Part 18

1.5K 56 3
                                    

- Négy vajsört kérnénk – mondta a pincérnek Harry, aki megjegyzeve a rendelést bólintott egyet és visszatért a pulthoz, hogy elkészítse nekünk.

- Jézusom, Ginny ott van Deannel... - hajtotta le a fejét Ron, mire mindnyájan a mögöttünk lévő asztal felé fordultunk, amire Ron rálátott.

- Na és? Csak beszélgetnek... – mondta Hermione, majd mindnyájan visszanéztünk rájuk, mire Dean lágyan odahajolva megcsókolta a lányt. - ...és smárolnak – harapott az ajkába Hermione, mire én halkan felkuncogtam.

- Én ezt nem bírom nézni, gyerünk el innen – pattant fel Ron, mire Harry visszahúzta. Ha már szegény Harry kibírja, hogy titkos szerelmét nézni a pasijával, akkor Ron is kibírja.

- Ugyan már, ha Ginny idefordulna és azt látná, hogy smárolunk elkéne mennie? – nevetett idegesen Hermione, mire Ron csendbe maradt.

- Az ott Lumpsluck professzor? – suttogtam, mire mindenki abba az irányba kapta a tekintetét amerre én néztem.

- Úgy látszik igen és Harry te miért integetsz neki? – kérdezte Ron és lerántotta Harry integető kezét.

- Dumbledore azt kérte, hogy dolgozzam meg – suttogta oda Ronnak, mire halkan elnevettem magam. Lumpsluck professzor észrevéve az integető Harryt azonnal felpattant és átült hozzánk. Abban a pillanatban kihozták az italainkat is.

- A jó kis vajsör, emlékszem diák koromban én is mindig iszogattam itt ezt az itókát– mosolygott ránk.

- Mindig jól tud esni, az biztos – nyalizott Harry. Mosolyomat alig bírtam visszatartani, ezért inkább beleittam a vajsörömbe. A mellettem ülő Hermione szinte azonnal lehúzta az italt, ebből arra következtettem, hogy zavarta az előbbi Ronnak mondott válasza.

- Én még szerintem kérek még egyet, ti kértek? Esetleg a professzor? – pattant fel Hermione hirtelen.

- Én kérek még egyet – csatlakoztam a lányhoz.

- Elfogadok egyet, köszönöm Ms. Granger – mosolygott Lumpsluck a lányra.

- Szerintem kérj mindenkinek egyet – szállt be Harry is, majd Ron csodálkozva, de gyorsan lehúzta a vajsörét, hogy beérjen minket. Hermione miután megrendelte levágta magát a székébe elkezdett az ujjaival idegesen az asztalon dobolni.

- Minden rendben, Hermione? – kérdezte Ron. Ó, bár ne tette volna.

- Velem? Ó, persze. Minden tökéletes! – felelte szarkasztikusan Hermione ezért az asztal alatt meglöktem őt a lábammal, hogy próbálja fékezni magát.

- Rendben... - vonta fel a szemöldökét Ron.

- Nem tudom tudnak-e róla, de havonta egyszer egy pénteki napon szoktam egy kis...parti szerűséget rendezni – váltott témát Lumpsluck. - Harry szívesen látlak téged ezen a pénteken és az okos barátnődet is! – felelte vigyorogva Hermionéra célozva. Nem is gondoltam volna, hogy vannak annyira jóba Harryvel, hogy tegezi őt. Ekkor megérkezett a második vajsörünk és elkezdtük azt iszogatni. Ezúttal Hermione is lassabban itta, mihelyst feleszmélt, hogy tanár ül mellette.

- Köszönöm, uram! – mondta Hermione a meghívásra felelve.

- És a kviddics válogatás, hogy ment, Harry? – tegezte Lumpsluck, amitől Harry meg sem lepődött.

- Nagyon jól, gazdagabbak lettünk egy őrzővel és egy terelővel is – mosolygott Harry.

- Ó, nocsak! Hát ez csodálatos hír! – felelte a tanár és belekortyolt az italába. - Kik az új tagok? – kérdezte érdeklődve.

Szerelem és átok egybenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang