17

313 19 24
                                    

Hejka kochani!Przed dzisiejszym rozdziałem chciałam was poprosić o kilka rzeczy.Powinno to być trochę lepszą zabawą.♥Więc tak dzisiejszym rozdziale mozecie już dowiedzieć się wszystkiego np. kto pisze listy i inne sprawy.Tylko musicie uwaznie czytać.W trakcie rozdziału  będą raczej pytanie ,które będą raczej skierowane do was np. P-o co chodzi w tym wierszu?NA koniec rozdziału zadam wam pytania i mam nadzieję ,że na nie odpowiecie.PS.Ja nie będę wam mówiła czy  myślicie dobrze sami mozecie wymyślić swoja teorię.Czy dobrze myśleliście dowiecie się  podczas czytania książki może nawet pod jej koniec.Dziękuję za uwagę .Milego czytania♥!

Perspektywa Polski

Podczas pikniku świetnie się bawiliśmy .Była bardzo przyjemna  atmosfera.Ale najważniejsze jest to ,że Rosja jest uśmiechnięty.Tylko o to w tym mi chodziło.Nawet przyszedł do nas ZSRR na chwilę.Trochę się bałam ,ale zapewnił mnie ,że nic mi nie zrobi.Siedzieliśmy tam 2 godziny.Czas za szybko leci .Była już 15 więc postanowiłam pójść.

P-Przepraszam ,ale będę już szła.Dziękuję za miłą zabawę.

R-Odprowadzę Cię.

P-Rosjo wiedz ,że nie musisz lepiej zostań tu i spędź trochę czasu z rodziną.

Rosja wstał i podszedł do mnie i się przytulił

P-Napisze do Ciebie wieczorem okej?

Pocałowałam go w policzek i poszłam.

Gdy już zmierzałam w stronę swojego domu wcale nie myślałam o Rosji....Tylko o tym liście który znowu dostałam.Cały czas miałam go przed oczami.

Cały czas miałam go przed oczami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jest tu dużo tekstu ,ale...zapewne ważne rzeczy są rozmazane...

Czy to się łatwo rozczytuje?Czy coś tu widać?(Ps .1 "pytanko")

Ja sądzę ,że nie...

Gdy tak rozmyślałami szłam bardzo szybko znalazłam się pod domem.

Weszłam do domu zdjęłam kurtke itp. i poszłam do siebie do pokoju.Dziwne Węgry  ma wolne a.... nie ma jej w domu zazwyczaj jakby usłyszała otwieranie drzwi juz by przyszła...

Nagle zobaczyłam ,że coś leży na biurku..Była to mała koperta...więc to może list od kogoś innego?Tajemnicze listy 2 razy w tym samym dniu to zły znak...Postanowiłam ,że otworzę ten list później...

Skip time 17:30

nagle zadzwonił do mnie Niemcy ,ale nie zdażyłam odebrać bo jak juz wstałam (bo tlelefon był też na biurku)to Niemcy  już się rozłaczył

.Więc oddzwoniłam.Niemcy odebrał

N-Polen to było---p--y---d--k--m ...--p-z--s-m- 

P-Co?Przerywa Cię!

N-Hm?-M-s-i-z mówic -g-o--n--j

P-Napiszę później ok?

N-Ok.M--i-łego

Rozłaczyłam się...To było dziwne...Przecież jakby dzwonił przypadkiem od razu by sie rozłaczył.

Czy Niemcy dzwonił przypadkiem?(kolejne pytanie do was)

Eh sama już nie wiem ...Ja lepiej otworzę tą kopertę..

ZNOWU NIE PODPISANA???!
SUPER!

Dobra....To nie może być nic aż tak złego...

Otworzyłam a list był złożony więc go rozwinęłam...

P-CO TO JEST?!

To...Nie jest normalne.

Aż zbiera mi się na wymioty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Aż zbiera mi się na wymioty.....Tu jest napisane 23.12 

23 grudnia...Ale ja nie wiem o co chodzi ..z resztą...Schowałam gdzieś list i pobiegłam umyć ręce.

Hejka tutaj zadaję wam te kilka pytan ,na  które odpowiedzcie w komentarzach:

Kto pisze listy?

Co planuje Niemcy?

Co się stanie 23 grudnia?(przyjrzyjcie sie dokładnie listowi)

Więc poprostu napiszcie własną teorię.Ps.Nie piszcie mi w kom niewiem lub za mało szczegółow by się domyślic .W poprzednich rozdziałach też było dużo popdopowiedzi ,ale wierni fani wiedzą.Te teorie Mogą być trafne i to jest dobra zabawa.Sama tak robię jak czytam inne książki.Po za tym wasze komentarze zawsze sprawiają ,że jestem szczęsliwa bo wiem ,że ktoś to czyta

Dziękuję za uwagę ♥♥♥Miłęgo dnia


Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz