22

264 15 5
                                    

Perspektywa Polski
Japonia siedziała tak 1 godz.gdy skończyła wstała do nas.
J-macie tu analize wiersza 2.chociaz pewnie nie chcieliście mojej pomocy.. To proszę... Dajcie mi pomóc.
P-dziękuję Japonio..
W-moją przyjaciółka mi odpisała. I rozwiazala wiersz 3.
R-super! Zostało nam teraz... Połączenie treści wierszow. Ii zrozumienie.. Ej.. Pokażcie wiersz 2..
Te rozmazane.. Cyfry.. Chyba cyfry..
Spróbujmy je rozczytać!
Tak oto przez dłuższy czas siedzieliśmy i próbowaliśmy rozczytać te cyfry..
R-to pierwsze to 23..
J-drugie 12.
P-20..-
W-19
R-!
R-23. 12.2019...23 grudnia!czyli wtedy się coś stanie...
P-wtedy coś się stanie z.. Nadawca...
W-Japonia
J-T. Tak?..
W-słuchaj mnie
Węgry  patrzyła prosto w oczy Japoni.
W-musisz iść do Niemca. I z nim pogadać. Ale nie możesz mówić nic o listach. Zapytaj się go czy coś się dzieje. I czy wszystko ok. Między innymi musisz zapytać o Amerykę. Ale.. On na to normalnie nie odpowie.. Musisz... Go przekonać... Ale ja nie mam pomysłu jak..
J-okej ja już lecę jeśli nie wrócę po 1 godz i 30 minutach... Pójdzcie po mnie.
P-okej..
Japonia szybko się ubrała i wyszła z domu. A Węgry analizy listów i wzięła nowa kartkę i zaczęła coś pisać.
P-Węgry...
W-Stul-pysk!
Odeszłam od Węgier a Rosja mnie przytulił.
Po czym wziął mnie na barana. I poszliśmy gdzie do pokoju Japoni.
R-słuchaj Węgry ma prawo być wściekła bo ja wciągnęliśmy w to sprawę a teraz myśli z musi myśleć za nas. A to nie koniecznie prawda.
Zeskoczyłam na łóżko. A Rosja wyciagnal z swojej torby średniej wielkości tablice korkowa.
R-pomyślmy...
Godzinę i 20 minut później
Nagle usłyszałam otwieranie drzwi i po chwili kroki ma schodach.
J-h.. Ej
Wyszłam z jej pokoju by ją przywitać ale zobaczyłam coś... Dziwnego..

P-Japonio?! Co się stało?!J-jest ok

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

P-Japonio?! Co się stało?!
J-jest ok.. Proszę... Pomóż mi dojść do salonu ok?
Japonia podparła się o mnie i poszłyśmy do salonu.
Gdy już tam byłyśmy i Japonia położyła sie na łóżku.
W-co si-
P-Stul! Pysk!
J-ja... Niemiec trochę mi powiedział ale nie za.. Dużo..
J-ale.. Co się pomiędzy wami stało?
P-poprostu Węgry dziś była dla mnie trochę nie miła więc powiedziałam to samo.
W-poprostu czuje się jakbym ja odwalała całą robotę a ty i Rosja nic...
P-ja chciałam to robić z tobą.
W-no tak ale..!
W-dobra koniec! Sorki za te słowa
P-ja też przepraszam
J-więc u Niemca dowiedziałam się mało
J-tylko że przyjaźni się z Ameryką... I.. Ze on lub ona mu w czymś pomaga.
P-to.. Mało informacj-
J-ale jest coś jeszcze
Japonia wyciągnęła mała karteczkę z kieszeni swojej bluzy.
Po czym rzuciła ją Węgrom
Do pokoju wszedł Rosja.
R-coś mnie ominęło - Japonia co ty?!
Rosja podszedł po czym wziął Japonię na ręce i zabrał gdzieś.
W-na tej karteczce jest napisane...
Co się stanie 23?!
Będzie lepiej
Ale co ty chcesz zrobić?!
Coś dobrego dla świata!
I ty mi w tym nie pomożesz ani nie Zabronisz mi tego zrobić.
Ale.. Ja.. Się martwię o Ciebie...
To przestań!
P-Niemcy musi z kimś tu rozmawiać.. Gdyby Niemcy pisał listy to on by był tym co chce coś zrobić.. Ale nie mamy dowodu....
Nagle Rosja wrócił z Japonia.. Tym razem Japonia nie była noszona ale szła.
P-Japonio.. Co ci się stało?
J-b.. Bo.. B.. Bo ja...
R-nie bój się
Powiedział Rosja po czym ją przytulił.
Wtedy poczułam bardzo dziwne uczucie i miałam ochotę odepchnąć Japonię od Rosji i sama się przytulić do niego.
J-jak już rozmawiałam z Niemcami i próbowałam pytać o to co planuje i Amerykę.. To nawet nie chciał odpowiadać...Gdy już się zbierałam by wracać to gdy wyszłam z domu... J.. Ja.. J... Ja poczułam ból z tyłu głowy jakby ktoś mnie uderzył.. Ja.. Ja nie wiem co to było.. I nagle miałam czarne przed oczami.. Gdy się obudziłam leżałam przed jego domem.... Dotknęłam tył głowy i miałam krew na rękach więc zaczęłam biec do domu..

J-i tak to było

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

J-i tak to było...

Hejka kochani 💓💓przepraszam że nie dodałam żadnych rozdziałów ale nie miałam pomysłu. 💓😘A i proszę odpowiedzcie na to pytanie. Czy już się domyślacie o co chodzi w tych listach i kto je pisze? Napiszcie odpowiedź w komentarzach. Dzięki za czytanie.
Do zobaczenia i pa! 💓😘💋😍💘💝❤️

Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz