16.12.2019
Perspektywa Polski
8.30
Obudziłam się przez mój telefon. Ktoś do mnie dzwonił.
Mogłam wyciszyć te powiadomienia...P-halo?
? - halo to ja Niemcy
P-po co dzwonisz?
N-w dużym skrócie twoja przyjaciółka została posztrzelona i leży w szpitalu od kilku dni.P-k... Która?!
N-Japonia
P-K... K.. Tóry..
N- przy ulicy ######### .
P-b.. Będę.. Tam.. Za ch.. Wilę..
N-przyjdź sama.
P-ok...
Poszłam ubrać kurtkę. Zakluczyłam dom i wyszłam.
Nie wzięłam pieniędzy więc pójdę na piechotę.
Już nawet nie płaczę.. Nie plakalam i nie mam zamiaru.
Plakalam przy Węgrach.. Wszystko dzieje się z mojej winy i.. Nie będę wylewać już łez.. Jest mi przykro... Oczywiście ale...
Nie będę płakać.. Nie ma co....9.30
Już jestem pod szpitalem.. Weszłam do środka.
Dostałam smsa od Niemiec a on przyszedł po mnie.
N-chodź
Poszłam za nim...
.. Węgry też tu jest więc później ją odwiedzę..Weszliśmy do sali..
Tam na łóżku leżała Japonia. Z banadżem na głowie..N-ty nawet nie placzesz?Nie zależy Ci czy co?
P-Zależy ale nie będę wylewać łez? Już wystarczająco płakałam.... Oczywiście że mi smutno.. I chyba Tobie nie zależy przecież ty jej nawet nie lubisz.
N-Nie lubię?! Ja ją kocham
...
P-niby od kiedy?
N-wyznała mi miłość... Gdy została postrzelona byłem obok i zadzwonilem bo karetkę.
B-nie wiem co wy się tak uparliście na mnie. Wysyłacie do mnie nią by coś wyciągnęła. Potem ty z Rosją. I Japonia z Rosją. CO ja wam zrobiłem?! Co co?! Wyjaśnijcie mi to bo mam tego dosyć!Aż zaniemówiłam.
N-zobaczyłaś? Oskarżyłaś mnie? Idź już!
P-al.. Ale...
N-idź stąd..P-...
Podeszłam do drzwi...otworzyłam je.. Odwróciłam się i powiedziałam..
P-przepraszam...Usiadłam na korytarzu i wyciągnęłam telefon.. Może moi internetowi. Przyjaciele mi pomogą...
Hej kochani.. Mam problem.. Opowiadałam wam o mojej sytuacji ale.. Dzisiaj spotkałam się z Niemcem.. On wiedział że go oskarżamy.. I ja już nie wiem co zrobić. Doradzicie mi?
Wysłałam to i poszłam do Węgier.
Hej kochani oto kolejny rozdział. A teraz zadanko dla was. Jesteście przyjaciółmi Polski odpowiedzcie jej 😘❤️👉👈Polska posłucha się was.
Dziękuję jeśli napiszecie. Czytam każdy komentarz UwU.
Miłego dniaa~❤️👉👈😘😘😍😍Kocham was
CZYTASZ
Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU
HumorPrzeczytaj to się dowiesz:) Ostrzegam zaczęta dawno CRINGE straszny , fabuła jak i rysunki totalny cringe (Ps. Ameryka to dziewczyna bo na początku pisałam jakby była chłopakiem-) Nie usuwam tylko z powodu sentymentu chyba ze bede miala zamiar usu...