19.12.2020
Perspektywa Polski
10.00
Wciąż nie znaleźliśmy Kazachstan. Szukaliśmy już chyba wszędzie. Jej zaginięcie złożyliśmy nawet na policję i póki co tak czekamy..
Nie mam pojęcia co robić
Jest sobota Węgry jest na zakupach przy okazji rozglądając się ze Kazachstan .
A ja siedzę w domu na łóżku i nie wiem co robić... EhNagle przyszło do mnie jakieś powiadomienie na telefon.
Czekaj.. Co..
Napisał do mnie Rosja.
Wczoraj byliśmy u nich i wtedy się tylko z nim widziałam. Nie gadaliśmy ani nic , ale wymieniliśmy spojrzenie.
...
Mimo wszystko tęsknię za nim ale..
Eh to skomplikowane.Zobaczmy co napisał.
✥Wiadomości ✥
R- hej
P- cześć
R- dzięki, że mimo wszystkiego szukałaś Kazachstan.
P- nie ma sprawy. Lubię ją więc jej szukałam. Po za tym zaginięcie dziecka.. Ona jest bardzo młoda. To przerażające.
R- nie aż tak młoda ale jednak. Ma 10 lat.
Ale.. Jakieś wieści?
P- póki co niestety żadnych.
R- dzięki że mówisz tak czy siak. Dzięki że mnie odblokowałaś
P- tylko po to do mnie pisałeś?
R- nie, nie nie oto chodzi
P- to o co?
R- wpadłem na pewien pomysł.
P- słucham?
R- pamiętasz sprawę z Ameryką prawda?
P- no tak, jak można by było to zapomnieć. Do czego zmierzasz?
R- możemy zrobić to samo , zebrać większość osób spotkać się i jak np. Kazachstan nie odnajdzie się do jutra.. Szukać jej razem. Wiem takie zebranie po taką błachą sprawę ale.. Martwię się o nią..
P- to nie jest Błacha sprawa! Zrobię grupę i spytamy się innych. Dodać tam też Amerykę?
R- dziękuję Ci bardzo.. Jestem ci wdzięczny!
I tak napewno nam pomoże. Znaczy mam nadzieję.
P- okej czekaj już tworzę grupę.Spojrzałam na wiadomości i uśmiechnęłam się.
Cieszę się , że napisał , ale to nie pora na to.
Kazachstan może się coś dziać nie możemy tak bezczynnie siedzieć!✥Grupa ✥
P- Cześć , słuchajcie jest ważna sprawa.
A- o co chodzi?
P- nie wiem czy wiesz ale Kazachstan zaginęła. W związku z tym .. Zaginięcie zostało zgłoszone na policję , ale jednak nie wiadomo czy tak szybko ją znajdą. Idąc do sedna, pamiętasz tą sprawę z Tobą? Napewno pamiętasz przepraszam głupie pytanie. Nie pytam już o pozwolenie tylko szybko pisze. Mieliśmy wtedy takie stowarzyszenie i dzięki niemu rozszyfrowaliśmy to. I Rosja wpadł na pomysł, by jak nie znajdą jej do jutra, ożywić to stowarzyszenie , razem z Tobą jako członkiem i spróbować ją znaleźć albo Chociaż trop.A- czekaj czekaj za dużo wiadomości jak dla mnie.. Kazachstan.. Zaginęła? I stowarzyszenie o kurcze.. Skoro daliście radę w mojej sprawie to damy i w tej. Ale nie wiem czy inni się zgodzą.
R- dziękuję Polsko że przekazałaś. Ja napewno się zgadzam bo w końcu pomyślałem o tym. Polska się zgodziła i stworzyła grupę więc no. Mam nadzieję że choć trochę osób się zgodzi.
A- myślę że tak ale kurde stowarzyszenie.. Aż tyle osób co jest na grupie brało w tym udział?
P-tak
R- dlatego poszło sprawnie.
Ar(Austria) - oh ostatnio mnie nie było w mieście wracam akurat jutro , przyda wam się moja pomoc?P- jasne!
R- tak
A- bardzo proszę
Ar- oo Ameryka.. Jak tam zdrowie?
A- jest lepiej haha dzięki za troskę
P- więc pomagasz nam?
Ar- ewidentnie
Cz- co za spamm
P- czytaj u góry
Cz-...
Cz- dobra już
A- i jak?
