- Davis kisasszony, azt ajánlom bújjon elő, de nagyon gyorsan, Malfoy-jal együtt – felelte ideges tekintettel, de a hangja megmaradt kifejezéstelennek. Végig nézve magamon rájöttem, hogy nem bújhatok elő, mivel még meztelen voltam. Ebből menekülő nem volt, semmilyen módon, szóval megkellett szólalnom.
- Tanár úr...nem lehet – feleltem félénken, mire a köpenyen keresztül nézve láttam, hogy felvonta a szemöldökét. Eltartott egy pár másodpercig, mire eljutott a gondolatai közé, hogy miért is nem pontosan. Pitont szerintem még senki sem ejtette zavarba ennyire, főleg nem úgy, mint én és Draco. Jobban mondva csak én.
- 10 másodperce van felöltözni, de ajánlom, hogy siessen! – felelte most már teljes mértékben dühösen. Ahogy elfordult, hogy ne lásson minket, ledobtam magunkról a köpenyt, majd automatikusan a pizsamámért nyúltam. Nagyon gyorsan felöltözve összenéztem Dracoval, aki viszonozva az aggódó tekintetemet felegyenesedtem, majd ismét köhintettem egyet, jelezve a tanárnak, hogy felöltöztünk. Piton dühtől szikrázó tekintettel fordult vissza felénk, majd odalépve hozzám a pizsamámon fogva rángatott ki a Mardekár klubhelyiségből.
- Veled még később számolok, Malfoy – mutatott Draco felé ijesztően, majd becsapódott mögöttünk a bejárat.
Piton végig idegesen szorította a pizsamámat, de mivel ez nem volt túl praktikus, végül a csuklómat kapta el. Másik kezemben idegesen szorongattam Harry láthatatlanná tévő köpenyét, amit sikerült az utolsó pillanatban felkapnom a zöld kanapéról. Az ajkamat beharapva felpillantottam Pitonra, aki rám se nézve rángatott Dumbledore irodája felé.
- Kérem tanár úr, ne tegye ezt. Kifognak csapni – szólaltam meg pont Dumbledore szobája előtt, amikor véglegesen realizálódott bennem, hogy hová is tartunk.
- Szerintem ezzel már eléggé elkésett, Davis – pillantott rám, de ekkor megállt egy rövid időre, mintha a könnyes tekintetem hatott volna rá. Ezután erősebben szorítva a csuklóm félmosolyra húzta a száját, miközben ideges tekintetét egy fekete tincs takarta el. – Rám nem hatnak az ilyen trükkök – rázta a fejét még mindig vigyorogva, majd felakart lépni a főnix madár mellé, ami felvisz minket, már a száját is kinyitotta, hogy kimondja a jelszót, de ekkor kirántottam a fogásából a csuklóm, majd elléptem tőle.
- Könyörögve kérem, tanár úr! Többé még rá se nézek Dracora, csak ne tegye ezt! Nem akarok távozni az iskolából, ez az otthonom – néztem könyörgően Pitonra, aki idegesen kezdett el lépkedni felém, én pedig félelmemben egyre gyorsabban hátráltam, míg végül már nem volt hová. Sarokba voltam szorítva a fal és Piton közé.
- 50 pont a Griffendéltől engedelmetlenségért – köpte a szavakat, én pedig félve behunytam a szemem, ami hatására kihullott egy kövér könnycsepp a szememből. Piton tekintetét magamon érezve nem szóltam semmit, csak a szememet zárva tartva a csuklómat masszíroztam, amit nagyon erősen megszorított Piton, de a félelemtől észre sem vettem. Biztos ott marad majd az ujjai nyoma.
Hirtelen Piton felemelte a csuklómat, aminek hatására kinyitottam a szemem és rápillantottam. Felvont szemöldökkel ingerülten a fájó pontot vizslatta, majd egy nagyot sóhajtott, aminek hatására próbálta magát lenyugtatni.
- Kövessen – felelte Piton. Ledöbbenve nyeltem egyet, majd szinte futottam Piton után, akivel alig bírtam lépést tartani. Nem vagyok egy lassú ember, de Pitonhoz képest még egy leopárd is lassú. Ismét a pince felé vettük az irányt, ezért egyre nagyobb csodálkozással a szememben néztem őt, hogy hová is megyünk, bár gondoltam, hogy nem visz vissza Dracohoz. A pálcáját elő véve egy varázslattal kioldotta a szertárján lévő zárt, majd belépve rajta forgolódni kezdett, keresve valamit. Nem mertem bemenni, ezért csak a bejárat előtt állva figyeltem. Végül Piton egy mentazöld színű krém féleséget felkapva kijött onnan. Még mindig nem állt meg, hanem egyenesen a bájital tanterem felé vette az irányt, majd mielőtt bement volna megállt és előre engedett. Rám sem nézve várta, hogy bemenjek majd utánam bezárta az ajtót.
VOUS LISEZ
Szerelem és átok egyben
FanfictionHomályos látással, zihálva futottam tovább. A kanyarokat az ösvényen úgy vettem akár csak egy autó versenyző a rajtvonal előtt, hiába voltam fogytában a levegővel. Perselus rendbe fog jönni...igen, rendbe fog jönni, most teljesen megkell feledkeznem...