Chapter 25

2.9K 279 11
                                    

Sorry sebab lama tak update. Here~ one for u guys ~♥ hope u will like it (^_^)

#addicted to Harmony Band-Muhammad Nour
___________________________________

(Still Jeon Jungkook POV)

"ARGHHH!!"

Haish masa ni la dia nak menjerit! Habisla kau Jungkook*facepalm*

"W-what are u doing here?!"

Aku masih bersandar di dinding sambil menyilangkan tangan. Eceh macam aku boss pulak.

"Stalking you. Does it obvious?"

"B-bwo. S-since when u where h-here?" Arissa tergagap2. Aigoo~mesti dia tengah fikir yang bukan2 kan;

"Since you were--"

"Yah! You byuntae!!!" Arissa menjerit sambil memeluk erat 'bukunya'.

"Yah!! I dont say anything yet!!" What? She called me byuntae? Excuse me, aku tak tengok apa2 kot!

"GET OUT NOW!!!!" Arisaa menunding jari ke arah pintu. Haishh aku tau la pintu kat mana -_-"

"Ani, except.." *smirk*

"You read that 'book' again. Please~preety please~ its so beautiful." Sambung aku.

Mata Arissa mula membesar. Mungkin terkejut dengan permintaan aku tu.

ARISSA POV

Bwo? Adakah aku salah dengar? Jungkook suruh aku baca sekali lagi. Aku memberi Jungkook, pandangan are-you-serious.

"Nae, im serious. Please~ then, i promise that i will leave you alone." *doing aegyo*

Sorry but aegyo not work on me, Heheh aku ngaku Jungkook nampak sedikit comel. Sedikit ja, okey! Tak lebih!

"Ani," aku terus meletakkan Al-Quran di dalam almari.

Aku pusing untuk melipat sejadah tapi, Jungkook yang beratnya 10000paun ni tetiba ja duduk atas sejadah sambil bersila. Urgh, beratnya. Aku tarik berkali2, tapi dia sedikit pun tak berganjak. Dah la buat muka innocent! Aku merentap kuat sejadah menyebabkan dia hampir2 jatuh ke belakang, tapi Jungkook cepat2 duduk balik atas sejadah . Aishh this guy! (-_-") he never give up!

"Fine, what do you want?" Tanya aku dengan nada lemah. Penatnya layan orang besar yang perangai macam budak2!

"If u dont want to read the 'book' ,teach me!"

Huh? Jungkook nak belajar baca Al-Quran? Biar betik?? ⊙_⊙ tapi bukan senang, kena ada wudu' , tajwid mau betul and..he not muslim.

"*mengeluh* molla(i dont know). And stop calling Al-Quran as book! Its special, especially for muslim!"

"Owh, so it Al-Quran *nods* then read it if you dont want to teach me."

"Finee, i ll give you my mp3. There are lots of nasyeed and so on." Aku membuka laci untuk mencari mp3 aku. Well~kalau aku baca dekat Jungkook, takut2 dia tertarik dengan suara aku yang terlebih merdu ni. Hehehe

"But i want you--"

"I have told you i dont want to. Nah, listen to this one" jungkook masih degil, tapi lepas aku menekan butang 'play' alunan Harmony Band-Muhamad Nour, ia mula menenangkan Jungkook.

Jungkook mengangguk2 sambil mengikut rentak lagu sebelum bangun menuju ke arah katil aku. Eh stop!! Katil aku?? Yah!! No one can touch my beloved and comfort bed!

"Yah!! What are you doing??" Tanyaku sambil berlari ke arah Jungkook. Aku cuba halang tapi Jungkook dah duduk atas katil.

"YAH! YAH! GET YOUR FAT BODY OFF!!"

My New Life In KoreaWhere stories live. Discover now