Chapter 12

3.7K 327 8
                                    

JEON JUNGKOOK!!!!

"Oh no, not now" keluh Jungkok

"Arghh!! Kookie, im your fan"

"Yah! I want to hug you, you re adorable"

"Aigooo!!! Jungkookie!! Its that you?? I want to cry! Im so happy this day!"

Ewwww! Macam manala mereka boleh jatuh hati dekat budak yang annoying ni. Dari sini aku boleh nampak his 'lovely fans' berlari ke arah kami. Jeon Jungkook hanya tunduk sambil mengeluh.

Aku pusing menghadapnya and guees what? Hahaha i smirked! Ni la masa yang terbaik untuk

.

.

.
run away from this jerk!

Aku mula mangambil langkah pertama.

"Hurmmm, good luck! I have to go!"

Jungkook masih tunduk langsung tak bagi respon. But who care, its better. Sekarang ni senang la aku nak lari.

Sebelum atur langkah aku sempat melambai ke arahnya sambil tersenyum. Saja nak bagi dia panas. Padan muka! *gelak jahat dalam hati* aku mula melangkah pergi tapi..
.
.
.
.
.

Beg galasku direntap kuat membuatkan aku terundur ke belakang. Ini memendekkan jarak antara aku dan Jungkook.

Aku memandang tangan yang memegang beg aku tadi. Haishh! Beg ni bukan murah kayh! No one can touch my bag!

"Yah!! Let me--"

"Stay with me" Jungkook memotong.

What? Meroyan ke apa budak nih! Senang ja dia arahkan aku.

Jungkook mendongak kepalanya dan memandang ke arah aku. Mata aku dan Jungkook mula bertemu membuatkan aku berhenti melawan.

'Aishh! Mata dia tu... cantik' bisik hati aku. Hati aku mula cair.Aku dan dia bertentang mata untuk beberapa saat, masing2 sentap,sampaila..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"Astagfirullah" aku kembali sedar. aku cepat2 memandang ke arah lain, Jungkook pun sama.

Tapi beg aku... dia tak lepaskan lagi. Haishhh. Aku cuba untuk kumpulkan kekuatan untuk bercakap. Pipi aku terasa panas tapi aku cuba menyembunyikannya.

"Excuse me sir, they are your fan not mine! And you not my boss that ask me to do that and that!"

Aku cuba menarik balik beg galasku tapi tak cukup kuat. Genggaman dia terlalu kuat. Aduhai rosak la beg aku weyh. Aku cuba untuk jauhkan jarak antara kami tapi tali beg tu tak cukup panjang.

"I said, STAY HERE WITH ME!" Kali ni suara Jungkook lebih menyeramkan. Kuat even dengan nada berbisik.

"What wrong with u?!"

"Just stay with me! If not..

"What??!!" Balas aku dengan nada yang lebih tinggi. Ingat dia sorang ja yang boleh tinggikan suara.

" If not I wil.."

Jungkook memandang aku sambil tersenyum. Entah kenapa senyuman dia tu menakutkan, macam ada ja yang tak kena dengan budak ni.

My New Life In KoreaWhere stories live. Discover now