nulipus į apačią nuėjau į virtuvę ir atsidarius šaldytuvą ištraukiau pieną. Iš spintelės išsitraukiau miltų ir pradėjau daryti tešlą blynams. Viską išmaišius pradėjau kepti. Prisipažinsiu gaminti man nesiseka, bet blynai mano pašaukimas. Atėjo apsimiegojęs Harry.

- Labas mano žavusis mieganti gražuoli!

- Labas meile,- jis nusišypsojo.

- Ko norėtumėte pusryčiams?

- Būtų ger...,- aš jį nutraukiau.

- Ups! Jau per vėlu,- nusijuokiau,- Kepu blynus!

- Aš kaip tik to ir norėjau! Koks sutapimas, uh?

- Gerai. Eik apsirenk, kol kepsiu blynus.

Jis atsistojo ir priėjęs pabučiavo.  Tada nusišypsojo ir nuėjo į miegamajį persirengti. Po kelių minučių Harry jau buvo pasiruošęs, o ant stalo garavo gardi kava bei mano kepti blyna. Kai tik Harry atsisėdo į savo vietą ir norėjo kąsti blyną nuskambėjo durų skambutis.

- C'mon! Negi žmogus negali normaliai pavalgyti?!

Aš sukikenau. Kai ruošiausi eiti atidaryti durų Harry greit šoko iš savo vietos ir suriko:

- Aš atidarysiu!,- ir nubėgo prie durų.

Girdėjau kaip jis suriko:

- Ei!!! Vyručiai!! Užeikit, užeikit!

- Kur mano maist...!,- sustojo sakyti Niall kai išlindęs iš po kampo pamatė mane.

- Labas,- pamojavau jam.

- Aha...,- jis atrodė šiek tiek sutrikęs, bet neilgai, jis priėjęs apsikabino, o tada primerkė akis ir pradėjo uostyti,- Ummm... Kas čia taip skaniai kvepia?

- Blynai,- nusijuokiau.

- Užsisakau tuziną išsinešimui!

- Gerai.

Tada pasirodė ir kiti vaikinukai.

- Ooooo...!,- surėkė Lous, o kiti iš paskos kai pamatė mane,- Kas vakar įvyko?,- šelmiškai paklausė.

- Nieko,- šiek tiek per greitai atsakiau,- aš tik nakvojau pas jį. Ir išvis neklausinėkit. Norit blynų?

- Ne! Jie visi mano!,- Niall užšaukė.

- Taigi iškepsiu aš tau tų blynų. Neįsterikuok čia,- sutrikusi nusisukau į keptuvę kurioje kepė blynai.

- Tada gerai,- ramiai pasakė Niall.

Visi juokdamiesi susėdo už stalo ir laukė savo blynų. Kai iškepė blynai visiems įdėjau po kelis.

- Wow! Jie tokiiieee skanūs!,- pagyrė mane Liam,- Neįsižeisk Harry, bet jos blynai dvigubai, ne keturgubai skanesni už tavo,- pridūrė.

- Ei!,- vaidino įsižeidūsį Harry.

Visi nusijuokė.

- Dar nepamiršai mano užsakymo?,- paklausė Niall valgydamas blynus.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now