Reggel szememet kinyitva egy percre nem tudtam hol vagyok, ezért bepánikolva felültem az ágyban majd, amikor a takaró lehullott a felső testemről azonnal a paplan után kaptam mosolyogva. A bal oldalamra fordítva a fejem a mosolyom még szélesebb lett, mert megláttam a hasán fekvő Perselust. Az ajkamba harapva visszafeküdtem és az oldalamra fordultam miközben folyamatosan őt néztem. Férfiaktól az ember azt várná, hogy a leghangosabban horkol ahogy csak bír, de Perselus csak halkan szuszogva feküdt a háta közepéig betakarva és a hosszú fekete haja eltakarta az arcát. Az ajkamba harapva felé fordultam és a karomat kinyújtva finoman végig simítottam a hátán, ahol a takaró nem fedte le a testét. Egy perc után Perselus szuszogása alább hagyott, majd a karját felemelve kisöpörte a haját a szeméből és kíváncsi tekintettel meredt rám. Ahogy meglátta a mosolygó arcomat megához húzott és fáradtan felsóhajtott egy nagyot.
- Hány óra van? – kérdezte rekedtes hangon, amitől végig futott a hideg rajtam.
- Nem tudom, nem néztem az időt, én is nem rég ébredtem fel – mondtam halkan, majd a karja lejjebb csúszott a derekamon és végig simított tenyerével a fenekemen.
- Nagyon rég aludtam ilyen mélyen és ilyen jól – mondta torkát kaparva mire szemébe néztem.
- Nagyon jó volt veled a tegnap este – simítottam meg az arcát mire Perselus mélyen a szemembe nézve megérintette a derekamat, majd a csípőmbe markolva a hátára fordult és magával rántva a hasán kötöttem ki. Kuncogva kihúztam magam és hagytam, hogy a vékony takaró lehulljon a felső testemről. Perselus a derekamon végig simítva feljebb haladt a bordámig majd a mellembe markolva elkezdte azokat masszírozni, majd az arcomat megérintve közelebb húzott az ajkához és lágyan megcsókolt. Átengedve magam az érzésnek végig feküdtem a mellkasán és boldogan viszonoztam a csókot. Elszakadva tőle lehajoltam a nyakához, majd elhalmoztam finom csókokkal, miközben Perselus a hátamat simogatta. Ezután azt éreztem, hogy karja egyre lejjebb halad a hátamon, majd a fenekemet lefelé kezdte el tolni teljesen addig amíg a kemény férfiasságát meg nem éreztem, majd kérdés nélkül belém helyezte azt, amitől kissé fájdalmasan majd vággyal tele felnyögtem és vissza fel nem ültem. Lassan elkezdve a csípőmet mozgatni az ajkamba haraptam majd felgyorsítottam, amitől egy halk izgató nyögés ki nem szaladt a számon, aminek hallatán Perselus a csípőmre helyezte az ujjait és segített a gyorsabb mozgásban, amitől az ő szájából is egy férfias nyögés hallatszódott.
***
A fél napot ágyban töltöttük és egyszerűen nem bírtuk egymással betelni. Túl sokáig fogtuk vissza magunkat és az elfojtott vágyainkat, ezért egy nap alatt akartuk bepótolni így végig egymás ölébe feküdtünk, beszélgettünk vagy éppen szeretkeztünk. Szegény Perselus házimanójának az ágyba kellett hoznia még a reggelit és az ebédet is, ami nem tett jót a manó idegeinek. De délután már kénytelenek voltunk felkelni és elkészülni, mivel hivatalosak voltunk a Malfoyékhoz. Miután mind a ketten letusoltunk én még felraktam magamra a szokásos sminkemet, kifésültem a hajamat és kiválasztottam a bőröndömből a talárom alá a megfelelő ruhát. Mivel elegánsan kellett mennem kiválasztottam a bokámig érő tüllös anyagú szoknyámat, amihez egy fekete csipkés felsőrészt választottam, ami olyan hatást keltett mintha egy ruha lenne és nem két külön ruhadarab. Ehhez párosítottam az egy darab magassarkú cipőmet és felvettem rá a kabát/ruha szerű taláromat. Eszméletlen hatást keltett, mintha született halálfaló lennék. Felsóhajtva a tükör előtt kiléptem Perselushoz aki a kanapén ült és egy könyvet olvasott.
- Mit szólsz? – kérdeztem mosolyogva.
- Elegáns vagy – mondta letéve a könyvét majd felpattant a kanapéról és odalépett hozzám.
YOU ARE READING
Szerelem és átok egyben
FanfictionHomályos látással, zihálva futottam tovább. A kanyarokat az ösvényen úgy vettem akár csak egy autó versenyző a rajtvonal előtt, hiába voltam fogytában a levegővel. Perselus rendbe fog jönni...igen, rendbe fog jönni, most teljesen megkell feledkeznem...