Chapter 22

3K 259 8
                                    

"Uwarghhh!!! Malasnya.." aku melentokkan kepala di atas meja. Lazy day! Well, cuti musim sejuk dah habis, so kena la datang sekolah. Kalau tak, berdarah telinga kena ceramah dengan unnie aka aunty.

"Kan best kalau boleh tidur dekat rumah. Dah la sekarang waktu sunat tido (sebelum zohor-sunnah Nabi ^^)" aku mengeluh.

"Yah! What are you saying?" Eunji membuang earphone dari telinganya.

"Huh. Uh nothing" balasku lalu terus memejam mata. Hehehe sleeping Zzz.

"Yah!! Dont sleep chingu~ ireona!!(wake up)"

"Aniyo~stop bothering me~" nada suaraku perlahan sambil menepis tangan Eunji yang menggoncang bahu aku.

(10 minutes later~)

Haishhh. Biologi oh biologi. Jebal~ be nice to me. Aishh seriously, kelas biology baru mula 10 minit, mata aku dah tak tahan. Semuanya jadi kelam. Heheh secara jujurnya aku tengah on the way ke alam mimpi. Jangan tiru aku tau. ^_^

PANG!!!

Ouch!! Siapa pulak yang ketuk kepala aku ni. Mesti Eunji! Sampai hati. T-T dah la aku tengah mimpi indah. Siap la kau Eunji!! Aku pusing menghadap 'orang' yang mengganggu tidor aku.

"Yah pabo. Im sl---" *gulp* aku terhenti dari menghabiskan ayat aku.

Oppss. Great im dead! (x_x)

"Pabo??? Who is pabo huh?! Get out now. NOW!!!"

Aishh kalau la aku tau yang tu cikgu, mesti aku tak sebut perkataan pabo tu. Nasib *geleng kepala*. Aku berjalan lesu ke luar kelas. Memalukan. Aku hanya diiringi gelak ketawa clasamates aku. Huhuhu (-////-)

Di luar kelas.

"Yo~wall aka dinding aka kawan baru aku. Aku boring lorh. Tak ada siapa nak sembang dengan aku."

Aku 'menyapa' kawan aku. Pelajar yang lalu lalang semuanya beri aku pandangan gila-cakap-dinding. But who care, just be yourself, because you already good~

Aku menyepak botol air di atas lantai. Entah macam mana boleh ada kat sini.

"Yah!!! Dont kick the bottle. Trow it into the dustbin."

"Uishh!! Heheh you suprising me. Ne arasso teacher"

Sejak bila pulak cikgu ada depan pintu. Dahla pegang pembaris panjang. Nasib baik tak 'katok' aku. Heheh kalau tak benjol la aku. Aku terus mengambil botol tersebut dan buang ke dalam tong.

15 minit kemudian.

Haishh seriously bosannya~ tiba2 aku terdengar bunyi pintu kelas aku dikuak. Yea~ harap2 tu Eunji. Akhirnya setelah penantian yang sangat lama, (lama sangat -_-" baru 15 minit) ada juga yang kena denda dengan aku.

"Ne. Mianhae." Balas seorang lelaki

Huh? Andwae!!!!! Jangan dia . Jangan la dia. Aku memejam mata serapat rapatnya. Harap2 bukan Jungkook.

"Haishh. I hate it!" Keluh budak laki tadi.

Aku membuka mata perlahan2. Ha..hambar.Kenapa mesti dia . Wae? Wae?

"W-what are you doing here?!" Tanya ku. Tapi langsung tak dilayan olehnya. Jungkook membelek kukunya yang buruk tu. Hahaha.

"Yah! Earth to Jungkook!! Im talking to you!!" Tanya ku lagi. Aishh tapi satu apa pon tak ada respon. (-_-")

Pang!!

"Yah!! What was that for?" Jungkook menyapu kesan2 kotoran di uniformnya. Heheheh aku pukul Jungkook pakai kasut. Padan muka! Tu la tak jawab bila aku tanya. Kan dah kena.

My New Life In KoreaWhere stories live. Discover now