Cz- jasne że pomogę! Też lubiłam tą małą
P- mam pytanie teraz przyszlo mi to do głowy.. Dodajemy tu Francję? Ona bardzo się przyjaźniła z Kazachstan.
Cz-dodajmy, ma auto będzie mogła wozić+ jest fajna i miła
A- nie miałam szansy poznać zbytnio.
R- ee też nie
Cz- jest miła i to bardzo
J- cześć..
Ar- o cześć Japonio
J- Austria?! Hej haha
J- rozumiem że mam czytać u góry bo duży spam?
Ar- dokładnie.Odłożyłam telefon. Cóż cieszę się ze sprawy się tak rozwinęły mam nadzieję, że reszta się zgodzi. Cóż nawet jeśli większość się zgodzi będzie dobrze.
Znowu Spojrzałam na wiadomości.
Przyszło kilka nowych powiadomień.Ar- i jak?
J- zgadzam się! Zawsze bym się zgodziła!
Ar- to super. Jak z Tobą i Niemcy?
J- jest dobrze.. Ale Niemcy jest w szpitalu
Ar- co się stało?
J- zachorował było okej, zemdlał jest w szpitalu i tak się polepszyło teraz bo Francja dała szczepionkę.
Ar- oo, ale czekaj to Francja jest lekarzem?
J- nie, niee dała lekarzowi on ją sprawdził i obecnie jestem w szpitalu przy nim jak codziennie
Ar- współczuję mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje..
J- mam nadzieję też
U- co to za grupa i spam? Dopeifj wstalakma.
P-widać po piśmie hahah. Ale dobra czytaj u góry ok?Dodałam Francję do grupy.
F- Bonjour !
U- oookk
U- o cześć Francja czytaj u góry
P- to czekam na decyzję
U- ja się zgadzam
F- ale nie będziemy nikogo krzywdzić prawda?
P- jeśli już to tylko w celu samoobrony.
F- ehh jeśli wy będziecie to robić to okej pomogę wam , ale nie będę nikogo ranić
P- okej okej mi to pasuje
U- mi też. Mam nadzieję że ja znajdziemy. Czekajcie pójdę do Białorusi i jej przekaże bo pewnie gotuje coś.
J- Francjaaa💞💞💞💞💞Dziękuję ci bardzo za tą szczepionkę! Niemcy poczuł się lepiej
F- nie ma problemu haha jeśli coś się będzie działo mam jej więcej. Nie powinna zaszkodzić nikomu. No chyba że alergie.
J- nie ma alergii haha ale serio jestem ci dłużna.
K- um cześć , co to za grupa?
J- czytaj u góry Kanada
R-^
P-^
F-^
A-^
Ar-^
Ar-nie wiem co to znaczy ,ale ok
U- coś w sensie, że zgadzasz się na wiadomość u góry w sensieeee- przytaknięcie itp.
Ar- aa ok.
K- cóż... Zgodzę się, ale nie jestem najlepszy w poszukiwania a to będzie w starej bazie?
F- bazie?!
A- cooo
P- tak mieliśmy bazę,ale nie wiem będziemy w ciągłych poszukiwaniach , więc przemyślimy to hm to kto nam został? Tylko Węgry?
K- Niemcy?
P- niżej wiadomości były o tym, Niemcy niestety jest w szpitalu
K- to przykre.. Ktoś się nim zajmuje?
J- ja bo jesteśmy razem
K- aa no tak długo nie pisaliśmy ani nic więc zapomniałem trochę
R- dobra skoro tylko Węgry to oficjalnie nasze "stowarzyszenie" znowu ożyło.
R- ktoś ma propozycję lub coś przeciwko?
B-ja jestem już, przepraszam..
P- o właśnie jeszcze Białoruś
R- spokojnie Białoruś
J- czytaj u góry i napisz co sądzisz
B- jasne, że się zgadzam!.. To zaczynamy od jutra? I w końcu ustalmy czy w bazie czy nie?
P- okej zacznijmy
CZYTASZ
Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU
HumorPrzeczytaj to się dowiesz:) Ostrzegam zaczęta dawno CRINGE straszny , fabuła jak i rysunki totalny cringe (Ps. Ameryka to dziewczyna bo na początku pisałam jakby była chłopakiem-) Nie usuwam tylko z powodu sentymentu chyba ze bede miala zamiar usu...