18

59 7 0
                                    

12.06.2020

Perspektywa Polski

6.01

Otworzyłam oczy i podniosłam się do siadu.
Aaa dziewczyny jeszcze śpią.

Wstałam z łóżka i wzięłam ciuchy i kosmetyk z  torby która leżała obok

Poszłam do łazienki by się przebrać i pomalować.

6.20

Wyszłam z łazienki i poszłam do kuchni by zrobić śniadanie dla każdego.

Aa no tak..

Usiadłam na krześle i włączyłam telefon.

Mam Rosję wyciszonego, ale zobaczę czy dużo napisał.

Weszłam na konwersacje z Rosją...

300 wiadomości..

Jezu przecież nie odpisywałam mu tylko wieczór i noc. Zobaczmy od. Góry co. Pisał

Hej Polsko mhm

Przepraszam Przemyślałem ale. Odpisz mi.

10 minut potem. Napisał proszę..

Jadąc w dół coraz bardziej miałam. Ochotę go zablokować. Mówiłam mu że na razie nie będziemy zbytnio pisać a on ma przemyśleć..

..
-halo Polsko
Halo
Halo halo
Czemu mnie ignorujesz
No odpisz mi
Halo
Jak nie chcesz pisać to czemu. Mi nie. Napiszesz?
Haloo
Halooo
Halooo
No co. Ty robisz
Nie chcesz pisać napisz mi to a nie mnie ignorujesz

I cały czas to samo.. Uf

Ah!

O.. Nie

No dobra. Nie chcesz gadać nie Musisz. Ale jestes ja cie bronie a ty jestes za tym zdrajca. Ona chyba Ci coś nagadała do mnie. Ja tam Cię lubiłem ale jak tak to. Ma być. Nic do Ciebie nie mam Polsko, ale.. Do Ukrainy tak ona musiała Ci coś zrobić. Na gadać. Jak tylko. Ja zobaczę poprowadzę z nią. Poważna dyskusje i tym razem nic mnie nie powstrzyma.

Wstałam po czym zrobiło mi się słabo.

Osuwając się po ścianie zsunełam się na podłogę..

Nie pozwolę! Nie tym razem!..

Kocham Rosję, ale. Ukraina to moja przyjaciółka..

Wstałam i poszłam do. Salonu.

P-Czechy?

...

P-Czechy..?

C-Yo?

P-Chodź musimy pogadać.

Szczerze mówiąc ja nic do Rosji nie mam bardzo go lubię mimo wszystko nie pozwolę by coś zrobił Ukrainie ona pomogła nam rozwiązać tą sprawę jest moją przyjaciółką i mam nadzieję że Rosja zrozumie że to nie jest wyjście...

Ruspol countryhumans CRINGE STRASZNY PISANE DAWNO TEMU  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz