Homályos látással, zihálva futottam tovább. A kanyarokat az ösvényen úgy vettem akár csak egy autó versenyző a rajtvonal előtt. Nem érhet utol, máskülönben búcsúzhatok az élettől, mert halott vagyok. Miért kellett ezt tennem? Ó, drága Fred, mit tettek veled... minden miattam történt...de most már hiába bánom.
2 évvel korábban...
- Na hellóka – ültem le Harryék mellé és egyből a szemben lévő tányérról leemeltem egy grillezett kacsa combot, majd belemélyesztettem fogaimat. A köretről teljesen megfeledkeztem, gyorsan kellett valamit ennem, túlságosan éhes voltam.
- Hol voltál? – kérdezte Hermione tőlem, Fredtől és George-tól.
- Csak egy kicsi friss levegőt szívni, hetedikes módra – kacsintottam Hermionéra, mire Ron és Harry hallkan kuncogtak.
- Tudod mennyi rosszat tesz az a szervezednek? Lehet pár éven belül tüdőrákot kapsz! Mellesleg pedig, te nem vagy hetedikes, ne viselkedj úgy! – okított Hermione, mire csak megráztam a fejem. Elnevettem magam, majd egyből el is hallgattam, mivel Dumbledore felállt a helyéről és elkezdte a beszédét. Meghallgattuk a szokásos év eleji szövegét, amikor jött az új sötét varázslatok és kivédése tanár bemutatása. Minden évben más tanítja, sosem találnak megfelelő tanárt. Olyan kár, hogy Lupinnak el kellett mennie! Ő volt a kedvencem.
- Idén a sötét varázslatok és kivédése tantárgyat Dolores Umbridge államtitkárasszony fogja tanítani, szerintem mindnyájunk nevében sok szerencsét kívánok neki! Továbbá...- hirtelen a háta mögül felállt egy vékony hangon köhintő, teljesen rózsaszínbe öltözött középkorú nő. Soha nem szakították még félbe Dumbledoret, mindenki meghökkenve nézte végig ezt a jelentet. Nem tudtam figyelni a monológjára, túlságosan irritált a hangja és a kinézete. Hogy bírt így otthonról eljönni? Undorító.
- Ezt a tanárt is kifogjuk idén készíteni... - mondta hallkan Fred, mire felkuncogtam.
- -Mindenképp muszáj lesz, szinte kiköveteli – feleltem vissza neki frappánsan, mire George is csatlakozott.
- Jobban egyetérteni nem is tudnék – bólogatott, mire felnevettem. Dolores elhallgatott két másodpercre és végig mért magának. Még el sem kezdődött az év, máris bajban vagyok, hiába nem is én lennék.
***
Másnap, mindjárt az első tanítási napon kilopództam az óráim előtt egy cigarettára, úgy éreztem a nap folyamán nem lesz már rá esélyem, pedig tudom, hogy rám fog majd férni.
Éppen az öngyújtóval bajlódtam, amikor valaki meglökte a vállam menet közben és meg is állt mellettem.
-Nocsak, nocsak a Weasley ikrek hű csatlósa, Mia Davis – vigyorgott önfeledetten Draco Malfoy. Manapság elég jól öltözködik a srác, tiszta fekete elegáns ruhadarabokat viselt most is, akár csak az évnyitón. Az egyetlen színes rajta a talárján lévő Mardekár címer, plusz a zöld nyakkendője.
-Mit akarsz, Malfoy? – kérdeztem flegmán, miközben meggyújtottam a számban lévő cigit. Csak egy kartonnal hoztam és karácsonyig nem tudok hazamenni, szóval muszáj lesz kitartanom. Nem szeretném a baglyomat cigi szállítással terhelni, bár inkább arról van szó, hogy anyám biztos nem venne nekem.
-Mi ez a flegma hozzáállás? Már nem is jöhetek ki rágyújtani? – kérdezte félmosollyal az arcán.
-Te? Cigi? Te és cigi? Hahh, jó vicc. Nem bírlak vele elképzelni – hökkentem meg, majd a kezemmel a taláromba akartam csúsztatni a cigis dobozt, amikor Draco kikapta a kezemből. – Hé! – förmedtem rá, de már a szájában volt egy száll, a dobozt pedig visszadobta nekem.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem és átok egyben
FanficHomályos látással, zihálva futottam tovább. A kanyarokat az ösvényen úgy vettem akár csak egy autó versenyző a rajtvonal előtt, hiába voltam fogytában a levegővel. Perselus rendbe fog jönni...igen, rendbe fog jönni, most teljesen megkell feledkeznem...