[New Story] Jerk

3K 177 38
                                    

Assalamualaikum readers~~

Long time no see huh? haha sebenarnya patik nak buat sambungan cita ni tapi *sigh* idea tak kemari~~

Lain yang patik fikir idea lain pulak yang datang. Ayoo~ So now i'm going to write new story with different storyline.

Btwa patik nak mintak tolong readers semua bg cadangan untuk nama hero and heroin cita ni .kalau nak letak nama seniri pon tak pa. *tertakluk kepada terma dan syarat. ecewah* Klau boleh hero dia nak nama yang agak stylo yang boleh jd Islamic and Korean at the same time. Hahah nama mana yang berjaya menarik perhatian patik, akan diguna untuk cerita ni

Here the summary~

THE MAIN CHARACTER (HEROIN)

(Name) terpaksa menunaikan hajat ibunya yang tak masuk akal. Sbg seorang anak yang baik, dia sanggup buat apa saja untuk maknya tapi this one ?

So apa hajat emaknya tu? Err waktu emak dia muda2 dulu dia pernah berjanji akan kahwinkan anaknya dengan slah seorang sahabat baiknya klau anak mereka berlainan jantina.

Bagi ( Name ) perkahwinan tu normal tapi yang tak normal sekarang adalah. First, dia kena kawin pada usia 17 and what da? She still young. Second, bakal suaminya iaitu (Name) adalah korean muslim. And its mean she need to move to Korea, far away from her friends and her wonderful life in Malaysia. How about her school, family and hw about her life. Morever she really hate korean since she know that they only use plastic surgery to make them looks good.

"Kalau lah bakal husband aku cuba sentuh aku, aku akan bagi dia my powerful tangan + kaki + kuali + senduk. No one can touch me even him because he such a jerk!"

THE MAIN CHARACTER (HERO)

"KYAAAA! HE SO HANDSOME! HE REALLY LOOK LIKE KIM TAE FROM BTS. DUDE, I'M DYING~~"-Fangirls-

(Name) adalah korean muslim tapi tu semua hanya pada nama. He such a jerk and playboy who only know how to break the girls' heart. Well disebabkan wajahnya yang seakan2 Kim Tae dari BTS, ramai perempuan mudah jatuh hati padanya. Every week he will find a girl for his new target and surely break their heart at the end.

Dia juga merupakan lelaki yang hanya tahu perkataan ENJOY dalam hidupnya. Apa yang dilakukannya pd setiap hari mesti ada ja yang bertentangan dengan syariat Islam. But like he care? Neva! He like party, drink alchohol and ofc playing with that innocent girls' heart.

Selepas mengetahui yang dia juga terpaksa berkahwin, dia hanya relax. For him as long as he can do what he want like flirting, it dosent matter! Ala apa susah kawin dulu then cerai. Dekat sek ramai lagi perempuan dia nak cuba.

"Hey an ugly chic! Here some advice, dont u ever fall for me because a hansome and cool man like me will not in love with an ugly nerd like u. You only wasting your time. So act like we dont know each other even we are offically married!"

"Pfttt! Dude! I will never fall in love with u even it takes million years. And I dont want u to love me back. Just go to your girlfriend'S' out there. And oh wait!..Honestly you re not handsome. Dont be too confident about that. Even a donkey is better than u!"

so how it is? Does it ok? Ayoo~~ ni hanya idea and klau ramai yang setuju patik akan cuba update cerita ni after exam. Well PT3 PRAY FOR ME~~ Dont forget to help me by finding the names of the maiN chatacters.
You also can share ur ideas with me n i glad to ><
See ya!

My New Life In KoreaWhere stories live. Discover now