Merhabaaa!!!Hepinizi çok ama çok özledim. Keyifli okumalar güzellerim!
Medya:VeraYorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Çünkü sınır aşılmadıkça maalesef yeni bölüm gelmeyecek.
🌊
-Sanırım ben aşık oldum.
-Senin ben kafana sıcayım Cengiz.Salak salak konuşup beni daha fazla delirtme!
-Ben ciddiyim Vera.
-Benim hayatımı mahvettiğin yetmiyormuş gibi birde arkadaşımınkini mahvetmene asla izin vermem Cengiz.
Bana cevap vermeyip salak bir ifadeyle koltuğa gidip oturduğunda arkadan kafasını koparmamak için kendimi zor tuttum. Gerizekalıya bak ya.Aşık olmuşmuş. Sinirli bir şekilde odama tekrar çıktığımda ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Barsla kendim için üzülürken birde bu çıkmıştı başıma.Hızlı bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup düzleştirdim.
Barsın söylediği sözler beynimin içinde dönüp dururken onu görme isteği tüm bedenimi kavramıştı. Kalkıp güzel bir elbise giyip makyaj yaptıktan sonra tekrar aşağı Cengizin yanına indim.
-Hadi kalk dünki bara gidiyoruz.
-Olmaz kızım sen beni öldürtmek mi istiyorsun?
-Belki.
-Ölmemem gerektiğini ikimizde çok iyi biliyoruz diye düşünüyorum.
-Geliyor musun gelmiyor musun?
-Tek bir şartla gelirim.Selinde gelecek.
-Anlaşıldı.Ben tek gidiyorum,deyip tam birkaç adım attım ki Cengiz bileğimden tutarak beni durdurdu.
-Bensiz hiçbir yere gidemezsin.Selin gelmezse bizde gitmiyoruz demektir.
Sinir yine tüm vucudumu kaplarken özlem her şeyden ağır basıyordu.Mecburen Selinin gelmesini kabul edecektim.Ki Selinin Cengize yüz vermeyeceğine adım kadarda emindim.
-Tamam yolda ararım,deyip kolumu sertçe çektim ve kapıya doğru ilerledim.Yolda Selini de aldıktan sonra Barsı orda bulmayı umarak gittiğimiz barda saatin henüz akşam 9 olması sebebiyle Bars ortalıkta yoktu. Hayal kırıklığıyla lobiye oturduğumuzda Cengizin Selini güldürmek için verdiğe savaşa içimden gülüyordum.Selin pek yüz vermesede bıyık altından onunda güldüğünün farkındaydım.
Yaklaşık bir saat kadar daha gelmeyen Bars sonunda bara teşrif ettiğinde Selin nedenini bilmediğim bir şekilde aşırı sarhoş olmuştu. Bars bara ilk girdiği anda gözlerimiz kesiştiğinde daha fazla bakamayarak hızlıca gözlerimi üzerinden çektim.O inatla bakmaya devam ederken diken üstünde oturuyordum bildiğin.
-Selin iyi misin canım?
-Mükemmelim.Görmüyor musun,diyip gülmeye başladığında Selinin bu rezil anlarına gülümseyerek bakan Cengiz gözüme çarptığında ayağımla onu masanın altından dürtükledim.Bana dönerek
-Şuan sarhoş olan o mu ben mi karar veremiyorum,dediğinde kolunu cimdirdim.
-Kalk seni bir lavaboya götüreyim güzelim,diye selini ayağa kaldırmaya çalıştığımda inatla oturmaya devam edip konuşmaya başladı.
-Hayır efendim hiçbir yere gitmiyoruz.İlk önce bu insanlık yoksunu herif bana neden sana hayatı bu kadar zehir ettiğini anlatacak,diyerek baş parmağını Cengize doğru sallamaya başladı.
-Gerçekten böyle mi düşünüyorsun,diye üzgün bir ifadeyle Cengiz seline sorduğunda Selin kaşlarını çatarak ona cevap verdi.
-Ne düşünüyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİL
Teen FictionVera, o kampa sadece yazmaya başladığı hikayeyi bitirmek için gitmişti. Ama orada onun kadar masum düşünceleri olmayan eli silah tutan ve insan öldürmekten hiç çekinmeyen bir seri katilde vardı.Üstelik bu adam maskeli bir katildi! Peki bu seri kati...