*4 Skyrius*

1.4K 73 2
                                    

♥Londonas♥

- Jau atvažiavom,- pasakė mama.

Aš staigiai šokau iš mašinos ir bėgau viską apžiūrėti.

- Bet čia ne močiutės namai!?,- suspiegė Steisė.

- Ne, čia močiutės ir Džo naujieji namai.

- Londone!?,-piktai paklausė ji,- ir niekas man to nesakė?!!!

- Tavo sesuo primygtinai prašė,- prakalbo tėtis.

Tuo metu aš už Steisės nugaros tėčiui rodžiau ženklus, kad to nesakytų, bet paėmė ir pasakė.

Tada Steisė atsisuko į mane, nusišypsojo psyhiška šipsena ir pasakė:

- Aš tave užmušiu,- ir pradėjo mane vaikytis.

Kai pamačiau močiutę pribėgau pasisveikinau, netrukus prie manęs prisiartino Steisė. Močiutė žinojo ką pasakyt, kad ji atstotų nuo manęs.

- Labas  Steise, eik per televizorių ijungiau tavo mėgstamą grupę.

- Ne...,- ir greit nubėgo į namą.

- Na, o kaip tau sekasi?,- paklausė močiutė.

- Gerai... manau,- nusišypsojau.

- Tai gerai, kad gerai.

Kai priėjo mama aš nuėjau apžiūrėti namų. Kaip tik ėjo Džo.

- Labas Džo,- pasisveikinau.

- Labas, angelėli,- tada abu nusijuokėm.

Kai apžiūrėjau visus namus nuėjau pasidėti daigtų. Į kambarį iėjo Steisė ir pasakė :

- Kadangi tu nesakei, kad varom į Londoną tu man skolinga. Vakare varom į klubą ir tu varai kartu,- sakydama tu rodė į mane, o kai baigė kalbėt išėjo, net žodelio pratart nespėjau.

- Uhhh!...

Išsikroviau daigtus ir nuėjau į lauką kur visi sedėjo ir kepė mėsą.

Kai pavalgėm buvo jau tamsu. Sedėjau kambaryje kai atėjo Steisė.

- Gali ruoštis, greit varysim.

- Aš ne...,- nespėjau pabaigti.

- Nenori bet reikia. Tu man skolinga. Arba...

- Arba kas?

- Na gali rinktis... arba daryt viską ką aš pasakysiu ikibkol gryšim namo arba... arba varysi su manim taip pridengdama mane tada kai paprašysiu. Ką renkiesi?

- Uhhh!,- atsidusau.

- Tai...,- sukryžiavo rankas ties krutine.

- Antras variantas,- ir susiraukiau.

- Nuostabu!,- nusišypsojo ji ir išėjo.

Nuėjau į savo kambarį ir pradėjqu ruoštis. Nuėjau į dušą,  nusiprausiau ir išsiploviau galvą.  Tada susiradau tympes-kelnes ir juodą palaidinę. Nuėjau į vonią prie veidrodžio.  Pasidažiau blakstienas ir užsidėjau tamsius šešėlius ir aš pasiruošusi.

Atėjo Steise. Ji buvo apsurengus trumpa juoda suknele ir juodais bateleis. Prieš ją jaučiausi kaip balta varna. Ji žiūrėjo į telefoną ir maigė jo ekraną.

- Nu davai einam...,- ji pakėlė akis,- tu rimtai? Mes einam ne į paprastą klubą. Mes eibam ten kur lankosi žymiausios žvaigždės. Tu negali eiti taip apsirengudi!,- pasakė ji.

- Tada nutarta aš neisiu,- nusišypsojau.

- Ne, tu jau pasirinkai. Eime,-ir pačiupus mano ranką nuvedė iki kambario.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now