18.12.2020
16.03
Perspektywa PolskiW końcu dojechaliśmy pod sklep.
P- okej dobra my z Japonią poszukamy po sklepie.W- ja z Ukrainą i Czechami poszukam w terenach około sklepu ale no wiecie dalej trochę.
F-ja z Białorusią poszukam właśnie ogólnie naokoło sklepu może gdzieś się chowa.
Rozdzieliłyśmy się. Ja z Japonią weszłyśmy do sklepu .
Nie był to jakiś duży sklep więc szybko ją tu znajdziemy.. O ile tu jest
P-ja Idę przez te kilka działów a ty przez kolejne okej?
Japonia kiwnęła głową i poszła na kilka z ostatnich działów.Ja szukałam po tych pierwszych.
16.15
Byłam blisko kas ale nic nawet pytałam się pań pracujących tu czy nie widziały jej.
Japonia podeszła do mnie.
J- też nic?
Pokiwałam głową.
J- dobra chodźmy przed sklep poczekamy na nie.
Chociaż pewnie Francja Czechy i Białoruś już czekają bo wiesz obejść sklep no..
Ale chodźmy możliwe że Węgry i Ukraina ją znalazły.Wyszłyśmy przed sklep.
Zobaczyłyśmy że faktyczne Białoruś i Francja czekają oparte o ścianę sklepu.Francja popatrzała na nas i po chwili odwróciła wzrok.
Białoruś spojrzała na nas ze zmartwieniem kiwając głową w boki że nic nie znalazła .
Czechy nie spojrzała nawet.
Westchnęłam.. Czemu akurat kiedy się układało..?
Czemu Kazachstan ona jest młodziutka..
Eh mam nadzieję że to nie to co mi przyszło do głowy..Nagle do Białorusi ktoś zadzwonił.
B- halo?
B-tak... Tak
B- mhm
B- co ty mówisz. Wszystko okej.
B- pod sklepem a co?
B- nie martw się.. Jest okej
B- to czesc!Białoruś schowała telefon.
J- widzę że ktoś się o Ciebie martwi~
Czechy się zaśmiała.
I wróciła stara dobra Japonia mimo wszystkiego.B- oh to tylko Rosja. Chciałbym żeby ktoś się martwil o mnie
Przy słowie Rosja spojrzała na mnie...
W sumie jakby tak..
Wyciągnęłam telefon i odblokowałam Rosję na SMS.Uh..
698 Wiadomości?
Przewinęłam na samą gore tym paskiem i zaczęłam czytać.
...
To boli.. On naprawdę zrobił to tylko dla mnie.. Eh! Dobra nie czas na zasmucanie się..
Schowałam telefon ale wciąż miałam te wiadomości w głowie..Nagle z daleka zobaczyłam Węgry z Ukrainą.
Węgry podbiegła szybko a Ukraina która wydaje się mega zmęczona szła powoli za nią.
W-ani śladu..
Ukraina po chwili była przy nas.
Białoruś już zaczynała płakać..
Nie dziwię jej się...F-Bialorus przed chwilą gadałaś z Rosją nie mówił nic o Kazachstan nie? Poszukajmy w waszym domu, przy waszym domu, przy domu Polski lub moim. Może jej telefon padł?
Cz-dobry pomysł . Ale we wszystkie miejsca razem pokolei? Rodzielmy się nawet na pieszo będzie lepiej chyba niż tak. Jeździć.. Widzę wasze miny ale co jak znajdziemy Kazachstan po drodze?
CZYTASZ
Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU
HumorPrzeczytaj to się dowiesz:) Ostrzegam zaczęta dawno CRINGE straszny , fabuła jak i rysunki totalny cringe (Ps. Ameryka to dziewczyna bo na początku pisałam jakby była chłopakiem-) Nie usuwam tylko z powodu sentymentu chyba ze bede miala zamiar usu...